הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TIDAL

פלטפורמות גלובליות לשירותי הזרמת מדיה הודיעו באופן רשמי על איחוד תחת שם אחד, TIDAL

השירות שהתחלק בעבר בין TIDAL ו-WINAMP נמצא כעת כולו תחת השם TIDAL TIDAL הפכה לפלטפורמת גג יחידה עבור מוזיקה, וידאו ותוכן בלעדי נוסף

24/3/2015 12:00
ניו יורק--TIDAL הפכה לשם היחיד עבור שירותים שהיו מחולקים בעבר בין שירותי הזרמת המידע (סטרימינג) TIDAL ו-WINAMP, ובכך היא מסמנת את תחילתו של עידן חדש עבור צרכני מוזיקה ווידאו בכל העולם.

השלב הבא בתהליך האבולוציה של שירותי הזרמת מדיה, TIDAL היא שירות הזרמת מדיה גלובלי וחממת אמנים המצליח להעביר תוכן בצורה בה אמנים רוצים שהמעריצים יחוו אותו: הזרמת מוזיקה בהקלטה באיכות גבוהה יחד עם תוכן בלעדי, מאמרי מערכת, התנסויות ומרצ'נדייז.

השם  TIDAL משקף את התפשטות תופעת המעריצים בכל העולם הדורשים איכויות צליל ווידאו טובות יותר ואמנים המעוניינים לקדם את המוזיקה שלהם ישירות למעריצים, כפי שהתכוונו האמנים מלכתחילה. TIDAL מהווה מקום יחיד בו אמנים ומעריצים יכולים לחלוק רעיונות, תוכן בלעדי, שירים, סרטוני וידאו, הקלטות אולפן, רצועות שירים גולמיות, שיחות אישיות ועוד.

זמינה במכשירי  iOS ואנדרואיד, כמו גם בדפדפנים ונגנים שולחניים, TIDAL מציעה הקלטה באיכות הי-פי ואיכות צליל ללא אובדן כך שתוכלו ליהנות ממוזיקה כמו שהתכוונו האמנים האהובים עליכם. עם הזרמה במהירות הגבוהה פי ארבע מקצב הביטים של שירותים מתחרים, המשתמשים יכולים ליהנות משירותי TIDAL על גבי מגוון רחב של מוצרי אודיו ביתיים וניידים הטובים בעולם. TIDAL כבר חתמה על הסכמי שותפות ואינטגרציה עם למעלה מ-30 מותגי המוזיקה המובילים בעולם, המפורטים ברשימה מטה.

  הערות לעורכים

חווית הזרמת המוזיקה של TIDAL במבט חטוף:

- למעלה מ-25 מיליון רצועות מוזיקה

- איכות צליל ללא אובדן (FLAC/ALAC 44.1kHz / 16 bit - 1411 kbps)

- למעלה מ-75,000 וידאו קליפים

- מאמרי מערכת שנכתבו על ידי עיתונאי מוזיקה מנוסים ומומחים בתעשיה

- אפליקציות ייעודיות לטלפונים ומכשירי טאבלט של iOS ואנדרואיד

- נגני אינטרנט למחשבי PC ו-MAC

ל-TIDAL הסכמי שותפות ואינטגרציה עם:

Anthem, Airable by Tune In Media, Astell &Kern, Audeze, Audiovector, AudioQuest, Auralic, Aurender, Bel Canto, Bluesound & NAD, Dan D'Agostino, Definitive Technology, Denon HEOS, DTS Play-Fi, Dynaudio, Electrocompaniet, Harman Omni, HiFiAkademie, ickStream, JH Audio, Linn, McIntosh, Meridian, MartinLogan, Paradigm, Polk, Pro-ject, PS Audio, Raumfeld, Simple Audio, Sonos, Steinway Lyngdorf, Wadia, Wren Sound Systems with more to come.

ראו את האתר www.tidal.com עבור האינטגרציות הקיימות

עקבו אחר TIDAL ב-http://facebook.com/tidal; https://twitter.com/tidalhifi; https://instagram.com/Tidal/

למידע נוסף, תמונות או פניות לקביעת ראיון, אנא בקרו באתר Tidal.com

המקור: TIDAL

גלריית מולטימדיה חכמה

גרפיקה (גרפיקה: Business Wire)

לוגו  (גרפיקה: Business Wire)

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150322005034/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Roc Nation
Jana Fleishman, 212-292-7539
EVP, Head of Communications
jf@rocnation.com
or
TIDAL
Kristin Eldnes
Head of Communications
kristin.eldnes@tidalhifi.com