הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
UPS

סינדי מילר מונתה כנשיאת UPS באירופה; דרק וודוורד מונה כנשיא לשווקים מתפתחים

24/3/2013 12:00
אטלנטה --(BUSINESS WIRE)-- חברת (UPS (NYSE: UPS הודיעה היום על מינויים של סינדי מילר לתפקיד נשיאת UPS באירופה, ודרק וודוורד לתפקיד נשיא לשווקים מתפתחים, בתוקף החל מ-30 באפריל 2013.

סינדי מילר, המכהנת היום כנשיאת UPS בבריטניה, אירלנד והארצות הנורדיות, קודמה ותחליף את ג'ים ברבר, שמונה כנשיא חברת UPS הבינלאומית. למילר ותק של 24 שנים ב-UPS, והיא מילאה שורה של תפקידי ניהול בכירים בארצות הברית ובאירופה. לאחרונה היא ניהלה ב-UPS את פעילות הלוגיסטיקה והמסירה של יותר מ-30 מיליון פריטים במהלך אולימפיאדת לונדון 2012.

וודוורד מונה לנהל צוות חדש שיעסוק בגיבוש וניהול האסטרטגיה של UPS בשווקים מתפתחים. כיום הוא מכהן כנשיא לשילוב עולמי ויש לו ותק של 28 שנים ב-UPS. לוודוורד ניסיון בינלאומי עשיר, במיוחד בשווקים בעלי קצב צמיחה מהיר דוגמת סין.

"הסחר הבינלאומי יוסיף לצמוח ו-UPS ממוצבת היטב, הודות לטכנולוגיה מעולה ורשת לוגיסטיקה עולמית משולבת" אמר דן ברוטו, נשיא חברת UPS הבינלאומית. "המנהיגות של סינדי ודרק תמלא תפקיד חשוב מאי פעם במיצוי הזדמנויות הצמיחה שניצבות לפנינו, ובמיוחד בכל הקשור לחיזוק מעמדנו בשווקים מתפתחים. שניהם מנהיגים במלוא מובן המילה, ממחויבות איתנה לשירות לקוחותינו ועד לאימוץ שיטות עסקיות בנות קיימא, הטובות מסוגן".

חברת UPS, שמשרדיה הראשיים שוכנים באטלנטה, משרתת למעלה מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. פרטים נוספים על החברה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת UPS.com ובבלוג של החברה, בכתובת blog.ups.com. כדי לקבל ישירות חדשות על UPS בקרו בכתובת  pressroom.ups.com/RSS.

הערה לעורכים: תמונות של סינדי מילר ודרק וודוורד אפשר למצוא בכתובת www.pressroom.ups.com

מלבד עובדות היסטוריות שמובאות כאן, ההצהרות בהודעה זו לעיתונות הן בבחינת הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בסעיפים 27A לחוק Securities Act משנת 1933 וסעיף 21E בחוק Securities Exchange Act משנת 1934. הצהרות אלה ביחס לעתיד, ובכלל זה הצהרות לגבי כוונות, אמונות או ציפיות נוכחיות של חברת UPS ומנהליה לגבי כיוונים אסטרטגיים של החברה, סיכויים ותוצאות עתידיות, כרוכות בסיכונים מסוימים וחוסר ודאות. התוצאות בפועל עלולות להיות שונות באופן משמעותי ממה שצוין בהצהרות ביחס לעתיד בשל גורמים מסוימים, ובהם תנאים כלכליים ואחרים בשווקים שבהם אנו פועלים, הסביבה התחרותית שלנו, דרישות אבטחה גבוהות יותר, שביתות, עיצומי עובדים והאטה, שינויים במחירי האנרגיה, תקנות ממשלתיות וסיכונים נוספים שנידונים ב- Form 10-Kובדוחות נוספים שמגישה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך (Securities and Exchange Commission), ואשר אליהם אנו מתייחסים כאן.

המקור: חברת UPS

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

סינדי מילר מונתה כנשיאת UPS באירופה. למילר ותק של 24 שנים ב-UPS (תצלום: Business Wire)

תצלום (Photo)

דרק וודוורד מונה כנשיא UPS לשווקים מתפתחים. (תצלום: Business Wire)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת UPS
פגי גרדנר
404-828-6051