הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
KBR

חברת KBR זכתה במכרז תמך (USC II) של צבא ארצות הברית באירופה (USAREUR)

יוסטון--(BUSINESS WIRE)-- חברת KBR (NYSE:KBR) הודיעה היום כי זכתה במכרז תמך (USC II) משולב מהסוגים Firm-Fixed-Priced (FFP)/Cost-Plus-Fixed-Fee (CPFF) Single Award Task Order Contract (SATOC) של צבא ארצות הברית באירופה (USAREUR). ההסכם נחתם לשנת בסיס אחת עם אופציה לארבע תקופות נוספות של שנה אחת, ובסך הכל חמש שנים. הסכום המרבי במסגרת ההסכם מוערך ב-245 מיליון דולרים במשך חמש שנים.

20/11/2011 10:00
KBR תספק לצבא ארצות הברית באירופה שירותים לתמיכה בפעילות (Base Operations and Support Services) בתחום אחריות (AOR) שמתפרש על פני 51 מדינות. בשלב ראשון יסופקו השירותים בקוסובו וברומניה. העבודה כוללת תפקודים דוגמת: תחזוקה של מתקנים ושירותי תשתית, תפעול ובנייה. הסכם USC זה הוא ההסכם החמישי שנחתם מאז תחילת התוכנית, כאשר כל ההסכמים נוהלו על ידי פיקוד המזרח התיכון (Middle East District) וקודמיו.
KBR מספקת את השירותים במסגרת ההסכם הנוכחי והיא פועלת עבור לקוח זה במדינות הבלקן מאז שנת 1995. כיום מספקת KBR שירותים בקוסובו, ברומניה ובגרמניה במסגרת הסכם USC.
"אני מרוצה מכך ש-KBR נבחרה להוסיף ולספק שירותים לצבא ארצות הברית באירופה" אמר מרק וויליאמס, נשיא הקבוצה לתשתית, ממשל וכוח. "הסכם זה תואם ליעד של החטיבה לשירותי ממשל ולוגיסטיקה של KBR בצפון אמריקה (NAGL), למנף את מעמדה של החברה בשוק הקיימות של משרד ההגנה מחוץ לתחומי היבשת של ארצות הברית (OCONUS), להאריך את ההסכמים הקיימים לתקופות נוספות ולזכות בהסכמים לאספקה של שירותים דומים גם באזורים נוספים בהם פועל צבא ארצות הברית".
KBR מילאה תפקיד חשוב בהצלחת הצבא באזור זה מאז הפרישה הראשונית במסגרת משימת התמך של משרד ההגנה ועד פעילויות הקיימות הנוכחיות. בהיקף העבודה המוצעת במסגרת ההסכם החדש לא חל שינוי משמעותי בהשוואה להסכם הקיים, למעט הבדל חשוב אחד - הפעם לא נכללת אפריקה בתחומי האחריות.
KBR היא חברה עולמית להנדסה, בנייה ושירותים שתומכת בשוקי האנרגיה, פחמימנים, שירותים לממשל, מחצבים, תשתית אזרחית, כוח, תעשייה ומסחר. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.kbr.com.
המקור: חברתKBR
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת KBR
שרון בולן, מנהל, מינהל, 713-753-7615
mediarelations@kbr.com
או
קשרי משקיעים:
רוב קוקלה הבן, מנהל, קשרי משקיעים, 713-753-5082
investors@kbr.com