הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

"רשות השידור" של יפאן השיקה את PROJECT WISDOM בטלוויזיה ובאינטרנט; מבקשת לקבל תגובות מהציבור בסוגיות המרכזיות שעמן מתמודדים ברחבי העולם

תוכנית PROJECT WISDOM עוסקת בבעיות העיקריות שעמן מתמודדים בעולם

6/4/2010 10:00
טוקיו--(BUSINESS WIRE)--NHK (ארגון השידור של יפאן), החברה המופקדת על השידור הציבורי הארצי ביפאן, תפיק החל מחודש אפריל תוכנית חדשה ובינלאומית בשם PROJECT WISDOM (http://www.nhk.or.jp/wisdom/), אשר תדון בסוגיות המרכזיות שעמן מתמודדים בעולם. התכנים באינטרנט מיועדים למי שמכונים "אנשי WISDOM" (WISDOMs) - מנהיגים בעלי השפעה מרחבי העולם, יזמים חברתיים שמקדישים את פעילותם להתמודדות עם בעיות קשות ברחבי העולם וכדומה. בשלב ראשון אנו מפרסמים מגוון דעות והודעות בפורום שבאינטרנט ולאחר מכן מתפתח דיון עולמי בין אנשי WISDOM נבחרים שמתקשרים לאולפן הטלוויזיה בטכנולוגיה של טלפוניית IP.
אתם מוזמנים להביע דעה, לספר על פעילות או לחלוק חוויות לפי נושא!
באתר האינטרנט הרשמי מופיעות מספר שאלות ביחס לנושא. אפשר לשלוח דעות, לספר על פעילויות, לחלוק חוויות או להעביר דיווחים מהזווית המקומית ביחס לנושא - בקבצים דיגיטליים של טקסט, תמונה, וידאו וקול. כן יתקבלו בברכה תגובות לתכנים שכבר הועלו (http://nhk.or.jp/wisdom/post_en.html).
הנושא הקרוב: "תקווה לילדי אפריקה" (Hope for African Children)
חצי מאה כבר חלפה מאז שהוכרזה "שנת העצמאות של אפריקה" (Year of African Independence). ביוני 2010 תארח לראשונה מדינה באפריקה את משחקי גביע העולם של FIFA. אולם, למרות תשומת הלב הרבה לה זוכה אפריקה בעולם, במדינות רבות באפריקה המצב עדיין קשה, ותושביהן סובלים מרעב, עוני וסכסוכים חריפים. ההשקעות הזרות תרמו לצמיחה כלכלית מתמשכת של יבשת אפריקה, אך רק השכבות המבוססות יכולות ליהנות ממנה. עקב הפערים העצומים בין העשירים לעניים הולך אי השוויון וגדל. שיעורי התמותה של ילדים עדיין גבוהים וילדים רבים כלל אינם זוכים לחינוך. ההזדמנויות נשללות מילדים אלה, אשר נאלצים לעבוד או מידרדרים לבלדרות סמים. בתוכנית הטלוויזיה יוצגו אנשי WISDOM, יתוארו הצעדים שהם נוקטים בסוגיית הילדים באפריקה ויועלו רעיונות לשיפור המצב.
מידע על הפרויקט
- PROJECT WISDOM של NHK: http://www.nhk.or.jp/wisdom/
- התוכנית משודרת ביפאן בערוץ הלוויין NHK BS1 (נשקלת האפשרות לשדר את התוכנית גם באתר האינטרנט)
- הנושא של התוכנית הראשונה: "תקווה לילדי אפריקה" (Hope for African Children)
- מועד השידור: 29 באפריל 2010
- משך התוכנית: 100 דקות
המקור: Global Media Services בחברת NHK
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
http://www.nhk-g.co.jp/english/
גב' איי קורויאנאגי, +813-5455-4904
s01619-kuroyanagi@nhk.or.jp
גב' איומי ליג'ימה, +813-5455-4904
s01619-iijima@nhk.or.jp
פקס: +813-3481-4881