הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Nike

חברת נייקיי מודיעה על יעד הכנסות של 36 מיליארד דולר לשנת הכספים 2017

המותג NIKE צפוי להגיע להכנסה תוספתית של כ-10 מיליארד דולר עד לשנת הכספים 2017. מדיניות החדשנות ממשיכה להביא להגדלת ההכנסות

13/10/2013 03:00
 

13.10.2013

ביברטון, אורגון – (BUSINESS WIRE) -- חברת נייקיי (NYSE:NKE) הציגה היום סקירה של התקדמותה ביוזמות מפתח אסטרטגיות להשגת צמיחה רווחית, ארוכת טווח וברת-קיימא. במהלך פגישת משקיעים במטה החברה העולמי בביברטון (Beaverton) שבאורגון, הודיעה החברה על צפי הכנסות בסך 30 מיליארד דולר לשנת הכספים 2015, בקצה העליון של טווח יעד ההכנסות לשנת הכספים 2015 שהוערך ב- 28-30 מיליארד דולר, ותיקנה את יעד ההכנסות שלה לשנת הכספים 2017 ל-36 מיליארד דולר. בנוסף אשררה החברה את המודל הפיננסי ארוך הטווח שלה של צמיחה חד-ספרתית גבוהה בהכנסות, הגדלה של סכום דו-ספרתי בינוני (mid-teens) ברווח למניה והגדלת החזרי ההון.

 

 "חברת נייקי היא חברה שיודעת להוביל. מעולם לא היינו בעמדה טובה יותר לניצול ההזדמנויות העומדות לפנינו", אמר מנכ"ל ונשיא נייקי, מרק פרקר. "יש לנו צוות ניהולי חזק ואנו מאיצים את מדיניות החדשנות שלנו לייצור מוצרים ושירותים המעודדים צמיחה בשוק, ליצירת חוויות סחר מלהיבות ברחבי העולם והרחבת היכולות של שרשרת האספקה החזקה שלנו. נמשיך לשרת את האתלטים, לתגמל את בעלי המניות שלנו, לנהל סיכונים ולהוביל את התעשייה".

 

סקירת המותג NIKE

חלקו של המותג NIKE בצמיחה התוספתית צפוי להיות התורם הגדול ביותר ליעד ההכנסות של חברת NIKE לשנת הכספים 2017 בסך 36 מ' דולר.

 

"המותג NIKE צפוי להביא לגדילה של 10 מ' דולר בהכנסה תוספתית עד לשנת הכספים 2017 ועסקי הביגוד, מוצרי נשים והסחר האלקטרוני יתמכו בגדילה זו", אמר טרוור אדוורדס, נשיא המותג NIKE. "בשלוש השנים האחרונות גדל המותג NIKE בקרוב לארבעים אחוז, והוא ימשיך לחדש ולגדול תוך שימת דגש על מוצרים ושירותים שישלהבו את דמיון הצרכנים ויעזרו לאתלטים להגשים את מלוא הפוטנציאל שלהם". 

 

המותג NIKE – הזדמנויות גיאוגרפיות

החברה עדכנה גם את תוכניות הצמיחה לטווח ארוך בשווקים הגיאוגרפיים של המותג NIKE לשנת הכספים 2017. נייקי מצפה לייצר בשווקיה הגיאוגרפיים היותר מפותחים (צפון אמריקה, מערב אירופה ויפן) ממוצע צמיחה שנתי חד-ספרתי גבוה לאורך תקופת ארבע השנים משנת הכספים 2014 ועד לשנת הכספים 2017, הגבוה מיעד הצמיחה הקודם שהיה חד-ספרתי בינוני. החברה מצפה שצפון אמריקה ומערב אירופה יעברו את ה-14 מיליארד וה-6 מיליארד בהתאמה, עד לשנת הכספים 2017.

 

החברה הודיעה כי היא צופה צמיחה שנתית ממוצעת דו-ספרתית נמוכה לאורך תקופת ארבע השנים בשווקים הגיאוגרפים המתפתחים (סין רבתי, מרכז ומזרח אירופה ושווקים מתעוררים), החל משנת הכספים 2014 ועד לשנת הכספים 2017. החברה צופה צמיחה שנתית ממוצעת של סכום דו-ספרתי בינוני באזורי השווקים המתעוררים וששוק סין רבתי יחזור למגמת צמיחה, תוך השגת ממוצע צמיחה שנתי דו-ספרתי נמוך לשנת הכספים 2014 עד ל-2017.

 

חברת NIKE – שיווק ישיר לצרכן

החברה הציגה סקירה של תוכניותיה להביא לצמיחה עקבית בפעולות השיווק הישיר לצרכן (DTC- Direct to Consumer). הודות לביצועים החזקים של חנויותיה וחנויות המפעל שלה, כמו גם המסחר המקוון, החברה מצפה כיום להגיע ליעד ההכנסות של המותג  NIKEבשיווק ישיר לצרכן בשנת הכספים 2015 כמעט שנה מוקדם מהמצופה. החברה הודיעה גם על יעד הכנסות של מעל 8 מ' דולר משיווק ישיר לצרכן של המותג NIKE, עד לסוף שנת הכספים 2017.  בארבע השנים הקרובות צפויות מכירות הסחר האלקטרוני, התרחבות לחנויות חדשות והמשך רווחי המכירות בחנויות זהות (same store sales), בחנויות המפעל ובחנויות המקוונות, להניע את הגדילה התוספתית של הכנסות השיווק הישיר לצרכן, שצפויות לגדול ל-2 מיליארד דולר.

 

קונברס

החברה גם התייחסה אל תוכניותיה ביחס לקונברס (Converse), הצפויה לצמוח בקצב שנתי ממוצע של סכום דו-ספרתי נמוך (mid-teens) להכנסות של 3 מיליארד דולר עד לסוף שנת הכספים 2017. בארבע השנים הקרובות החברה מצפה לצמיחה עקבית של זיכיון צ'ק טיילור (Chuck Taylor), עם צמיחה מואצת ביחס למותגי קונברס האחרים, מוצרים חדשים בתחום ההלבשה, הרחבת השיווק הישיר לצרכן והמרת שווקים נוספים להפצה ישירה.

 

חברת NIKE – יעדים פיננסיים ארוכי טווח

סמנכ"ל הכספים, דון בלייר, השווה בין הביצועים למודל הפיננסי ארוך הטווח של החברה והדגיש את העמידה העקבית של החברה ביעדיה בשווקים דינמיים: "אנו מתמקדים בייצור צמיחה מקיימת ורווחית והגדלת החזרי ההון. כמות המזומנים הניכרת שאנו מצפים לייצר תאפשר לנו להשקיע בחוויות צרכן איכותיות, חדשנות תעשייתית מובילה ויעדי פרמיום, הן בחנויות והן באינטרנט, ולעודד צמיחה. כל זאת לצד הגדלה עקבית של החזרי ההון למחזיקי המניות שלנו".

 

החברה מנתה את יעדיה הפיננסיים העיקריים לשנת 2017:


  • הגדלת הכנסה בממוצע שנתי חד ספרתי גבוה

  • הגדלת הרווח למניה בסכום דו ספרתי בינוני (mid-teens) (שיעור שנתי ממוצע)

  • שמירה על החזרי השקעות הון בשיעור של סכום דו-ספרתי בינוני (mid-twenties)

  • שיפור ימי שהייה במלאי ב 5-10 ימים

  • הגדלה דו-ספרתית נמוכה של תזרים מזומנים חופשי (שיעור שנתי ממוצע)

  • הוצאת הון שנתית בטווח של 3-4% מההכנסות השנתיות

  • העלאת רמות החזר השקעות שנתי לבעלי מניות דרך הגדלת הדיבידנד השנתי והמשך רכישת מניות עצמית


 

מציגים נוספים וקישור לצפייה חוזרת

בין חברי ההנהלה הבכירה של חברת  NIKE שנכחו במצגת: אליוט היל – נשיא, שווקים גיאוגרפיים ומכירות, ג'יימי מרטין – סגנית נשיא ומנכ"ל קטגוריות גלובליות, ג'יאן ג'קסון – נשיאה, מוצר ושיווק, כריסטיאנה שי – נשיאה, שיווק ישיר לצרכן, ואריק ספרנק, מנכ"ל תפעול.

משקיעים וכלי תקשורת מוזמנים לצפות צפייה חוזרת בצילומי הוידאו ובתמונות האירוע בקישור: http://investors.nikeinc.com. התמליל וחומרים אחרים יהיו זמינים גם הם באתר כ-24 שעות מתום האירוע ויישארו זמינים למשך כשנה.

 

אודות NIKE

חברת NIKE, שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לביוורטון, אורגון, היא המעצבת, המשווקת והמפיצה המובילה בעולם של נעלי ספורט, ביגוד, ציוד ואביזרים עבור מגוון רחב של פעילויות ספורט וכושר. עם חברות הבת בבעלות מלאה של NIKE נמנות חברת Converse אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי ספורט, ביגוד ואביזרים, חברת Hurley International אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעליים, ביגוד ואביזרים לגלישה ואפנת נוער. פרטים נוספים, הודעות NIKE לגבי הכנסות החברה ומידע פיננסי נוסף ניתן למצוא בכתובת http://investors.nikeinc.com, כמו גם לעקוב אחר החברה באמצעות התווית @Nike .

 

 

הודעה זו לעיתונות מכילה הצהרות ביחס לעתיד הקשורות בסיכונים ואי-ודאויות היכולות לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי. סיכונים ואי-ודאויות אלו מפורטים לעתים בדו"חות אותם מגישה חברת NIKE לרשות האמריקאית לניירות ערך (SEC), בין השאר בטפסי 8-K, 10-Q, ו 10-K.

 



 
המקור: חברת NIKE
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
NIKE, Inc.
קשרי משקיעים:
Kelley Hall, 503-532-3793



או


קשרי עיתונות:
Kellie Leonard, 503-671-6171