הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Nike

חברת NIKE חושפת את החוויה המהפכנית של NIKE+ עבור כדורסלנים וספורטאים שמתאמנים בענפים נוספים

טכנולוגיית NIKE+ החדשה מסייעת למדוד את גובה הניתור, הדחיקה והמהירות של כל שחקן כדורסל, והופכת את האימונים לאתגר מהנה שמזכיר משחק

23/2/2012 08:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת NIKE ((NYSE:NKE חשפה היום את Nike+ Basketball ואת Nike+ Training, שתי חוויות ספורט חדשות ומהפכניות שמבוססות על הקשר בין נעליים בטכנולוגיה דיגיטלית לבין יישומים אינטראקטיביים למכשירים ניידים. טכנולוגיית NIKE+ הוצגה לראשונה במוצרי ריצה בשנת 2006, התפתחה לקהילה של שישה מיליון ספורטאים שנהנים מתקשורת דיגיטלית, וכעת מוסיפה להתרחב עם השקת NIKE+ FuelBand, מכשיר בפרק כף היד שעוקב אחר כל פעילות.
חוויית Nike+ Basketball מספקת מידע ונתונים על כל היבט במשחק של המשתמשים, להגברת המוטיבציה. טכנולוגיית Nike+ Basketball מודדת את הגובה, העצמה והמהירות של השחקנים בכל משחק.
חוויית Nike+ Training הופכת את האימון היומי מכורח להנאה. החווייה משלבת בין הקסם של המשחק לבין אימון באינטנסיביות גבוהה ומעניקה את השותף האידיאלי לאימונים, לאורח חיים פעיל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה.
בשתי החוויות, מבוססת הטכנולוגיה על חיישן הלחץ החדש Nike+ Pressure Sensor אשר מותקן בכל נעל, אוסף מידע על תנועות המשתמשים ומשדר אותו בתקשורת אלחוטית למכשיר הטלפון. לאחר מכן המידע מנותח ומוצגים מדדים שונים אשר ממחישים מידע שלא היה זמין בעבר, הן ביחס לאימונים והן ביחס למשחק.
הנשיא והמנכ"ל של חברת NIKE, מרק פרקר, הציג את טכנולוגיית NIKE+ החדשה באירוע שנערך בניו יורק, בהשתתפות האצנית מארצות הברית אליסון פליקס, אלוף הסופר-בול ויקטור קרוז, ואלוף העולם באגרוף מני פקיאו.
"טכנולוגיית NIKE+ מסייעת לנו ליצור קשר בין העולם הפיזי של הספורט לבין רכיבים חברתיים מהעולם הדיגיטלי, על מנת להעניק חוויית ספורט טובה יותר לכל ספורטאי" אמר פרקר. "אין מדובר אך ורק בנעל: הטכנולוגיה ממחישה את המעבר של NIKE ממוצר, למוצר + חוויה".
במצב ‘Track My Game’ של חוויית Nike+ Basketball נמדדים הגובה, העצמה והמהירות של השחקנים במהלך המשחק. נעלי הכדורסל שמצוידות בטכנולוגיית NIKE+ עוקבות אחר הנתונים של כל תנועה במהלך המשחק, ומשדרות את המידע למשתמש כבסיס לשיפור. הודעות משחקני הכדורסל של Nike ומהמאמנים מגבירות את המוטיבציה ומסייעות לעמוד ביעדים. החוויה כוללת גם מצב של ‘Showcase’, שבמסגרתו יכולים השחקנים להקליט הטבעות ולהציג את נתוני האמת שלהם בסרטוני וידאו, אותם ניתן לשתף עם החברים ברשתות חברתיות.
"אני מאמין שחוויית Nike+ Basketball תשנה את המשחק" אמר לברון ג'יימס. "ליכולת של כל שחקן לקבל נתונים כה רבים תהיה השפעה עצומה על האימונים של השחקנים ועל המשחק שלהם".
"כשילדים משחקים כדורסל, המתחרים הם החברים שלהם" הוסיף ג'יימס. "שחקנים צעירים יאהבו את היכולת לעקוב אחר הנתונים שלהם, לקבל מחמאות בצדק ולהציג בווידאו את מיטב המשחקים שלהם. הם יחכו לרגע שבו הם יוכלו לצאת למגרש ולשפר את הנתונים שלהם".
חוויית Nike+ Basketball נועדה להפוך את האימונים למשחק. עם תובנות מכמה מהספורטאים המובילים בעולם, ובכלל זה רפה נדל, מני פקיאו, אליסון פליקס והופ סולו, מאפשרת חוויית Nike+ Training לכולם ליהנות מאימונים ברמה של ספורטאי על.
התוכניות כוללות סדרה של אימונים קצרים ומהירים, על מנת לשפר את הכושר של המשתמשים, המהירות והעוצמה שלהם. כל אימון מוצג על המסך על מנת לספק הנחיות מדויקות ולהגביר את המוטיבציה. בכל תרגיל או אתגר מוצגים הנתונים במכשיר הטלפון של המשתמש, באמצעות יישום Nike+ Training למכשיר הנייד. אפשר ליצור תוכניות אימונים יומיות בהתאם לרמת הקושי המבוקשת, והיישום מציע גם קשר לקהילה המקוונת בה יכולים כל החברים לשתף נתונים על האימונים היומיים ולהציב אתגרים.
את הנתונים ביחס לאימונים אפשר לשתף ולהשוות עם חברים ברשתות חברתיות. החברים יכולים להציב זה לזה אתגרים ולהתחרות על המקומות שבצמרת טבלת התוצאות.
נעלי הכדורסל הראשונות שיצוידו בטכנולוגיית NIKE+ יהיו Nike Hyperdunk+, אותן ינעל לברון ג'יימס בקיץ הקרוב.
נעלי האימונים הראשונות שיצוידו בטכנולוגיית NIKE+ יהיו נעלי Lunar Hyper Workout+ לנשים ונעלי Lunar TR 1+ לגברים.
הנעליים מכל שלושה הדגמים שיצוידו בטכנולוגיית NIKE+ החדשה נמנות על אוסף Lunarlon, והן משלבות בין הטכנולוגיה המתקדמת NIKE Flywire לבין מערכת השיכוך NIKE Lunarlon המיוחדת לספורט.
כל דגמי הנעליים שיצוידו בטכנולוגיית NIKE+ יוצעו בחנויות החל מ-29 ביולי 2012, בארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה וסין.
אודות חברת NIKE
חברת NIKE, שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לביוורטון, אורגון, מובילה בעולם בעיצוב, שיווק והפצה של מוצרי הנעלה, הלבשה, ציוד ואביזרי ספורט מקוריים, למגוון רחב של פעילויות ספורט וכושר. על חברות הבת בבעלות מלאה של Nike נמנות חברת Converse, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי ספורט, מוצרי הלבשה ואביזרי ספורט; Cole Haan, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי יוקרה, תיקים, אביזרים ומעילים; חברת Umbro מבריטניה, מותג כדורגל מוביל בעולם; וחברת Hurley International אשר מעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרים לספורט אתגרי ואופנה צעירה. פרטים נוספים באתר האינטרנט שבכתובת www.nikeinc.com.
פרטים נוספים, ובכלל זה תכני מולטימדיה, אפשר למצוא בכתובת www.NikeInc.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50177814&lang=en
המקור: חברת NIKE
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של Nike
212-367-4447