הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Western Union

ווסטרן יוניון מציגה את פלטפורמת WU Connect המרחיבה את יכולות העברות הכספים הבינלאומיות באמצעות הנייד והמדיה החברתית

הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית תאפשר לווסטרן יוניון לייעל העברות כספים לרשתות צד שלישי

26/10/2015 02:00
סן פרנסיסקו—(BUSINESS WIRE)— ווסטרן יוניון (NYSE: WU), חברה מובילה בתחום פתרונות תשלום בינלאומיים, השיקה היום את WU® ConnectSM, פלטפורמת טכנולוגיה חדשנית המשתלבת עם פלטפורמות צרכנים מובילות של מדיה חברתית ומסרים מידיים, כדי להעניק לצרכנים דרך ייחודית להעברת כספים ברחבי העולם במהירות ובנוחות.

פלטפורמת WU Connect מטמיעה את יכולותיה החזקות של ווסטרן יוניון בהעברות כספים גלובליות בפלטפורמות דיגיטליות צד שלישי כדי לספק למשתמשים דרכים חדשות לשלוח כסף לחברים ולמשפחה במהירות ובנוחות.

הצרכנים יוכלו לממן את העברת הכספים בעזרת כרטיס חיוב, כרטיס אשראי או חשבון בנק ולכוון בקלות את הכסף לאחת מנקודות סוכני ווסטרן יוניון ברחבי העולם וכן לארנק מובייל או לחשבון בנק, במידה ואלה רלוונטיים.

פלטפורמת WU Connect היא למעשה התפתחות טבעית באסטרטגיית ווסטרן יוניון להגיע אל צרכנים שהם משתמשי מובייל ובעלי אוריינות דיגיטלית. הפלטפורמה חוצת הגבולות של ווסטרן יוניון מאפשרת יכולת תשלום-משיכה מובילה הממנפת טכנולוגיה, המרות מטבע זר, ניהול דאטה כמו גם תשתית בעלת תאימות רגולטורית ומונעת הלבנת כספים (AML), לטובת זירוז העברות כספים יעילות ומידיות לכל מקום בעולם כמעט.

"בווסטרן יוניון, אנחנו מקשיבים באופן פעיל לקולם של הלקוחות ומשתמשים במשוב זה כבסיס לחדשנות בכל יכולות העברות הכספים והתשלומים הבינלאומיות שלנו," אמר נשיא ומנכ"ל ווסטרן יוניון, חיקמת ארסק. "אנחנו ממשיכים לצמוח מתוך יכולות הליבה שלנו, להרחיב את העסקים הדיגיטליים שלנו, להשקיע בטכנולוגיה ויכולות תאימות כדי לקשר בין העולם הדיגיטלי לעולם הגשמי."

דייוויד תומפסון, EVP פעילות גלובלית וטכנולוגיה וכן מנהל טכנולוגי ראשי בווסטרן יוניון, התייחס בהתלהבות להשפעה הפוטנציאלית של שירות זה ואמר "זה מאפשר לווסטרן יוניון להרחיב את הפלטפורמות הדיגיטליות שלה לרשתות שמשתמשיהן מחפשים אחר דרכים נוחות יותר לשלוח ולקבל כסף מרחבי העולם בפלטפורמה לבחירתם."

פלטפורמת WU Connect תהיה זמינה לשליחת מסרים מידיים, רשתות חברתיות ורשתות גלובליות אחריות. ווסטרן יוניון שמחה לעבוד עם חברות בתחום זה.

WU Connect מאפשר העברות כספים יעילות ומהירות למטרות שונות. פלטפורמתWU Connect מציעה מערך ממשקי תכנות אפליקציות (APIs) שנבנה על תשתית בעלת יכולת מדרגית גבוהה, מה שמאפשר יכולות שליחה מהירה של העברות תשלומים בתוך ומחוץ לגבולות המדינה.

למידע נוסף על אודות WU Connect או הזדמנויות לשותפות, יש לשלוח דוא"ל ל: WUConnect@wu.com

אודות וסטרן יוניון

חברת ווסטרן יוניון (NYSE: WU) היא חברה מובילה לשירותי תשלום והעברות כספיות ברחבי העולם. יחד עם השירותים העסקיים שהיא מציעה תחת המותגים Vigo, Orlandi Valuta,Pago Facil, מספקת וסטרן יוניון לצרכנים ולעסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשליחת וקבלת כסף ברחבי העולם, לשליחת תשלומים ולרכישת המחאות בנקאיות. נכון לתאריך ה-30 ביוני 2015, הוצעו שירותי וסטרן יוניון, Vigo ו-Orlandi Valuta באמצעות רשת משולבת של מעל ל-500,000 סוכנויות ונציגויות ב-200 אזורים וארצות ומעל ל-100,000 מסופים אוטומטיים וקיוסקים. בשנת 2014 השלימה ווסטרן יוניון 255 מיליון העברות צרכן לצרכן ברחבי העולם בסך 85 מיליארד דולר, ו-484 מיליון תשלומים עסקיים. למידע נוסף www.WesternUnion.com.

WU-F, WU-G

המקור : Western Union

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור:

http://www.businesswire.com/news/home/20151026000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Western Union
Media:
Dan Díaz, +1-303-547-2347
daniel.diaz@WesternUnion.com
or
Investor Relations:
Mike Salop, +1-720-332-8276
mike.salop@WesternUnion.com