הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

חברת Digi-Key מרחיבה את נוכחותה הכלל-עולמית למדינות EMEA, מגייסת מנהיגי מכירות, פותחת מרכז תמיכת לקוחות אירופאי

צוות מכירות EMEA להגדלת בסיס הלקוחות ותמיכה בלקוחות עסקי ייצור

13/3/2013 11:30
ת'יף ריבר פולס, מינסוטה - 13 במרץ 2013 - חברת Digi-Key Corporation, מובילת התעשייה במבחר הרכיבים האלקטרוניים, בזמינות ובהספקה, מרחיבה את נוכחותה הכלל-עולמית עם משאבי מכירות ותמיכת לקוחות חדשים לאזור EMEA. החברה הכריזה היום על צוות מנהיגות המכירות האזורי שלה ועל פתיחת משרד מכירות ותמיכה אירופאי חדש במינכן, גרמניה.

"Digi-Key מתאימה ללא הרף את מודל ההפצה ה"היברידי" שלה בהתבסס על משוב שאנו שומעים מהלקוחות שלנו," אומר מרק לרסון, נשיאה של Digi-Key. "ברחבי אזור EMEA אנו חווים דרישה מוגברת להזמנות של רכיבים אלקטרוניים בתמהיל רחב, נפח קטן ותמיכה מקומית, לכן אנו מעמידים משאבים חדשים כדי לענות על צרכים אלה. בחרנו בקפדנות צוות מקצוענים של התעשייה עם היכולת לתמוך בלקוחות הקיימים בכל אחד מהאזורים תוך המשך הרחבת בסיס הלקוחות שלנו."

צוות מנהיגות המכירות של EMEA

בהציעה תמיכה אזורית לבסיס לקוחות EMEA שלה, Digi-Key מינתה צוות מנהיגי מכירות מנוסים עליו הטילה את המשימה לתמוך בקבוצה של מעל 41,000 לקוחות EMEA, תוך כדי הגדלת המודעות לחברת Digi-Key בקרב מהנדסי התכן כמו גם בקרב הקניינים של עסקי ייצור בנפחים גדולים יותר.

צוות מנהיגות המכירות כולל את:

 כריס האגסטרום - סגן-נשיא לפיתוח לקוחות אסטרטגיים/מכירות EMEA ואסיה פסיפיק

 דוד מהל - דירקטור מכירות, ישראל ורוסיה

 יאן וואלאס - דירקטור מכירות, הממלכה המאוחדת ואירלנד

 הרמן ריטר - דירקטור מכירות, מרכז אירופה

על משאבים נוספים שיהיו אחראים למדינות הנורדיות, הבלטיות, מזרח ודרום אירופה נודיע בתוך 90 הימים הבאים.

"אנחנו נענים לדרישות הלקוחות למודל הפצה התומך באווירת העסקים הכלל-עולמית המשתנה של היום," אומר כריס ביסון, סגן-נשיא למכירות כלל-עולמיות ופיתוח עסקי של Digi-Key. "על ידי גיוס מנהיגי מכירות מנוסים, אנחנו יכולים לבנות מהר יותר את שם המותג Digi-Key, להגדיל את העסקים המסורתיים שלנו ולתמוך בלקוחות עסקי ייצור גדולים יותר בתמיכה אחד-על-אחד."

משרד מכירות ותמיכה אירופאי חדש - מינכן, גרמניה

צוות המכירות והשירות החדש של Digi-Key ימוקם במקום מרכזי, במינכן, וישרת תחילה את לקוחות מרכז אירופה. היום, הצוות כולל מהנדס יישומים אחד ושישה מומחי מכירות ושירות הדוברים ארבע שפות שונות ולהם נסיון של מספר שנים בתעשיית הרכיבים האלקטרוניים. בהתבסס על הגידול הצפוי במרכז אירופה ובאזורי הסביבה, Digi-Key מתכננת להמשיך ולהגדיל את הצוות כדי לעמוד בדרישות בסיס הלקוחות הגדל ומתפתח.

"בזכות המותג והמחויבות לשירות שלנו הזוכים להכרה, Digi-Key הצליחה לגייס כמה מהמומחים הגדולים לרכיבים אלקטרוניים באזור זה," אומר הרמן ריטר, דירקטור מכירות, Digi-Key מרכז אירופה. "כל חבר צוות מביא איתו לשולחן נסיון עשיר, עם מטרה משותפת לעזור לעסקים שלנו וללקוחות שלנו להצליח."

 

משאבי EMEA נוספים

לחברת Digi-Key יש גם מרכז תמיכת לקוחות בהולנד, עם 31 נציגים התומכים בלקוחות אזור EMEA. נוסף לכך, לחברה יש משאבים בינלאומיים העובדים במטה החברה בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, הזמינים 24 שעות ביום, 365 ימים בשנה. חברת Digi-Key גם מחזיקה מרכז תמיכת לקוחות בישראל עם שמונה נציגי מכירות ושירות לקוחות יעודיים.

 

אודות Digi-Key

חברת Digi-Key הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית עם שירות מלא לרכיבים אלקטרוניים הן לצורכי הכנת אב-טיפוס או תיכון והן לצורכי ייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה באתר www.digikey.co.il מעל שני מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין.

 

עם יותר מ-800,000 מוצרים במלאי, מבחר מרשים של משאבים מקוונים, ועם היתרון הלוגיסטי הגלום במרכז הפצה ניתן להרחבה בשטח של כ-75 אלף מ"ר, חברת Digi-Key ממשיכה להוביל, תוך אשרור מחויבותה לשמור במלאי את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של רכיבים אלקטרוניים ולהעניק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה.

המודל העסקי של Digi-Key, המשולב במלואו באינטרנט, ביחד עם מגוון הרכיבים הרחב והמוביל בתעשייה הזמינים למשלוח מידי לכל מקום בעולם ומאתר יחיד, מבדלים את Digi-Key בבירור מכל המפיצים האחרים. החברה מציעה ללקוחותיה גישה ייחודית לאסטרטגיה עסקית של קווי ייצור עם תמהיל רכיבים רחב ונפח ייצור קטן, תוך העברת רבים מסיכוני המלאי ועלויות החזקתו מן הלקוח אל Digi-Key. ברוח הסיסמה From Prototype to Production®‎, "מהאב-טיפוס ועד לייצור", חברת Digi-Key מחזיקה בכל הרכיבים והמשאבים הנחוצים כדי להרחיב את עסקך לרמה הבאה.

 

הצעותיה ומשאביה המקוונים של Digi-Key כוללים את מודולי ההדרכה למוצר PTM®; אתרי הטכנולוגיה TechZoneSM; סרגל הכלים של Digi-Key; ומרכז הרשתות החברתיות והתקשורת הניידת

מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key נמצא באתר www.digikey.co.il.

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי העיתונות של Digi-Key Corporation
מישל סיברט
218-416-2482
Michelle.siebert@digikey.com