הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

החלה הספירה לאחור לקראת תערוכת Intersolar אירופה 2012

התערוכה הגדולה בעולם לתעשייה הסולארית תוסיף לצמוח ולהציג מגוון רחב עוד יותר של שותפים גם בשנת 2012

5/12/2011 11:20
Intersolar אירופה, מינכן, 13-15 ביוני 2012
מינכן--(BUSINESS WIRE)-- ב-13 ביוני 2012 ייפתחו פעם נוספת השערים של Intersolar אירופה - התערוכה הגדולה בעולם לתעשייה הסולארית - במרכז הירידים החדש של מינכן (Munich New Trade Fair Centre), גרמניה. מארגני התערוכה כבר מוצפים בבקשות של מציגים שמבקשים להירשם וההכנות לתערוכה נמצאות בעיצומן. הנה כמה מהנתונים הראשוניים שכבר ידועים: שטח של 180,000 מטרים רבועים הוקצה לכ-2,400 מציגים שעתידים להשתתף בתערוכה בשנת 2012 - גידול של שישה אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. מלבד השטחים החיצוניים, תתקיים התערוכה לראשונה בכל 16 אולמות התצוגה של מרכז הירידים. חידוש נוסף: תחום העיסוק של התערוכה הורחב והיא כוללת כעת גם טכנולוגיות לייצור של מוצרים פוטו-וולטאיים. בתערוכה של שנת 2012 יוקדשו שני אולמות לטכנולוגיות לייצור של מוצרים פוטו-וולטאיים. התאחדות המהנדסים של גרמניה (VDMA), שמשרדיה הראשיים שוכנים בפרנקפורט, הצטרפה השנה לגופים שתומכים בתערוכת Intersolar אירופה.
כדי שניתן יהיה להציע את האנרגיה הסולארית במחירים תחרותיים, יש לצמצם הוצאות לכל אורכה של שרשרת הערך. כך תוכל התעשייה ליהנות מהזדמנויות מבטיחות בשווקים ברחבי העולם. אמצעים חדשניים ושיטות ייצור מתקדמות, אשר מסייעים לעשות שימוש יעיל במשאבים ולייצר מוצרים בעלי ניצולת גבוהה, הם צעד חשוב בכיוון זה. תפקיד חשוב ממלאים גם המחיר והאיכות של החומרים שבהם נעשה שימוש.
טכנולוגיות הייצור הן המפתח לעתיד של המוצרים הפוטו-וולטאיים, הן בגרמניה והן בעולם הרחב. משום כך החליטו לראשונה המארגנים של Intersolar אירופה ומנהלי SEMI PV Group, האיגוד העולמי של יצרני הציוד והחומרים שמתמחים במוצרים פוטו-וולטאיים, להקדיש השנה שני אולמות למגזר זה. לדברי היינץ קונדרט, נשיא SEMI PV Group אירופה בברלין, "התערוכה הגדולה והמובילה בעולם לטכנולוגיות סולאריות וייצור, Intersolar אירופה 2011, הוכיחה פעם נוספת שהיא הפלטפורמה המובילה לכל שרשרת הערך של התעשייה הסולארית, ואני צופה שכך יהיה גם בשנת 2012. מתגובות הציבור למדנו על החשיבות הרבה של הדו-שיח המתמשך בין יצרני היחידות או התאים לבין יצרני הציוד והחומרים על טכנולוגיות הייצור ויעילותן. אנו צופים כי גם בשנת 2012 ישתתפו בתערוכה חברות בינלאומיות מובילות מהתעשייה הסולארית ומקבלי החלטות רבים מרחבי העולם".
באולמות A5 ו-A6 יוצגו מכונות ייצור, חומרים וציוד. מציגים מרחבי העולם יציגו את החידושים המתקדמים ביותר במגוון תחומים ובהם טכנולוגיות ציפוי, עיבוד משטחים ומערכות ייצור מתקדמות.
הידוק הקשרים עם תעשיות משיקות
הביקוש הגובר לשיטות ייצור יעילות יותר הפך את התעשייה הפוטו-וולטאית לשוק אטרקטיבי עבור היצרנים של המכונות והציוד. "שיתוף הפעולה עם Intersolar אירופה פותח כר רחב לשיתוף פעולה בין התעשיות שלנו - בין יצרנים למהנדסי מכונות, ובין מהנדסי מכונות למהנדסים אחרים. התעשייה הגרמנית של תכנון מוצרים פוטו-וולטאיים השיגה מעמד איתן בשוק העולמי באמצעות הקמת קונסורציומים לאימוץ של מכונות מיוחדות והצעת רעיונות לקווי מוצרים ופתרונות כוללים. משום כך אנו שמחים מאוד להימנות עם התומכים בתערוכת Intersolar אירופה ומצפים לאירוע דינמי ומרתק" אמר ד"ר אריק מייזר, מנהל לציוד פוטו-וולטאי בהתאחדות המהנדסים של גרמניה (VDMA).
טכנולוגיות לייצור מוצרים פוטו-וולטאיים יזכו לתשומת לב רבה גם בוועידת Intersolar אירופה
שיתוף הפעולה עם SEMI PV Group ו-VDMA יבוא לידי ביטוי גם בוועידת Intersolar אירופה, בה יודגש התחום של טכנולוגיות לייצור מוצרים פוטו-וולטאיים, כאשר נציגים של שני הארגונים ישתתפו בוועדה המארגנת של הוועידה.
תערוכת Intersolar אירופה 2012 תיערך ב- 13 עד 15 ביוני במרכז הירידים החדש של מינכן (Munich New Trade Fair Centre)
פרטים נוספים על תערוכת Intersolar אירופה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.intersolar.de
הגופים התומכים בתערוכת Intersolar אירופה
רשימת התומכים בתערוכת Intersolar אירופה כוללת ארגונים מובילים בתעשייה הסולארית: האיגוד של התעשייה הסולארית בגרמניה (BSW-Solar) במעמד של שותף בלעדי, האיגוד לאנרגיה סולארית בגרמניה (DGS), התאחדות התעשיינים לחימום סולארי באירופה (ESTIF), האיגוד הבינלאומי לאנרגיה סולארית (ISES), SEMI PV Group, והתאחדות המהנדסים של גרמניה (VDMA) בתמיכת האיגוד האירופאי של התעשייה הפוטו-וולטאית (EPIA).
אודות תערוכות Intersolar
עם למעלה מ-3,400 מציגים ויותר מ-110,000 מבקרים בשלוש יבשות, Intersolar היא סדרת התערוכות המובילה בעולם לתעשייה הסולארית. תערוכת Intersolar אירופה נערכת מדי שנה במרכז הירידים החדש של מינכן (Munich New Trade Fair Centre). כיום זו התערוכה הגדולה ביותר לתעשייה הסולארית והיא נערכת מזה עשרים שנים.
בשנת 2011 השתתפו בתערוכת Intersolar אירופה 2,286 מציגים בינלאומיים ו-77,000 מבקרים מהענף. תערוכת Intersolar אירופה מתמקדת בתחומים של מוצרים פוטו-וולטאיים, טכנולוגיות לייצור של מוצרים פוטו-וולטאיים וטכנולוגיות לחימום סולארי. מאז הקמתה הפכה התערוכה לפלטפורמה החשובה ביותר בתעשייה עבור יצרנים, ספקים, סיטונאים ונותני שירותים. הוועידה שנערכת במקביל לתערוכת Intersolar אירופה משלימה את העיסוק בנושאים שבתערוכה. בשנת 2011 דנו למעלה מ-400 מרצים וכ-2,500 משתתפים בנושאים העדכניים בתעשייה ובחנו את הרקע לטכנולוגיות, לשווקים ולהתפתחויות הפוליטיים.
בשנת 2008 הפכה Intersolar צפון אמריקה בסן פרנסיקו לתערוכה השנייה, אחרי Intersolar אירופה, ובעקבותיהן Intersolar הודו בשנת 2009, אשר נערכת במומביי החל משנת 2010. החל מדצמבר 2011 מצטרפת Intersolar סין בבייג'ינג לסדרת תערוכות Intersolar. את תערוכת Intersolar אירופה מארגנות החברות Solar Promotion GmbH מפפורצהיים ו- Freiburg Wirtschaft Touristik und Messe GmbH & Co. KG.
המקור: תערוכת Intersolar אירופה
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Solar Promotion GmbH
הורסט דפנר
טל. +49 7231 58598-0
פקס +49 7231 58598-28
info@intersolar.de
או
fischerAppelt יחסי ציבור
רוברט שוורצנבוק
טל. +49 89 747466-23
פקס +49 89 747466-66
rs@fischerAppelt.de