הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Nike

תאגיד Nike משיק את התלבושות לנבחרות הלאומיות לשנת 2010 אשר נועדו לשפר ביצועים תוך צמצום הפגיעה בסביבה

החולצות במשחקי דרום אפריקה והנמכרות בחנויות עשויות מ-100 אחוז פוליאסטר ממוחזר, המונע את הגעתם של 13 מיליון בקבוקי פלסטיק לאתרי הטמנה

24/2/2010 12:00
לונדון – (BUSINESS WIRE) -- רבים מהשחקנים המובילים בעולם, ובכלל זה קריסטיאנו רונלדו, רוביניו וג'י-סונג פארק, יעלו לשחק הקיץ בדרום אפריקה לבושים במדים הידידותיים ביותר לסביבה והמתקדמים ביותר טכנולוגית בהיסטוריה של הכדורגל. זו הפעם הראשונה שכל הנבחרות הלאומיות של Nike, כולל ברזיל, פורטוגל והולנד, ילבשו חולצות העשויות לחלוטין מפוליאסטר ממוחזר. כל חולצה מיוצרת מעד שמונה בקבוקי פלסטיק ממוחזרים.
"הקיץ הזה בדרום אפריקה יעניק תאגיד Nike לשחקני הכדורגל יתרון באמצעות המוצר החדש והחדשני ביותר לשחקנים הטובים בעולם," מסר צ'רלי דנסון, נשיא Nike Brand. "במקביל להודעה זו, אנו מציידים ספורטאים בתלבושות חדשות שלא רק שנראות מעולה ומשפרות את הביצועים, אלא גם מיוצרות מחומרים ממוחזרים. כך, מפחיתות התלבושות החדשות את הפגיעה בסביבה."
לייצור התלבושות לנבחרות הלאומיות לשנת 2010, רכשו ספקי הבדים של תאגיד Nike בקבוקי פלסטיק משומשים מאתרי הטמנה ביפן ובטאיוואן, ואז המיסו אותם להפקת חוטים חדש, מהם יוצר הבד לחולצות.
תהליך זה חוסך בחומרי גלם ומפחית את צריכת האנרגיה בשיעור של עד 30 אחוז בהשוואה לייצור פוליאסטר חדש. על ידי שימוש בפוליאסטר ממוחזר לסדרת החולצות הלאומיות החדשות, מנע תאגיד Nike את הגעתם לאתרי הטמנה של כמעט 13 מיליון בקבוקי פלסטיק, בסך כולל של כמעט 254,000 ק"ג פסולת פוליאסטר. כמות זו הייתה יכולה להספיק לכסות יותר מ-29 מגרשי כדורגל. אילו היו הבקבוקים הממוחזרים מונחים בזה אחר זה, הם היו מגיעים לאורך של יותר מ-3,000 קילומטרים, מחרק הארוך מקו החוף של דרום אפריקה כולה.
התלבושות לנבחרות הלאומיות הן צעד חשוב בתהליך של הפיכת כל המוצרים של Nike לברי-קיימא.
בנוסף, כל התלבושות של הנבחרות הלאומיות עוצבו בהשראת התרבות והזהות הלאומית של כל מדינה. תאגיד Nike מבין את הגאווה שחשים הספורטאים כאשר הם מייצגים את המדינה שלהם, כך שכל אחת מהתלבושות עוצבה במטרה לייצג את המורשת ותרבות הכדורגל הייחודית של כל אחת מתשע הנבחרות הלאומיות.
חידושים בתלבושות
התחשבות בסביבה אינה כרוכה בהתפשרות על הרכיבים החדשניים לשיפור הביצועים המשולבים בתלבושות של Nike. למשחקי גביע העולם הקיץ, תוכננו התלבושות כדי לשמור על השחקנים יבשים יותר, קרירים יותר, ולהגברת הנוחות. כך, יוכלו השחקנים לשמור על חום גוף אופטימאלי ולשחק כמיטב יכולתם.
בד ה-Dri-Fit המשופר של Nike, השוקל כעת 13 אחוז פחות מהבדים בתלבושות קודמות של Nike, עוזר לשמור על השחקנים יבשים על ידי משיכת הזיעה אל חלקו החיצוני של הבגד, שם היא יכולה להתאדות. אזורי אוורור שולבו משני צידי החולצה כדי לשפר את נשימות הבגד, וכוללים בד המגביר את זרימת האוויר בשיעור של עד שבעה אחוזים בהשוואה לתלבושות קודמות. כעת, יכול האוויר לזרום על פני כל פלג גופו העליון של השחקן, ולקרר אותו. אזורי האוורור מורכבים מעד 200 חורים זעירים שיוצרו באמצעות לייזר, המגובים בטיפול ההילה החדשני של Nike. טיפול זה מונע את קריעת הבד, מבלי להפחית את זרימת האוויר.
המכנסיים בתלבושות של Nike כוללים אזורי אוורור נוספים מתחת לגומי וליד בסיס עמוד השדרה. כך, אזור זה, המועד להזעה מרובה, יוכל להישאר משמעותית יבש יותר.
מבנה הסריגה הכפול החדש של החולצות לא רק שמעניק מראה מלוטש יותר, תוך הגברת יכולת המתיחה של הבד בשיעור של 10 אחוזים בהשוואה לחולצות מהתלבושות הקודמות של Nike לנבחרות הלאומיות, אלא גם מתאפיין בגזרה חדשה ודינאמית התואמת לקווים הטבעיים של הגוף מבלי לפגוע בזרימת האוויר או יכולת התנועה.
בנוסף, ישלבו השחקנים יתרונות ייחודיים של Nike Pro Combat בתלבושות של הנבחרות הלאומיות. עם מערכת הלבשה מהונדסת, Pro Combat כולל מכנסי Slider ו-Impact להגנה נוספת מפני פגיעות קלות ושפשוף. זאת, בנוסף לצווארון תרמי בגזרת דמוי-גולף, המגן על צוואר השחקנים מפני תנאי מזג אוויר קשים.
הקבוצות שילבשו את החולצות החדשות של Nike לנבחרות הלאומיות במשחקי דרום אפריקה הן: ברזיל, הולנד, פורטוגל, ארצות הברית, דרום קוריאה, אוסטרליה, ניו זילנד, סרביה, וסלובניה.
תלבושות בית לנבחרות הלאומיות יגיעו לחנויות Nike ברחבי העולם ב-1 במאי ולאתר nikefootball.com. תלבושות חוץ לנבחרות הלאומיות יגיעו לחנויות החל מה-25 בפברואר 2010.
למידע נוסף כולל חומרי מולטימדיה, נא בקרו באתר www.nikemedia.com.
אודות Nike
תאגיד NIKE, Inc (NYSE: NKE), שמשרדיו הראשיים בעיר ביברטון, אורגון, הוא המעצב, המשווק והמפיץ המוביל בעולם למוצרי הנעלה, ביגוד, ציוד ואביזרים מקוריים למגוון רחב של ענפי ספורט וכושר. חברות הבת בבעלות מלאה של תאגיד Nike כוללות את Cole Haan, המעצבת, משווקת ומפיצה נעלי יוקרה, תיקי יד, אביזרים ומעילים; Converse Inc, המעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, ביגוד ואביזרי ספורט; Hurley International LLC, המעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, ביגוד ואביזרים בתחום הספורט והלייפסטייל לצעירים; ו-Umbro Ltd, מותג כדורגל בינלאומי מוביל המבוסס באנגליה. למידע נוסף, נא בקרו באתר www.nikebiz.com.
גלריית תצלומים/מולטימדיה ניתן למצוא באתר:  http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6188931&lang=en
צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100223000000/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מנהלת תקשורת ב-Nike
קלייר פרנל
טלפון במשרד בלונדון: +44 (0)207 578 0653

מקור: NIKE, Inc.