הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
American Express Meetings and Events

אמריקן אקספרס מפגשים ואירועים חוברת ל- DoubleDutch כדי לספק ללקוחות תובנות ותשואה טובה יותר להשקעה באירועים

תצוגת לוח מחוונים חדשה משלבת בין ניתוח הנתונים של American Express Meetings & Events לבין מדדי DoubleDutch של חוויות משתתפים והשקפה קצה-לקצה של הצלחת האירוע החברות גם חתמו על הסכם התאמת אפליקציית האירועים המובילה של DoubleDutch והצעתה ישירות ללקוחות American Express Meetings & Events

19/10/2014 12:00
לאס ווגאס—American Express Meetings & Events הודיעה היום כי חברה ל-DoubleDutch, ספקית עולמית של טכנולוגיית אירועים למובייל, להשקת תצוגת לוח מחוונים מיוחד במינו ומונע נתונים המיועד לפגישות מקצועיות. תצוגת לוח מחוונים זה משלבת מדדים כמותיים ממחלקת המפגשים והארועים של אמריקן אקספרס עם מדידות DoubleDutch של חוויות משתתפים. בעזרת תמונת מצב מיידית של ניתוח נתוני מפתח אלה - הזמינים במהלך אירוע בודד או במהלך מספר אירועים – עורכי האירוע יכולים להעריך טוב יותר את ההחזר הכולל על ההשקעה באירוע ולזהות אילו גורמים יש למנף כדי לשפר את היעילות של תכנית הפגישות שלהם בהמשך.

כחלק מהסכם זה, אפליקציית האירועים של DoubleDutch תהיה זמינה ישירות דרך American Express Meetings & Events  ללקוחותיה. אפליקציה זו כבר זכתה להערכה רבה בתעשייה  בזכות הדרך המרתקת בה היא מאפשרת אינטראקציה חברתית בין משתתפים באירוע בין המשתתפים לבין תוכן אירוע מסוים. התובנות שהאפליקציה מפיקה מהאינטראקציות עם משתתפים מוזנות אל תוך תצוגת לוח המחוונים ועוזרות למתכנני האירועים לייעל את חווית האירוע.

"מטרתנו היא להיות בחזית החדשנות הטכנולוגית, ובכלל זה באמצעות שיתוף פעולה עם עמיתים מובילים בתעשייה, כדי לחולל מהפכה בחוויית המפגשים והאירועים עבור המתכננים ועבור המשתתפים," אמרו עיסא ג'ואנה, סגן נשיא ומנכ"ל, American Express Meetings & Events. "אנו מתמקדים בעיקר במתן נתונים ותובנות ברות יישום לתוכניות של לקוחותינו, ועל ידי שילוב של הבנתנו העמוקה בעיצוב חוויה ובקרת עלויות עם דיווח על פעילות המשתתפים באמצעות DoubleDutch, אנו יכולים לספק שיטה יותר מוטמעת ויעילה למדידת ולהעצמת חווית המפגש."

מר ג'ואנה המשיך ואמר: "בנוסף לכך, על ידי הוספת האפליקציה DoubleDutch למערך המוצרים שלנו, אנו יכולים להציע ללקוחותינו את ערכת הכלים המלאה לה הם זקוקים ליצירת חווית מפגשים משולבים קצה-לקצה. בנוסף לתכנון ויישום כולל, אנחנו יכולים גם לתמוך במטרות פגישות לקוחותינו על ידי שילוב פיתוח ישיר של פתרונות מובייל אל תוך התוכניות שלהם."

"אנו שמחים לעבוד עם American Express Meetings & Events, חברת האירועים והתמריצים המובילה בעולם. האפליקציה DoubleDutch מעודדת שיחות ומעורבות משתתפי האירוע בדרכים מאד משכנעות ולקוחות American Express Meetings & Events יכולים לחוות זאת כיום ממקור ראשון," אמר לורנס קובורן, מייסד ומנכ"ל DoubleDutch. "באמצעות שימוש באפליקציית DoubleDutch, מתכנני אירוע יכולים כעת להחליט החלטות מושכלות יותר המבוססות על משוב בזמן אמת, גוזר מרכזי במרחב התעשייה של היום. כוחם של הנתונים שלנו לצד המדדים רחבי הטווח של American Express Meetings & Events יספקו חוויית אירוע מועשרת ללקוחות המשותפים שלנו."

תצוגת לוח המחוונים הקניינית היא כלי עבודה אינטואיטיבי בו מוצגים נתונים בצורה קלה להבנה כדי לעזור ולמדוד הישגים אל מול מטרות מפגשים ואירועים. כך למשל המדדים המדווחים כוללים את עלות האירוע, חיסכון, ומשך; אוכלוסיית משתתפים, מדדי עניין, ומדדי שביעות רצון; וכן מדדי אינטראקציית אפליקציה, בין היתר.

אפליקציית האירועים DoubleDutch, התואמת כל סמארטפון, מקדמת מעורבות עמוקה יותר של משתתפי האירוע באמצעות מגוון רחב של רכיבים. משתתפים יכולים להתחבר אחד עם השני באתר, ליצור סדר יום מותאם אישית המורכב מלוח הזמנים הראשי של האירוע ולקבל הודעות רלוונטיות לפני, במהלך, ואחרי האירוע. לאפליקציה יש גם אלמנט משחקי הכולל צבירת נקודות ותגים; סקרים והצבעה בזמן אמת; והיכולת לקשר בין חשבונות המדיה החברתית של משתמשים לאפליקציה ולשלוח עדכונים לרשת החברתית העיקרית שלהם. למתכננים ולמנחים, ניהול האפליקציה תוך כדי האירועי היא פשוטה – ממסרי טרום תכנון לעדכונים של הרגע אחרון.

פתרונות אלה זמינים באופן בלעדי ללקוחות American Express Meetings & Events. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו ב -  MeetingsEvents.Solutions@aexp.com.

אודות American Express Meetings and Events

American Express Meetings and Events, מחלקה של אמריקן אקספרס נסיעות עסקים גלובליות, מציעה ניסיון ארוך שנים, מומחיות ויכולות מובילות החל ביישום תכניות וכלה בייעול תקציב כדי לספק חוויית מפגש ואירועים עוצמתית ללקוחות. הצוות הגלובלי מתמקד בפיתוח משאבים, תכנון, משא ומתן חוזי, תקצוב, ניהול הוצאות, דיווח והשוואות ביצועים, בשילוב עם ייעוץ אסטרטגי וטכנולוגיה מובילה. גישת קצה-לקצה זו מתמקדת ביצירת נראות, אפשור חיסכון וחוויות פגישה יעילות.

כשבאמתחתה יותר מ-40 שנים בענף ונוכחות בלמעלה מ-50 מדינות, American Express Meetings and Events בעלת יכולות ייחודית בניהול פגישות ואירועים מקומיים, אזוריים, בינלאומיים וברחבי העולם. American Express Meetings and Events עובד עם מנהיגים מקומיים כדי לשפר את ההיצע שלה ללקוחות. כדי ללמוד עוד על השירותים המוצעים על ידי American Express Meetings and Events, בקרו באתר  https://www.amexglobalbusinesstravel.com/meetings-and-events/

"American Express Meetings & Events" הוא שירות המסופק על ידי אמריקן אקספרס Global Business Travel (GBT). GBT הוא מיזם משותף שאינו בבעלות מלאה של חברת אמריקן אקספרס או מי מחברות הבת שלה ("אמריקן אקספרס"). "אמריקן אקספרס נסיעות עסקיות גלובלית", "אמריקן אקספרס" והלוגו של אמריקן אקספרס הם סימנים מסחריים של אמריקן אקספרס, והשימוש בהם נעשה ברישיון מוגבל.

אודות DoubleDutch

DoubleDutch היא ספקית עטורת פרסים של אפליקציות אירועים למובייל, עם דגש ייחודי על כימות והצגת נתוני אירועים בזמן אמת. DoubleDutch היא הראשונה שאימצה גישת טכנולוגיה מונחית נתונים בתחום תעשיית האירועים והיא משמשת באירועים של תאגידים, עמותות, תערוכות סחר, ומפגשים ברחבי העולם. משתתפים נרגשים ותשואה להשקעה באירוע עם מותג האפליקציה DoubleDutch http://doubledutch.me

המקור: American Express Meetings & Events

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141014005348/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Media:
For American Express Meetings & Events
Diana Postemsky, 347-226-0859
diana.c.postemsky@aexp.com
or
Tess Alberts, 347-403-3244
tess.alberts@aexp.com
or
Kwittken
Jessica Nelson, 646-747-7141
jnelson@kwittken.com
or
For DoubleDutch
Eddiemae Jukes, 650-996-0086
TriplePoint PR for DoubleDutch
eddiemae@triplepointpr.com
or
Jennifer Hawkins, 949-290-4723
jen@doubledutch.me