הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
World Smart Energy Week

להכיר מקרוב את השוק של האנרגיה החכמה/מתחדשת ביפאן – באירוע World Smart Energy Week לשנת 2014, שייערך באוסקה

World Smart Energy Week Osaka 2014 PV EXPO OSAKA PV SYSTEM EXPO OSAKA BATTERY OSAKA INT'L SMART GRID EXPO OSAKA

30/7/2014 04:10
טוקיו-- BUSINESS WIRE --  חברת Reed Exhibitions Japan תערוך את אירוע World Smart Energy Week לשנת 2014 באוסקה ('אירוע-בת' של World Smart Energy Week  - http://www.wsew.jp/en/) ב-INTEX OSAKA, בתאריכים 3-5 בספטמבר 2014.

האירוע כולל 4 תערוכות ייעודיות: PV EXPO OSAKA - http://www.pvexpo-kansai.jp/en/,  PV SYSTEM EXPO OSAKA - http://www.pvs-kansai.jp/en/, BATTERY OSAKA - http://www.battery-kansai.jp/en/ ו- INT'L SMART GRID EXPO OSAKA - http://www.smartgrid-kansai.jp/en/. האירוע ישמש במה לסגירת עסקאות ויצירת קשרים עם אנשי מקצוע מהענף, בעיקר מהאזורים המערביים של יפאן.

השנה צפויה השתתפות של 200 מציגים ו-20,000 מבקרים שהם אנשי מקצוע. השטח הכולל של התערוכה צפוי להיות כפול, ולכלול גם שטחי תצוגה של מציגים ממדינות אחרות מלבד יפאן.

מהמגזר של מערכות פוטו-וולטאיות צפויות להציג החברות YINGLI GREEN ENERGY, JINKO SOLAR, CANADIAN SOLAR, SOLAR WORLD, ZHONGLI TALESUN SOLAR, ZNSHINE PV-TECH, KOREA TELECOM ועוד, לצד חברות שונות העוסקות בהתקנה/הטמעה של מערכות פוטו-וולטאיות, רכיבים למערכות, מכשירים להתקנה/הצבה וחומרים הקשורים לתחום.

בתערוכות BATTERY OSAKA ו- INT'L SMART GRID EXPO OSAKAיציגו החברות: OSAKA GAS, FUJI ELECTRIC, TABUCHI, DENSO, NIHON GAISHI, FURUKAWA, TOYO TECHNICA, NAG SYSTEM ועוד.

האירוע יכלול שלושה דיונים מרכזיים שיעסקו בתחזית לעתיד המגזרים של התאים הפוטו-וולטאיים, הסוללות המתחדשות והרשת החכמה. את הדיונים ינהלו החברות YINGLI GREEN ENERGY, SOLAR FRONTIER, NTT FACILITIES, HITACHI CHEMICAL, NGK INSULATORS, NIPPON CHEMI-CON, HITACHI CHEMICAL, TOSHIBA, IBM JAPAN ו-KANSAI ELECTRIC POWER. כן ייערכו דיונים מיוחדים שיעסקו בליברליזציה בענף החשמל ביפאן ובתחזית לעסקים חכמים בקהילה.

יוצ'ירו אייבה, מנהל World Smart Energy Week Osaka, משוכנע כי האירוע יספק תמיכה נוספת בהרחבה של עסקי האנרגיה החכמה/מתחדשת ברחבי יפאן: "מאחר ופרויקטים רבים מתנהלים באזור, וחברות רבות מגיעות ממערב יפאן, קיים פוטנציאל רב בשוק של מערב יפאן. לראיה, שביעות הרצון של המשתתפים בשנה שעברה הייתה גבוהה מאוד, והן המשתתפים מיפאן, והן המשתתפים ממדינות אחרות, הצליחו להשיג לקוחות חדשים. אנו משוכנעים שמעמדו של Smart Energy Week Osaka יתבסס כאירוע מרכזי נוסף בענף, לסגירה של עסקאות חדשות ויצירת קשרים ביפאן".

הן אירוע World Smart Energy Week באוסקה, והן אירוע World Smart Energy Week בטוקיו, צפויים להתרחב, וקצב המכירה של הדוכנים בשני האירועים מהיר.

לפרטים נוספים בקרו בכתובת http://www.wsew.jp/en/ או פנו להנהלת האירוע.

המקור: World Smart Energy Week Show Management

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום

תמונה מאירוע World Smart Energy Week Osaka 2013 (תצלום: Business Wire)

לוגו

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140729005380/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
World Smart Energy Week Show Management
Reed Exhibitions Japan Ltd.
Ena Masui, +81-3-3349-8519
pr-eng.wsew@reedexpo.co.jp