הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Teradek מודיעה על מקודד חדש התורם להזרמת הווידאו מהמצלמה לשידור

11/9/2014 11:00


IBC 2014

אמסטרדם—(BUSINESS WIRE)--חברת Teradek הודיעה היום על השקת ה-Beam, מקודד המאפשר הזרמת אותות וידאו מהמצלמה לשידור באיכות HD מרהיבה ובקצב שידור נתונים של עד ל-50 מגה-ביט לשנייה. ה-Beam מנצל דחיסת H.264 ויכול לשדר ממרחק של עד ל-762 מ' עם זמן השהיה של רק 2 פריימים.

"אנו מאד נרגשים להשיק את ה-Beam כי הוא מציע לשדרנים חלופה חדשה למקודד ה-Cube הפופולרי שלנו ולמשדר ה-Bolt", אמר ניקול ורהיים, מנכ"לTeradek . "הודות ליכולת העברת נתונים בקצב ביט גבוה ועל פני מרחקים גדולים, ה-Beam נותן לשדרנים כלי רב עצמה שישמש אותם  כקישור אלחוטי חזרה אל ניידת ה-OB או כמקודד המזין HD בשידור חי חזרה אל התחנה."

ה-Beam פועל על תדר ה-5GHz הלא מורשה וכולל מגוון תכונות המותאמות היטב לשדרנים מקצועיים, לרבות קלט HD-SDI, IFB דו כיווני, תמיכה בפרוטוקולים  RTSP ו-MPEG-TS ותקשורת מרובבת המאפשרת שימוש בארבעה מקלטים בעזרת משדר אחד בלבד בכל רגע נתון. ה-Baem גם תומך בעצמת שידור גבוהה בתדרים 5.15 ~ 5.25GHz בהתאם לתקנות FCC החדשות. פירוש הדבר הוא כי ההזנה האלחוטית תהיה גמישה יותר ובעלת טווח גדול יותר.

הפצת ה-Beam תחל בספטמבר 2014 במחיר 5990 דולר.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.teradek.com

ה-Beam יוצג, לצד מוצרים נוספים של החברה, בכנס השדרים הבינלאומי (IBC), בתאריכים 12-16 בספטמבר 2014 בביתן 11 E.55.

אודות Teradek

Teradek, מותג מבית קבוצת Vitec, מייצרת התקני וידאו אלחוטיים פורצי דרך ללכידת וידאו מרחוק,  backhaul ENG חי, ניטור בזמן אמת, הקלטת פרוקסי ושידור ברשת. הפלטפורמה לניהול זרם עבודה מבוססת הענן של Teradek מספקת לזרמי עבודה אלחוטיים מורכבים אפשרות רבת עוצמה לניהול מרחוק של צי מקודדי Teradek בזמן אמת מכל מקום בעולם. כל מוצרי Teradek מתוכננים ומיוצרים בארה"ב


עקבו אחרינו

Twitter: @Teradek

Facebook: www.facebook.com/Teradek

 

המקור: Teradek

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Teradek
Michael Gailing
Director of Marketing
+1-949-743-5774