הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מזמינה את הלווין SES-15 לשירותיה בצפון אמריקה

17/2/2015 01:30
לוקסמבורג --(BUSINESS WIRE)—חברת  אס אי אס  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום על  כך שהזמינה את לווינה החדש, SES-15, כדי לספק קיבולת נוספת בצפון אמריקה ולהיענות לפוטנציאל עסקי במגזרי שוק בעלי פעילות ענפה.

את הלווין החדש תבנה בואינג (NYSE: BA). השקתו מתוכננת לרבעון השני של 2017. כמו כן, ימוקם הלווין במסלול חדש שישרת את צפון אמריקה.

SES-15 יישא מטע"ד (מטען ייעודי) היברידי ויתגאה בתוספת של אלומות רחבות בתחומי התדרים Ku ו-Ka לצד קיבולת בנפחי תקשורת גבוהים (High Throughput Satellite, HTS). נוסף על כך, יצויד הלווין במערכת הנעה חשמלית להעלאת מסלול ולתמרונים בתוך מסלול.

במקביל להודעה הטרייה של רכישתו של הלווין SES-14 (ראה הודעה מהיום), יגבש SES-15 את מעמדה של SES בשווקי הממשל והמוביליות התעופתית תוך אספקת קיבולת וכיסוי חדשים במסלוליהן של חברות תעופה מרכזיות ברחבי היבשת. הודות ל-SES-15, תוכל SES להעניק שירות ללקוחות מובילים במגזר התעופה וליישומי מידע נוספים, המתאפיינים בתעבורה אינטנסיבית, כדוגמת יישומים ממשלתיים, רשתות VSAT ויישומים ימיים.

רכש הלווין נכלל בהנחיותיה של SES באשר להוצאתה ההונית הנוכחית.

לדברי מרטין האליוול, המנהל הטכנולוגי הראשי ב-SES: "רכישתו של SES-15 מהווה עדות לבטחוננו המשמעותי בשוק דינאמי זה. מהלך זה יעניק לנו תנופת צמיחה חדשה ויחזק את מעמדנו בשווקי המוביליות והממשל החשובים בצפון אמריקה. כמו כן, מערכת ההנעה החשמלית החדשנית תשפר באורח ניכר את נצילות הלווין. המטע"ד ההיברידי, הכולל אלומות רחבות וקיבולת בנפחים גבוהים, יעניק עוצמה וגמישות חסרות תקדים לללקוחות ממשלתיים וללקוחות של שירותים בים ובאוויר. עוצמה וגמישות אלה נדרשות לפיתוח הדור הבא והאטרקטיבי ביותר של שירותי המידע."

"תכננו את הלווין 702SP במענה לדרישות המשימה של הלקוח שלנו, שהתמקדו בנצילות גבוהה ככל האפשר. השגנו נצילות זו באמצעות הפחתה במסת הלווין, המאפשרת להיעזר ברכבי שיגור בעלות נמוכה תוך מיטוב קיבולתו מחוללת הרווחים של המטע"ד," אמר מארק ספיוואק, נשיא  Boeing Satellite Systems International, Inc.

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים מופיעים בקישור הבא: https://extranet.ses.com/18706236/pictures

מסמכים עסקיים (White papers) מופיעים בקישור הבא http://www.ses.com/18681915/white-papers

אודות SES

SES  היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES  דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat  ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת   www.ses.com

אודות Boeing Network & Space Systems

Defense, Space & Security, יחידה של Boeing Company, היא אחד העסקים המובילים בעולם בתחומי ההגנה, החלל והביטחון. יחידה זו מתמחה ביצירת פתרונות חדשניים ומונחי-יכולות ללקוחותיה ומתגאה בהיותה יצרנית כלי הטיס הצבאיים הגדולה והורסטילית בעולם. יחידת Defense, Space & Security היא עסק של 31 מיליארד דולר. מטה היחידה ממוקם בסנט לואיס. כמו כן, מעסיקה היחידה 53,000 עובדים ברחבי העולם. עקבו אחרינו בטוויטר: @BoeingDefense.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150216005106/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES
Markus Payer
Corporate Communications
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
or
Boeing Network & Space Systems
Joanna Climer
Office: +1 310-364-7113
Mobile: +1 310-227-3534
joanna.e.climer@boeing.com