הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Interlink Electronics

אינטרלינק אלקטרוניקס מודיעה על התרחבות אסטרטגית נוספת של רשת נציגיה העולמיים

14/1/2015 01:50
קמרילו, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)—חברת אינטרלינק אלקטרוניקס (OTC: LINK), חברה טכנולוגית עולמית מובילה ויועצת ידועה בתחום פתרונות ה-HMI (ממשקי אדם-מכונה), הודיעה היום על העסקת משרד השותפים (Fahrner-Miller (FMA כשותף המייצג החדש שלה לניהול מכירות באזורי צפון קליפורניה וצפון נבאדה, ועל העסקת חברת אלימק הנדסה אלטרו-מכנית (1988) כשותפה המייצגת לניהול המכירות בישראל ובהודו.

"אנו שמחים לצרף את Fahrner-Miller ואת אלימק, על צוותי אנשי המכירות המנוסים שלהם, למשפחת שותפי אינטרלינק", אמר מר סטיבן נ. ברונסון, יושב ראש, מנכ"ל ונשיא אינטרלינק אלקטרוניקס. "אנו מצפים להגיע לאף יותר לקוחות עם קווי המוצרים המגוונים וזוכי הפרסים שלנו ועם הפתרונות הטכנולוגיים החדשים שלנו. יחסים אסטרטגיים חדשים אלה יהפכו את מוצרי אינטרלינק לנגישים יותר לקהל צרכנים רחב עוד יותר לצד אספקת תמיכה טכנית ושירותי התקנה מקומיים."

מר ניל ז'רבי, סגן נשיא מכירות עולמיות ופיתוח עסקי באינטרלינק אלקטרוניקס, הוסיף: "אני שמח מאד להודיע על השותפות שלנו עם Fahrner-Miller. המקצוענים ב-FMA מבוססים היטב בקרב קהל הלקוחות שלהם, מה שיאפשר להאיץ את התקדמותנו בביסוס אינטרלינק כמנהיגה עולמית בפתרונות HMI." מר ז'ארבי המשיך ואמר: "לאלימק גישה ייחודית לשווקים מסחריים וצבאיים וללקוחות בשווקים הביתיים, בנוסף ליתרונות האסטרטגיים של הפעילות שלהם בהודו ובישראל. אנו מצפים לקראת עבודה משותפת עם אלימק על מנת להביא להצלחה מירבית בשני השווקים הללו."

מר קווין פהרנר, נשיאFMA הגיב ואמר: "החלק המרגש בעסק הזה הוא העיסוק בטכנולוגיה חדשנית לפתירת בעיות. אינטרלינק הוכיחה את היכולת להשתמש ולפתח מגוון טכנולוגיות וקידום חוויית המשתמש."

מר אורי רוגל, מנכ"ל אלימק אמר: "אני גאה מאד שאלימק נבחרה כשותפה מייצגת של אינטרלינק בישראל ובהודו. אלימק תמנף את רשת הלקוחות הקיימים שלה כמו גם את הידע ההנדסי והשיווקי שלנו לפיתוח והגדלת השווקים עבור פתרונות ה-HMI החדשניים של אינטרלינק."

אודות חברת  אינטרלינק אלקטרוניקס

אינטרלינק אלקטרוניקס היא חברת עולמית מובילה לייעוץ וטכנולוגיה בעולם המתקדם של טכנולוגיות חיישני מגע וממשקי אדם-מכונה. אינטרלינק אלקטרוניקס הובילה את תעשיית האלקטרוניקה המודפסת במסחור טכנולוגיית FSR® (נגד חיישן-כוח מוגן ע"י פטנט), שאפשרה מציאת פתרונות ממשק אדם-מכונה (HMI) אמינים. מזה 30 שנה מתמקדים פתרונות אינטרלינק אלקטרוניקס בקלט משתמש ידני, ניווט תפריט, שליטה בסמן, וטכנולוגיות ממשק אינטואיטיביות אחרות עבור יצרניות האלקטרוניקה המובילות בעולם. לאינטרלינק אלקטרוניקס יש עבר מוכח של אספקת פתרונות ממשק אדם-מכונה עבור אפליקציות חיוניות לתפעול בטווח שווקים רחב, כולל אך לא מוגבל למכשירי אלקטרוניקה לצרכן, רכבים, תעשייה ורפואה. אינטרלינק אלקטרוניקס משרתת בסיס לקוחות מן השורה הראשונה מהמטה הראשי שלה בקמרילו שבקליפורניה וכן ממשרדיה ביפן, הונג קונג וסין. למידע נוסף אנא בקרו באתר

www.interlinkelectronics.com.

אודות משרד השותפים Fahrner-Miller

Fahrner-Miller מספקים פיתוח עסקי לחברות הרחוקות מעמק הסיליקון אך המבקשות לבסס בו נוכחות. אנו עובדים כיום עם חברות מיפן, קוריאה, ישראל ומזרח ארצות הברית. ל-FMA  יש מומחיות בתעשיית הטלקום, דטהקום ובתעשייה הרפואית. המומחיות שלנו כוללת טכנולוגיות מוליך למחצה בעלי הולכה גבוהה ומוליך למחצה אלחוטי. ל-FMA מעל לעשרים שנות ניסיון וגישתם המוכחת הובילה לתוצאות בטווח טכנולוגיות שונות ומגוונות. למידע נוסף אנא בקרו באתר www.fmainc.com.

אודות אלימק הנדסה אלקטרו-מכנית

אלימק הנדסה אלקטרו-מכנית מתמחה בייבוא ובשיווק מוצרים ורכיבים אלקטרו-מכניים לשימוש צבאי ומסחרי ומספקת תמיכה הנדסית ליישום מותאם של הלקוחות. למידע נוסף אנא בקרו באתר www.elimec.co.il/eng

הצהרת הסרת חבות

גרסה זו מכילה "מידע תחזית עתידית" ובו מספר סיכונים ואי ודאויות כמוגדר בחוק ניירות הערך הפרטיים לרפורמה בתביעות 1995. להלן גורמים העשויים להביא לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מהמצופה במידע התחזית העתידית: הפסדים היסטוריים ותזרים מזומנים שלילי, הצלחתם של פיצולים עסקיים ורכישות, הבעלות של רוב המניות שלנו על ידי קבוצה קטנה של משקיעים, ההצלחה שלנו בחיזוי שווקים חדשים והקבלה של המוצרים החדשים שלנו, ניהול יעיל של התשתיות שלנו, קצב ההתקדמות של התפתחויות טכנולוגיות והתפתחות וסטנדרטים בתעשייה והשפעתם על בחירות המוצר ושוק היעד שלנו, ההשפעה של מיקור חוץ לפיתוח טכנולוגי, שינויים בדפוסי ההזמנה של הלקוחות שלנו, ירידה באיכות ו/או באמינות של המוצרים שלנו, הגנה על הקניין הרוחני הקנייני שלנו, תחרות על ידי מוצרים מתוחכמים חלופיים כמו גם גנריים, התדיינות תלויה ועומדה נגד אינטרלינק אלקטרוניקס,  חולשות היסטוריות בבקרה פנימית על דיווח כספי, זמינות מתמשכת של חומרי הגלם למוצרים שלנו במחירים תחרותיים, שיבושים במתקני הייצור שלנו, סיכונים של מכירות ופעילויות בינלאומיות כולל תנודות בשערי חליפין, עמידה בדרישות הרגולטוריות החלות על פעולות הייצור שלנו, וריכוזי לקוחות. יש לשקול את המידע הכלול בתחזית עתידית זו לאור גורמי הסיכון שהוזכרו לעיל.

המקור: Interlink Electronics, Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150113000000/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Interlink Electronics, Inc.
Steven N. Bronson, CEO
805-416-7004