הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

פלטפורמת התקשורת לעתות חירום emergency.lu שמפעילה SES, זכתה ב"פרס לשינוי אורחות חיים" בטקס פרסי VSAT 2014

5/10/2014 01:50
 לוקסמבורג --(SES TechCom, חברת בת בבעלות מלאה של  אס.אי.אס.   (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG), הודיעה היום על זכייתה בפרס היוקרתי ל"שינוי אורחות חיים" בטקס פרסי VSAT 2014 שיתקיים בלונדון.

ה"פרס לשינוי אורחות חיים" מפנה את הזרקור ליוזמה מעוררת ההשראה ומכיר בה. יוזמה זו השפיעה באורח מובהק על התקשורת בקהילת הסיוע ההומניטרי תוך הקלה על מצוקה ותרומה לפיתוח כלכלי וחברתי נוסף.

emergency.lu פותחה ויושמה במסגרת שותפות בין המגזר הציבורי לבין המגזר הפרטי, ובמקרה זה בין משרד החוץ של לוקסמבורג לבין קונסורציום של חברות וארגונים היושבים במדינה: SES TechCom, Hitec ו-Luxembourg Air Rescue (יחידת ההצלה האווירית של לוקסמבורג). השירות נועד לסייע למשלחות הומניטריות ולאנשי ההגנה האזרחית הפועלים בשטח באמצעות הקמה מחודשת של שירותי תקשורת לצד תמיכה בתקשורת יעילה ובתיאום בין כוחות המעניקים עזרה ראשונה. את השירות ניתן לפרוס בכל מקום בעולם ובתוך שעות ספורות לאחר אסונות טבע או משברים מעשה ידי אדם. יכולת זו מאפשרת הפחתה ניכרת בזמן הפריסה המאפיין מערכות תקשורת מסורתיות.

גרהארד בתשיידר, מנכ"ל SES TechCom, ציין כי "פלטפורמת emergency.lu מהווה שירות תקשורת מקיף וחדשני לשימוש קהילת הסיוע ההומניטרי ברחבי העולם. פלטפורמה זו מיועדת לשפר, לייעל ולהאיץ את התגובה לאסונות טבע ולמשברים מעשה ידי אדם. SES, שסייעה בהקמת המערכת ובאספקת כיסוי בכל רחבי העולם הודות לצי הלווינים הכלל-עולמי שלה, גאה על קשירת שמה בפלטפורמת emergency.lu ובמאמצי הסיוע החיוניים כל כך שלה".

היוזמה להקמתה של emergency.lu עלתה לאחר רעידת האדמה ההרסנית, שהיכתה בהאיטי   ב-2010. באסון זה בלט חוסר יכולתם של צוותי חיפוש והצלה להעניק עזרה חיונית בשל היעדר תקשורת ותיאום עם פרוץ האסון. הפתרון, שנפרס לראשונה בדרום סודאן, סייע אף במאמצי ההצלה לאחר החורבן שהמיטה סופת הטייפון האיאן במרכז הפיליפינים. עיקר הסיוע התמקד בשיקום הקישוריות עבור צוותי הסיוע ההומניטרי.

נכון להיום, ביצעה SES שש משימות סיוע הומניטרי לצד מספר רב של הדגמות וקורסי הכשרה נוספים עבור ארגוני סיוע הומניטרי והגנה אזרחית ברחבי העולם, החל במאלי, בדרום סודאן ובוונצואלה וכלה בנפאל ובפיליפינים.

עם הגעתו לאזור האסון, מסוגל טרמינל התקשורת של emergency.lu להתחבר לצלחת לווין תוך פחות משעה. הערוצים העולים והיורדים מספקים קישוריות לאינטרנט מהיר להעברת קול, מידע ותמונות. כמו כן, מסייעות רשתות אלחוטיות מקומיות לצוותים הפועלים בשטח להתחבר למחשבים הניידים, למכשירי הטאבלט ולטלפונים הניידים שברשותם תוך שימוש בקיבולת לוויינית ללא עלות. 

הכיסוי הלווייני בתחום התדרים C-band, שמעניקה SES, מתגאה בקיבולת מספקת, שהוקצתה לו לצמיתות, כך שביכולתו לענות לצרכי התקשורת של שני אסונות הומניטריים בקנה מידה רחב המתרחשים באותה עת בכל מקום בעולם. 

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: : https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

התמונות של SES זמינות ב: https://extranet.ses.com/18706236/pictures

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי.אס. (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141001006223/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES
Yves Feltes
Media Relations
Tel. +352 710 725 311
Yves.feltes@ses.com