הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
YUM

חברת Yum! Brands הכוללת את KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell מודיעה על יציאתה לדרך של יוזמתה להקלה על הרעב בעולם

Brands הכוללת את KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell מודיעה על יציאתה לדרך של יוזמתה להקלה על הרעב בעולם (World Hunger Relief Effort) עם הפרזנטורית העולמית כריסטינה אגילרה שתציג את אתגר "העבירו את הספל האדום" (“Pass the Red Cup”) אגילרה תרתום את קולה רב העוצמה להעלאת מודעות ולגיוס כספים לכ-850 מיליון רעבים ברחבי העולם

7/8/2014 11:30
לואיוויל, קנטאקי -- Yum! Brands חברת האם של KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell, הודיעה על יציאתה לדרך של יוזמתה השנתית להקלה על הרעב בעולם. יוזמה זו תפעל באמצעות אתגר "העבירו את הספל האדום" בכיכובה של כריסטינה אגילרה, זוכת פרסי הגראמי הרבים וכוכבת העל הבין-לאומית.

על פי נתוני האו"ם, כ-850 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים מרעב כרוני. יוזמת ההקלה על הרעב של Yum! Brands היא היוזמה הגדולה ביותר בעולם להקלה על רעב במגזר הפרטי. יוזמה זו, שמקיפה יותר ממיליון וחצי שותפים ביותר מ-40 אלף מסעדות של רשתות KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell הממוקמות ביותר מ-125 מדינות, החלה לפעול ב-2007 במאמץ להעלות מודעות, לעודד פעילות התנדבותית ולגייס כספים לתכנית המזון העולמית של האו"ם (World Food Programme, WFP) ולסוכנויות נוספות העוסקות בהקלה על הרעב.

האתגר החדש, ששמו "העבירו את הספל האדום", מיועד להעלאת מודעות ולעידוד תרומות ליוזמת ההקלה על הרעב של Yum! Brands. במסגרת האתגר, תפנה אגילרה לערוצי תקשורת, לידוענים נוספים ולבעלי השפעה ומעריציהם ברחבי העולם ותעודד אותם לשתף ב-#PassTheRedCup בחשבונותיהם במדיה החברתית כדי להעלות את המודעות לסוגיית הרעב בעולם. כמו כן, תפציר אגילרה בציבור לתרום 5 דולרים אמריקנים שיסייעו להאכלת 20 ילדים בגיל בית ספר. התרומות תתבצענה באמצעות אתר האינטרנט של הקמפיין, HungertoHope.com וכל דולר שיגויס יועבר ישירות למימון פעילויותיה של WFP למלחמה ברעב ברחבי העולם.

אגילרה תופיע בתשדיר שירות כלל עולמי של היוזמה להקלה על הרעב בעולם וכן על כרזות במסעדות של רשתות KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell, בפרסומותיהן ובאתרי האינטרנט שלהן. יש לציין כי אגילרה מתפקדת כפרזנטורית בהתנדבות של היוזמה להקלה על רעב עוד מ-2009. בהקשר זה, סייעה הכוכבת לגיוס מיליוני דולרים לפעילויותיהן של WFP ושל סוכנויות נוספות העוסקות בהקלה על רעב. נוסף על כך, משמשת אגילרה "שגרירה נגד רעב" מטעם WFP ובתפקיד זה הצטרפה למסעות לרואנדה, להאיטי ולגואטמלה. ב-2012 זכו אגילרה ודייויד נובאק, יו"ר Yum! Brands ומנכ"לה, בפרס ע"ש ג'ורג' מק'גוברן למנהיגות בטקס שנערך במחלקת המדינה של ארה"ב. הפרס הוענק לשניים מטעם תכנית המזון העולמית של ארה"ב כאות הוקרה למאמציהם להקלה על רעב. כמו כן, זכתה אגילרה ב-2012 בפרס על הישג מיוחד בטקס פרסי ALMA. פרס זה הוענק לה מטעם המועצה הלאומית של לה-ראזה. בהמשך לכך, היתה אגילרה הזוכה הראשונה בפרס "הפעיל ההומניטארי של השנה" ע"ש מוחמד עלי, שהוענק לה ב-2013 כאות הוקרה על פועלה להקלה על הרעב.

"פניהם היפות של הילדים שפגשתי ברואנדה ובמדינות נוספות מלוות אותי מדי יום ומציתות בי תשוקה להעלאת המודעות לסוגיית הרעב בעולם", אמרה אגילרה והוסיפה: "זאת הסיבה לכך שאני מפצירה בכולם להצטרף אליי ול-#PassTheRedCup ביוזמה של Yum! Brands להקלה על הרעב בעולם. יחד נוכל לשנות את חייהם של מיליוני ילדים מחיי רעב לחיים מלאי תקווה". הציבור יוכל להיעתר לאתגר של אגילרה באמצעות שיתוף ב-#PassTheRedCup בחשבונותיו במדיה החברתית ובתרומה של 5 דולרים אמריקניים באתר HungertoHope.com.

דייויד נובאק, יו"ר Yum! Brands, Inc. ומנכ"לה, טען: "כש-850 מיליון אנשים סובלים מחרפת רעב בעולם, כולנו צריכים לעזור למציאת פיתרון לסוגיה הרת גורל זו. אנו אסירי תודה ל-WFP על מאמציה מצילי החיים והנהדרים להקלה על הרעב במדינות מתפתחות. כמו כן, אנו מודים לכריסטינה אגילרה על פעילותה חדורת הלהט להעלאת מודעות ולעידוד אנשים להטיית שכם ולפעולה. אני גאה במיוחד במיליון וחצי השותפים שלנו מכל רחבי העולם שמתנדבים בקהילותיהם המקומיות למאבק ברעב. כאחת מרשתות ההסעדה הגדולות בעולם, נפלו בחלקנו הזכות והאחריות להנהגת המאבק במטרה לשים קץ לרעב ולהציל חיים".

בהמשך לכך, ציינה ארתרין קוזין, מנכ"לית WFP: "אנו מודים ל-Yum! Brands על שותפותה ועל מחויבותה המתמדת לסייע ל-WFP בהצלת חיים באמצעות הנגשתו של סיוע במזון לתמיכה בייצובן של קהילות ברחבי העולם. קמפיין ההקלה על הרעב בעולם הוא דוגמה נפלאה להישגים הגדולים אליהם ניתן להגיע כשיחידים מתלכדים סביב מטרה טובה. בפעולה משותפת בה נספק נגישות למזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, נוכל לסייע למיליון אנשים נוספים, הסובלים מחרפת רעב, ליצור עתיד טוב יותר לעצמם ולכונן מציאות עתידית של 'אפס רעב' שבה יוכלו ילדים מכל קצוות לתבל לחיות חיים גדושים באינספור אפשרויות". 

מאז 2007, גייסה יוזמת ההקלה על הרעב בעולם של Yum! Brands יותר מ-185 מיליון דולר עבור WFP ועבור ארגונים נוספים העוסקים בהקלה על רעב. כמו כן, סיפקה היוזמה 740 מיליון ארוחות להצלת חייהם של מיליוני אנשים בכל פינה בעולם. תרומות הצרכנים יכולות להתבצע באתר HungertoHope.com,; במסעדות KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell ברחבי העולם (אין צורך ברכישה ברשתות. ניתן לעיין בלוח הזמנים המופיע מטה לבירור תאריכי הקמפיין בארה"ב) או בשליחת הודעת סמס עם המילים "WHR" למספר 90999 בארה"ב.

נוסף על כך, מפעילה Yum! את מיזם Harvest המתמקד ברעב ברחבי ארה"ב. מאז שהחל לפעול, לפני יותר משני עשורים, הפך Harvest למיזם הגדול ביותר בעולם לתרומת מזון מוכן. במסגרת Harvest, תרמה Yum! יותר מ-76,600 טונות של מזון בשווי מוערך של 764 מיליון דולר. המזון נתרם לאמריקנים הנמצאים בסיכון לרעב. כמו כן, מזה 12 שנים, משמשת Yum! כנותנת החסות העיקרית לבנק המזון "Dare to Care" ("להעז לטפל") הממוקם בלואיוויל שבקנטאקי. בתקופה זו, גויסו באמצעותה תרומות בסך של יותר מ-12 מיליון דולר.

לוח הזמנים של הקמפיין: קמפיין הסתיו האמריקני של יוזמת ההקלה על הרעב ייצא לדרכו ב-1 בספטמבר ב-Pizza Hut; ב-8 בספטמבר ב-KFC וב-11 בנובמבר ב-Taco Bell.

הצטרפו לעשייה ושתפו ב-#PassTheRedCup, @WldHungerRelief ו-@yumbrands.

Yum! Brands, Inc. היא חברה היושבת בלואיוויל שבקנטאקי וחולשת על יותר מ-40 אלף מסעדות ביותר מ-125 מדינות וטריטוריות. Yum! מדורגת במקום ה-216 בדירוג החברות Fortune 500 ומתגאה בהכנסות של יותר מ-13 מיליארד דולר. ב-2014, הצטרפה Yum! לרשימת 100 העסקים המובילים בתחום האחריות החברתית-תאגידית של כתב העת Corporate Responsibility. מותגי ההסעדה של החברה, KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell, הם המותגים המובילים בתחומם בעולם בקטגוריות העוף, הפיצה והמזון המקסיקני. מדי יום, פותחת רשת המותגים של Yum! יותר מחמש מסעדות מחוץ לארה"ב. נתון זה הופך אותה לחברה מובילה בכל הנוגע לפיתוח קמעונאי בעולם.

תכנית המזון העולמית היא הסוכנות ההומניטארית הגדולה בעולם למאבק ברעב בכל קצוות הגלובוס. הסוכנות מספקת מזון בעיתות חירום ופועלת עם קהילות לכינון עמידות וחוסן. אשתקד, סייעה WFP ליותר מ-80 מיליון אנשים ב-75 מדינות. למידע נוסף, בקרו באתר www.wfp.org.

גלריית תמונות/מולטימדיה זמינה בכתובת:

http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140805005912/en/

מקור: Yum! Brands

גלריית מולטימדיה חכמה

להורדת תמונה

Yum! Brands, KFC, Pizza Hut ו-Taco Bell מודיעות על יציאתה לדרך של יוזמתן השנתית להקלה על הרעב בעולם באמצעות אתגר #העבירואתהספלהאדום (#PassTheRedCup) בכיכובה של כריסטינה אגילרה, זוכת פרסי הגראמי הרבים וכוכבת העל הבין-לאומית. כ-850 מיליון אנשים ברחבי העולם מתמודדים עם חרפת רעב. אגילרה מפצירה בציבור לשתף     ב-#PassTheRedCup בחשבונותיהם במדיה החברתית ולתרום 5 דולרים אמריקניים להאכלת 20 ילדים. כל דולר שיגויס יועבר ישירות למימון הפעילויות של תכנית המזון העולמית של האו"ם, שמטרתן להילחם ברעב. לתרומה, בקרו באתר HungertoHope.com. (Robb Dipple/Hilton Media Group)

להורדת לוגו

 לצפייה מקוונת בהודעה זו לתקשורת ובחומרי מולטימדיה, בקרו ב:

http://www.businesswire.com/news/home/20140805005912/en

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200