הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Western Union

חברת ווסטרן יוניון מגיבה לטייפון האיאן במתן תמיכה למאמצי הסיוע

קרן ווסטרן יוניון תעביר תרומה ראשונית בסך 100,000 דולר לארגון Save the Children ותשווה תרומות מתאימות לארגוני NGO המסייעים באזור שנפגע העברות כספים פטורות עמלה* אל הפיליפינים תתאפשרנה בסוכנויות המשתתפות ובאתר WesternUnion.com במספר ארצות

18/11/2013 12:00

אנגלווד, קולורדו – (BUSINESS WIRE) – חברת ווסטרן יוניון (The Western Union Company) הודיעה היום על תכנית תגובה רבת פנים שתספק תמיכה למאמצי הסיוע למשפחות ולקהילות בהן פגע טייפון האיאן בפיליפינים בצורה הקשה ביותר. התכנית כוללת מימון תרומה מטעם קרן ווסטרן יוניון ויוזמת העברות כספים פטורות עמלה*, כמו גם תרומות עובדי וסוכנויות Western Union®.

 

תרומת קרן ווסטרן יוניון

 

קרן ווסטרן יוניון תתרום סכום של 100,000 דולר לארגון Save the Children על מנת לתמוך בפעילויות סיוע החירום של הארגון בפיליפינים, הכוללים אספקת ציוד חירום, ארוחות ומים לקורבנות האסון.

 

העברות כספים בינלאומיות

 

ווסטרן יוניון תפעיל עבור לקוחותיה, המבקשים לשלוח כספים אל משפחותיהם ויקיריהם בפיליפינים, תכנית העברת כספים פטורת עמלה* מסוכנויות החברה הלוקחות חלק בתכנית הנמצאות בקריביים, קפריסין, יוון, איטליה, מלזיה, פורטוגל, סינגפור, בריטניה וארצות הברית, החל מהשבוע הקרוב ועד ל-30 בנובמבר 2013.

 

במקביל תתאפשרנה העברות כספים פטורות עמלה אל הפיליפינים גם באתר ווסטרן יוניון WesternUnion.com באוסטרליה, ארצות הברית ובריטניה. על לקוחות הנמצאים בארצות הברית ומבקשים להעביר כספים דרך אתר החברה, להזין את סיסמת המבצע HAIYANRELIEF, בעוד לקוחות הנמצאים באוסטרליה ובבריטניה מתבקשים להזין את הסיסמה HAIYANRELIEF2013.

 

נוסף על כך, פתחה ווסטרן יוניון בארצות הברית חשבון תרומות פטור עמלה* לטובת הצלב האדום האמריקאי (American Red Cross) לתמיכה במאמצי הסיוע הבינלאומיים בפיליפינים. תורמים מארצות הברית יכולים להעביר לחשבון זה העברה כספית פטורת עמלה של סכום שאינו עולה על 5000 דולר בסוכנויות ווסטרן יוניון המקומיות הלוקחות חלק במבצע.

 

על התורמים למלא את הספח הכחול בטופס ווסטרן יוניון אותו ניתן למצוא בסוכנויות המקומיות, ולציין את שם החברה “American Red Cross” ואת קוד העיר “REDCROSS DC”. במקום המיועד למספר החשבון יש לכתוב “Disaster Relief”.

 

עידוד תרומת עובדי וסוכנויות ווסטרן יוניון

 

על מנת לעודד ולתמוך בפילנתרופיה נוספת, עד ל-30 בנובמבר תשווה חברת ווסטרן יוניון את תרומות עובדיה לקרן ווסטרן יוניון למאמצי הסיוע לאסון בפיליפינים, ביחס של שניים לאחד.

 

ווסטרן יוניון אף מעודדת את סוכנויותיה להשתתף בתמיכה במאמצי הסיוע. תחת תכנית מענק השותפות העסקית של ווסטרן יוניון, הקרן תשווה תרומותיה, ביחס של אחד לאחד, לתרומות מתאימות לארגוני NGO המספקים עזרה למאמצי הסיוע באזור האסון.

"היקף טייפון האיאן ומידת הנזק שהסב בפיליפינים הם חסרי תקדים ודיווחים מעידים על הרס נרחב ואובדן חיים. לאור נזקי הסופה, ווסטרן יוניון מגיבה בתמיכה למאמצי סיוע החירום, הכוללים          אספקת ארוחות, מים וציוד חירום למשפחות ולילדים שנפגעו מהאסון במידה הגדולה ביותר", אמר פטריק גסטון, נשיא קרן ווסטרן יוניון.

 

"אנו מחויבים למתן עזרה לקהילות אותן אנו משרתים. בזמן זה של מצוקה, נתונות מחשבותינו לעם ולפזורה הפיליפינית ברחבי העולם. בנוסף למענה המיידי שלנו, נעבוד עם סוכנויות וצוות עובדי ווסטרן יוניון, וכן עם ארגוני סיוע, ונספק תמיכה ליוזמות שיעזרו לאזור להתאושש ולהשתקם", סיכם גסטון.

 

* ווסטרן יוניון מפיקה רווחיה מהפרשי שערים. ייתכן והעברות כספים נטולות עמלה לא תהיינה זמינות באופן מיידי.

בשל  חומרת טייפון האיאן, ייתכן ומספר נציגויות ווסטרן יוניון בפיליפינים לא תהיינה פעילות או תחזקנה די מזומנים.

 

אודות ווסטרן יוניון

 

חברת ווסטרן יוניון ((Western Union Company ((NYSE: WU היא חברה מובילה לשירותי תשלום והעברת כספים ברחבי העולם. יחד עם השירותים העסקיים אותם היא מציעה תחת המותגים Vigo, Orlandi Valuta ו- Pago Facil , מספקת ווסטרן יוניון לצרכנים ולעסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשליחת וקבלת כסף ברחבי העולם, לשליחת תשלומים ולרכישת המחאות בנקאיות. נכון לתאריך ה-30 בספטמבר 2013, הוצעו שירותי ווסטרן יוניון, Vigo ו-Orlandi Valuta באמצעות רשת משולבת של כ-515,000 סוכנויות ונציגויות ב-200 אזורים וארצות וכ-115,000 מסופים אוטומטיים. בשנת 2012 השלימה ווסטרן יוניון 231 מיליון העברות כספים ברחבי העולם, העבירה 79 מיליארד דולר בין צרכנים ו-432 מיליון דולר תשלומי צרכנים לעסקים. למידע נוסף www.WesternUnion.com.

 

אודות קרן ווסטרן יוניון

 

קרן ווסטרן יוניון מוקדשת ליצירת עולם טוב יותר, בו היכולת להגשים חלום בעזרת הזדמנות כלכלית אינה זכות יתר השמורה ליחידים אלא זכות השמורה לכל אחד ואחד. באמצעות תכנית הדגל שלה, Education for Better, והודות לתמיכת חברת ווסטרן יוניון, עובדיה, סוכנויותיה ושותפיה העסקיים, קרן ווסטרן יוניון חותרת לקראת הגשמת חזון זה על ידי תמיכה בחינוך ועזרה לסיוע באזורי אסון כדרכים המובילות אל עתיד טוב יותר. שילוב מאמצי היוזמות החברתיות שלנו הופכים חיי יחידים, משפחות וקהילות ברחבי העולם לטובים יותר. מאז הקמתה, תרמה קרן ווסטרן יוניון מעל 91 מיליון דולר, בכסף או באמצעים אחרים, ליותר מ-2682 עמותות ביותר מ-133 מדינות ואזורים. קרן ווסטרן יוניון היא קרן צדקה אמריקאית מוכרת ונפרדת לפי סעיף §501(c)(3). למידע נוסף ראו www.westernunionfoundation.org.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Western Union Company
Andrew Silver, 720-332-4119
andrew.silver@westernunion.com