הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

מיליון רכיבים אלקטרוניים הנמצאים במלאי ונגישים באמצעות ה- BOM Manager (מנהל מפרט החומרים) של Digi-Key

16/12/2013 10:00
ת'יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה"ב - 16 בדצמבר 2013 - המפיצה הכלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים Digi-Key Corporation הודיעה היום על חציית רף מיליון הרכיבים הנמצאים במלאי, זמינים למשלוח מידי ונגישים באמצעות ה- BOM Manager (מנהל מפרט החומרים) החדש והמשופר של Digi-Key. החברה גם הודיעה גם על המאפיין החדש של 'משלוחים מתוזמנים' ועל שיפורים ב'עגלת הקניות', כמו גם על שיפורים נוספים לאתרי האינטרנט הכלל-עולמיים בכדי להאיץ את הגישה למידע ולפשט את תהליך ההזמנה.

"חברת Digi-Key מחויבת לשיפורים נמשכים של חווית המשתמש", אומר טוני האריס, סמנכ"ל בכיר לשיווק ב- Digi-Key. "הלקוחות שלנו אומרים לנו כי הם מעריכים מאוד את המהירות והקלות בהשוואה ובבחירה שלהם מבין מאות אלפי חלקים הזמינים להספקה מידית. לא קיים כיום BOM Manager אחר המאפשר גישה לנפח כזה של חלקים הנמצאים במלאי. הצעה רבת-ערך זו היא מרכזית במחויבות של Digi-Key להמשיך ולהיות המקור הזמין ביותר עבור אנשי הרכש והמהנדסים כאחד."

ה- BOM Manager של Digi-Key

ה- BOM Manager (מנהל מפרט החומרים) המשופר של Digi-Key הוא כלי מבוסס-אינטרנט המקל על רוכשי רכיבים אלקטרוניים ליצור ולשמור את מפרטי החומרים שלהם בכל שלבי תיכון המוצר. משולב לתוך סל המוצרים הרחב של Digi-Key, עם גישה למיליון רכיבים הנמצאים במלאי, המשתמשים יכולים לצפות במהירות בזמינות המלאי, ברמות המחיר בהתאם לכמויות, בנתוני תאימות לתקנים מחייבים ובמידע רב-ערך אחר. המשתמשים יכולים פשוט להיכנס כמשתמשים רשומים של Digi-Key, להעלות את רשימות החלקים שלהם ולהשוותן לרשימות המוצרים שלנו. הכלי מקל על יצירת ושמירת מפרט החומרים ומוריד מיד הצעות מחיר למחשבים שלהם.

"בהשוואה למנהלי מפרט חומרים אחרים בשוק, הכלי של Digi-Key נפוץ ביותר בשל המבחר הרחב של חלקים הזמינים להספקה מידית," אומר דייב דוהרטי, סגן-נשיא לפעולות כלל-עולמיות של ספקים ומוצרים. "זוהי גישה בזמן-אמת לרשימה דינמית של מיליון חלקים הקיימים במלאי. המשמעות היא שלקוחות יכולים ליצור מידית את הצעות המחיר שלהם באופן מקוון, לבצע השוואות מחירים ולבצע את הזמנותיהם בלחיצת כפתור. או שהם יכולים לשמור כל מפרט חומרים ולשתף את תכני המוצרים שלהם פנימית."

באמצעות ה- BOM Manager של Digi-Key המשתמשים יכולים ליצור ולשמור את מפרטי החומרים שלהם עם יחסי החלקים הנכונים, ובכך להקל על ההכפלה במספר מכללי המוצרים בזמן תהליך ההזמנה. אנשי הרכש יכולים גם ליצור "זווד יחיד" בכדי לארוז מספר זוודים ביחד, או "זוודים מרובים" לאריזת כל זווד בנפרד.

משלוחים מתוזמנים

המאפיין החדש של 'משלוחים מתוזמנים' של Digi-Key מאפשר למשתמשים לפרק פריט שורה למספר משלוחים ו/או לבחור כל פריט שורה בהזמנה כך שישלח נפרד ויגיע בתאריכים שונים. אופציית 'משלוחים מתוזמנים' מאפשרת ללקוחות להקטין את עלויות החזקת המלאי ולבצע תשלומים לפי יחידות לעומת תשלום כולל יחיד להזמנה של כמות גדולה, ובכך לחסוך זמן ומשאבי אדמיניסטרציה.

שדרוגים לעגלת הקניות

לקוחות Digi-Key יכולים כעת לסמן את עגלות הקניות שלהם עם שמות ייחודיים במקום להשתמש במזהי האינטרנט ומספרי הזמנות המכירה. המשתמשים צריכים פשוט להיכנס או להירשם בכדי לצפות בשדה הניתן לעריכה של שמות עגלות הקניות. אחר כך, הם צריכים רק ללחוץ בתוך תיבת הטקסט, להכניס שם וללחוץ על כפתור "שמור". ברגע שהשם אושר כייחודי, הוא יופיע בתיבת הטקסט, כמו גם ב'היסטוריית הזמנות האינטרנט' וב'מצב ההזמנה'.

יכולות נוספות של עגלת הקניות כוללות "צירוף עגלות", המאפשר למשתמשים לצרף מספר עגלות משני מיקומים שונים. מדף העגלה, הלקוח יכול להוסיף עגלות קודמות לעגלה הנוכחית, באמצעות גישה להיסטוריית ההזמנות בכדי לבחור בעגלות הקודמות. הלקוחות יכולים גם לצרף עגלות מדף 'היסטוריית הזמנות האינטרנט' בתוך 'Digi-Key שלי' על ידי לחיצה על הכפתורים "הוסף לעגלה" או "צרף" הנמצאים מתחת לפינה הימנית התחתונה של הטבלה. אז תיווצר עגלת קניות חדשה המכילה את מבחר הרכיבים שצורפו.

יכולות ושידרוגים אלו של אתר האינטרנט, לצד ה- BOM Manager החדש, הם חלק מהמחויבות המתמשכת של Digi-Key להיות הבחירה הראשונה של המהנדסים ואנשי הרכש, ולתמוך במחזור החיים השלם של המוצר מאב-הטיפוס ועד לייצור. למידע נוסף על השיפורים האחרונים באתר האינטרנט של החברה, לחץ כאן.

אודות Digi-Key Corporation

חברת Digi-Key Corporation, הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית עם שירות מלא של רכיבים אלקטרוניים הן לצורכי הכנת אב-טיפוס או תיכון והן לצורכי ייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה מעל שלושה מיליון מוצרים של יותר מ- 650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין. עם יותר מ- 1,000,000 מוצרים במלאי ומבחר מרשים של משאבים מקוונים, Digi-Key מחויבת להחזיק במלאי את מגוון הרכיבים האלקטרוניים הגדול ביותר בתעשייה ולספק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה. מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key ניתן למצוא באתר www.digikey.co.il.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50768921&lang=en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
איש קשר לנושאי תוכן:
ג'וש אולסון
1-800-344-4539 x2989
josh.olson@digikey.com
publicrelations@digikey.com