הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
The Cline Group

קבוצת קליין ממנה את ארי אפלבאום לסגן נשיא בכיר ומנהל בפועל של אזור ישראל/EMEA

1/1/2015 11:40
ניו יורק ותל אביב—(BUSINESS WIRE)— קבוצת קליין (www.theclinegroup.com), חברת שיווק אסטרטגי ותקשורת גלובלית, נרגשת להודיע על מינויו של ארי אפלבאום לתפקיד סגן נשיא בכיר ומנהל בפועל של אזור ישראל/EMEA. אפלבאום יהיה אחראי על ניהול מחלקת התקשורת והשיווק של החברה באזור ה-EMEA ועל הרחבת נוכחותה בישראל, אירופה ובאפריקה. אפלבאום גם יצטרף למועצת המנהלים על מנת לתמוך בהמשך ההתרחבות הגלובלית של קבוצת קליין הבינלאומית (TCG).

אפלבאום יוביל את העסקים, השיווק, יחסי הציבור והאסטרטגיות הדיגיטליות של TCG תוך התמקדות בשווקים הצפון אמריקאים והאירופאים עבור לקוחות ישראלים, אמריקאים ואירופאים, ושימת דגש על טכנולוגיות עסק-לעסק וצרכנות. הוא ינהל צוות גלובלי וידווח ישירות למנכ"ל קבוצת קליין, ג'וש קליין.

"ארי הוא כשרון מדהים ועקבתי אחר התפתחותו מאז היה מתמחה לפני כעשור", אמר קליין. "כאחד מהמעטים שבאמת ובתמים מבינים את האסטרטגיה בעלת הגישה ההוליסטית והמשולבת לעסקים של קבוצת קליין, כמו גם אסטרטגיות יחסי ציבור ושיווק, ארי נמצא בעמדה טובה מאד לביצוע הפילוסופיה והחזון שלנו. אני יותר מנרגש שארי מצטרף למשפחה הבינלאומית של TCG."

קבוצת קליין, השואבת השראה מעקרונות היזמות החברתית הבינלאומית, מספקת דרך ברת מימון וחכמה לחברות הזנק לקדם את עסקיהן ברמה העולמית. משלב ההקמה ועד לסבב גיוס הון שני, קבוצת קליין חוברת לעסקים בעלי פוטנציאל גלובלי ועוזרת להם להתחרות בשוק העולמי.

כחברת שיווק משולבת, TCG עוזרת לחברות לבנות את עסקיהן ואת תכנית השיווק האסטרטגי שלהן ופועל בגישה יישומית ברכישת השותפות ובתהליך המימון. מבחינה פילוסופית, TCG מאמינה בגישת מטה-מעלה בשיווק אסטרטגי, לפיה לכל יוזמת שיווק קשר ישיר למטרות עסקיות נוכחיות או עתידיות. קודם לכן היה ארי סגן נשיא בסניף הישראלי של Finn Partners, סוכנות יחסי ציבור מובילה היושבת בניו-יורק. כסגן נשיא ארי וצוותו סיפקו שירותי ייעוץ תקשורתי ושיווקי ללקוחות ממגוון תעשיות ביניהן תוכנה, חמרה, אינטרנט, מובייל, טלקום וביוטכנולוגיה. קודם עבודתו ב-Finn Partners, ניהל אפלבאום את הפעילות בישראל עבור פרויקט דייויד, מלכ"ר סנגור ישראלי, וניהל את כל היבטי עבודת הארגון בישראל כגון פעילויות, תקציב, צוות, שותפויות אסטרטגיות ותוכניות חינוכיות. אפלבאום החל את הקריירה שלו ב- Ruder Finn, בה החל כמתמחה והתקדם עד לתפקיד מנהל חשבונות, תפקיד שלאחריו החל את עבודתו בפרויקט דייויד.

"אני שמח להצטרף לקבוצת קליין בשלב מרגש זה", אמר אפלבאום. "שירותי יעוץ תקשורת הם חשובים, אך גישת מטה-מעלה הייחודית של קבוצת קליין לשיווק אסטרטגי היא בדיוק הדבר שיזמים זקוקים לו ורוצים בו. אני שמח לספק שירותים אלה לחברות הזנק ישראליות ולעזור ל-TCG הבינלאומית לגדול תחת הנהגתו המוערכת של ג'וש קליין."

לאפלבאום תואר שני בלימודי בטחון ודיפלומטיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בתקשורת ולימודי איסלאם ומזה"ת מהאוניברסיטה העברית.

אודות קבוצת קליין

קבוצת קליין TCG)) היא חברת תקשורת ושיווק אסטרטגי משולבת היושבת בניו-יורק ולה משרדים בפילדלפיה, בקפריסין ובתל אביב. TCG משרתת לקוחות קיימים וחדשים בארצות הברית, אירופה, אסיה, אמריקה הלטינית ובישראל והיא אחת החברות היחידות המחזיקות משרדים בישראל, באירופה ובארצות הברית בעלות ניסיון בניהול יוזמות שיווק גלובליות של חברות. TCG פועלת מתוך גישה הוליסטית המשלבת עבודת שיווק ויחסי ציבור מסורתיים לצד מוממחיות בשימוש באסטרטגיות, בפלטפורמות ובכלי הדיגיטל והאינטרנט החדשים ביותר. קבוצת קליין מתמקדת ביוזמות שיווק הבונות עסקים, מקדמות צמיחה ומוסיפות ערך למניות החברה. על לקוחותיה נמנים קרנות הון סיכון, חברות טכנולוגיות מידע, ביו-טכנולוגיה, טכנולוגיה נקיה, מדעי החיים, אפליקציות מובייל, שירותי בריאות, פיננסים, חינוך, קמעונאות, אירוח ושירותים מקצועיים.

המקור:( The Cline Group (TCG
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
The Cline Group (TCG)
Ariel Shore, 215-840-0262
Ariel.shore@theclinegroup.com