הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
solaredge

חברת סולאראדג' מדווחת – למעלה ממיליון יחידות מיצוי הספק נמכרו ברחבי העולם

החברה שייסדה את השוק העולמי למיצוי הספק סולארי ומובילה אותו ממשיכה לצמוח

21/5/2012 11:00
הוד השרון, ישראל, 21 במאי 2012. חברת סולאראדג‘ טכנולוגיות, המובילה בעולם בטכנולוגית מיצוי ההספק הפוטו-וולטאי (Power optimization), ובמערכות ניטור ובקרת ביצועים לשוק הסולארי, רשמה אבן דרך נוספת כשהודיעה היום על מכירת מיליון יחידות מיצוי הספק ברחבי העולם. חברת סולאראדג' ייסדה את השוק של מיצוי מבוזר של אנרגיה הסולארית והינה המובילה בו, עם נתח שוק של למעלה מ-70%.

"לאור הדרישה החזקה  למוצרי החברה, אנו מצפים לשמור על הצמיחה המהירה שלנו", אומר גיא סלע, מנכ"ל ויו"ר חברת סולאראדג'. "אנו צופים מכירות של שני מליון יחידות מיצוי הספק עד סוף 2012. חברת סולאראדג' מחויבת לתרומה לקידום ה – Grid parity ולהאצת קבלת הטכנולוגיה של הפקה מבוזרת של אנרגיה סולארית בעולם."

הוכח במגזין פוטון: יותר אנרגיה בכל תנאי

הדרישה למוצרים של SolarEdge עולה בכל רחבי העולם: עם צמיחה שנתית של למעלה מ-200%, החברה מפיצה את מוצריה בלמעלה מ-30 מדינות בחמש יבשות. מוצרי סולאראדג' מותקנים כיום בכל רחבי העולם, בעשרות אלפי התקנות סולאריות בהספק הנע בין קילו-וואטים בודדים ועד למספר מגה-וואטים.

"אנו גאים בשביעות הרצון של לקוחותינו בכל רחבי העולם", אומר גיא סלע. "הלקוחות נהנים ממוצרים באיכות גבוהה ומתמיכה טכנית מקומית המספקת שירותים וידע בכל אחת מהמדינות בהן יש לנו פעילות מכירות שוטפת".

יחידות מיצוי ההספק של סולאראדג' מאתרות את נקודת ההספק המרבי לכל קולט סולארי בנפרד, ובכך מבטיחות תפוקת אנרגיה מרבית מכל מערכת סולארית. כפי שהראו מבחנים שביצעו מעבדות המגזין 'Photon', יחידות מיצוי ההספק של סולאראדג' מעלות את תפוקת המערכת במצבים שונים בעד 34%, בהשוואה למערכות ביקורת ללא יחידות מיצוי הספק. בנוסף, יחידות מיצוי ההספק של סולאראדג' משפרות את תחזוקת המערכת על ידי ניטור ובקרת הביצועים של כל קולט סולארי ומגבירות את בטיחות המערכת לכבאים ולמתקינים סולאריים.

חברת סולאראדג' בתערוכת Intersolar Europe

חברת סולאראדג' תציג את מוצריה ושירותיה בתערוכת החדשנות המסחרית Intersolar Europe בין התאריכים 13-15 ביוני במינכן, אולם C3 בדוכן 110. ליאור הנדלסמן, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ופיתוח עסקי, יציג את הדור הבא של יחידות מיצוי ההספק של סולאראדג', אשר מועמד לפרס החדשנות של Intersolar, בפורום החדשנות באולם B3, דוכן 450 בכל יום של התערוכה בשעה 11:30 בבוקר. ב-13 ביוני בשעה 14:00, חברת סולאראדג' מתכבדת להזמין את כל העיתונאים המכסים את האירוע למסיבת עיתונאים.

אודות סולאראדג'

חברת סולאראדג' טכנולוגיות מספקת מערכת ייחודית וחדשנית המאפשרת ייעול הפקת חשמל מאנרגית השמש בטכנולוגיה סולארית פוטו-וולטאית (PV). המערכת מאפשרת הפקת עד 25% יותר אנרגיה בעלויות נמוכות, חסכון משמעותי בעלויות תחזוקה באמצעות בקרת ביצועים מרחוק, תכנון מערכת גמיש וניצול אופטימלי של שטח ההתקנה. מנגנון ה-™SafeDC הייחודי מספק למתקינים, אנשי תחזוקה וכבאים בטיחות מירבית בכל עת. המערכת כוללת ממירים חד פאזיים ותלת פאזיים יעילים במיוחד (98% נצילות מקסימלית), יחידות למיצוי ההספק מכל קולט סולארי (power optimizers) ולמזעור הפסדי אנרגיה כתוצאה מהצללה, אבק והתיישנות קולטים, ופורטל המאפשר זיהוי ממוקד של תקלות בזמן אמת וניטור ביצועי כל אחד מהקולטים הסולאריים באמצעות האינטרנט או ה-iPhone.

לפרטים נוספים: www.solaredge.co.il

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
סולאראדג' טכנולוגיות
הדס רוזן
טלפון:054 5422711
Hadas.Rozen@solaredge.com