הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Dolby Laboratories

אולם Dolby Theatre ישמש כמשכנו של טקס פרסי האוסקר (Academy Awards) וכבימה עולמית לצליל של עולם הבידור

חברת Dolby תציג חידושים טכנולוגיים בסמל הידוע של הוליווד, ובראשם את טכנולוגיית השמע Dolby Atmos

6/5/2012 08:40
סן פרנסיסקו --(BUSINESS WIRE)-- חברת Dolby Laboratories (NYSE:DLB) הודיעה היום כי אולם Dolby® Theatre™, הסמל הידוע של הוליווד שמוכר כמשכנו של טקס פרסי האוסקר (Academy Awards®) ישמש מעתה כבמה עולמית לצליל של עולם הבידור. חברת Dolby תשדרג את מערכת השמע של האולם שב-Hollywood & Highland Center®, אשר נמצא בבעלותה של CIM Group, ותיצור במה עולמית לטכנולוגיות הקיימות והעתידיות של Dolby, ובראשן טכנולוגיית השמע החדשה והמהפכנית Dolby Atmos™, אשר הושקה בשבוע שעבר.

אולם Dolby Theatre ממחיש את מחויבותה של Dolby לחדשנות ואת תפקידה המתמשך כמובילה וכיוצרת של חוויות הבידור הריאליסטיות והסוחפות ביותר. Dolby תחל את השדרוג של האולם בעל 3,400 המושבים, בשטח של 1,670 מ"ר, בהתקנה של Dolby Atmos - טכנולוגיית שמע פורצת דרך אשר מעניקה את החוויה החושית הטבעית ביותר, שכאילו לקוחה מהחיים עצמם. החברה תוסיף לשדרג את אולם Dolby Theatre ולצייד אותו בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כראוי למשכנם של אירועי הבכורה וההשקה החשובים ביותר בעולם.

"מותג Dolby מוכר ברחבי העולם כמי שמעניק את חוויית השמע הטובה ביותר בעולם הבידור, שכמו לקוחה מהחיים עצמם, בכל סביבה" אמר קווין יאמן, הנשיא והמנכ"ל של Dolby Laboratories. "שיתוף הפעולה עם CIM מאפשר לאולם Dolby Theatre לשמש כבמה עולמית לא רק לטקס האוסקר, אלא גם לחידושים העתידיים שלDolby  בעשורים הבאים".

מאולם הקולנוע ועד לסלון הבית - חברת Dolby חוללה מהפכה בחוויית הבידור וקבעה את התקן לשמע איכותי. את הטכנולוגיות של Dolby ניתן למצוא כיום באולמות קולנוע, מערכות Blu-ray, משחקי וידאו, מערכות DVD, מדיה ניידת, שידורי טלוויזיה דיגיטלית, כבלים דיגיטליים, אולפני הקלטות מקצועיים ומערכות לוויין.

מזה 34 שנים ברציפות, זכו סרטים שמופצים עם טכנולוגיות שמע של Dolby במועמדויות לאוסקר על איכות קול יוצאת דופן. אולם Dolby Theatre ישמש כמשכנו של טקס האוסקר (Academy Awards) השנתי.

"לחברת Dolby Laboratories מורשת ארוכה בהוליווד, והיא תרמה תרומה משמעותית לתעשיית הבידור. המותג מוכר בכל רחבי העולם בזכות החדשנות הטכנולוגית שלו. אנו שמחים לשתף עמם פעולה באולם Dolby Theatre שב-Hollywood & Highland Center" אמר שאול קובה, ממייסדי CIM Group.

לעדכונים על Dolby Laboratories ו- Dolby Theatreעקבו אחרינו לפי @Dolby בשירות Twitter, וסמנו "אהבתי" ל- Dolby Laboratories ברשת Facebook.

אודות חברת  Dolby Laboratories

חברת Dolby Laboratories (NYSE:DLB) היא המובילה העולמית בטכנולוגיות שמשמשות כרכיבים חיוניים בחוויות הבידור הטובות ביותר. החברה הוקמה בשנת 1965 וידועה בעיקר בטכנולוגיות לשמע איכותי וצליל היקפי בסביבות שונות - מאולמות קולנוע, דרך סלון הבית ועד למכשירים ניידים. חברת Dolby מפתחת חידושים שמעשירים את חוויית הבידור בסרטי קולנוע, בבית ובדרכים. פרטים נוספים על חברת Dolby Laboratories ועל הטכנולוגיות של Dolby אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.dolby.com.

המונח Dolby והסמל של האות D הכפולה הם סימני מסחרי רשומים של חברת Dolby Laboratories. המונח “Academy Awards®” הוא סימן מסחר רשום וסימן שירות של Academy of Motion Picture Arts and Sciences. כל שאר סימני המסחר שייכים לבעלים המתאימים. S12/25634 DLB-G

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50260673&lang=en

המקור: חברת Dolby Laboratories 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Dolby Laboratories
שון דורקין, 415-645-5176
sean.durkin@dolby.com
או
The OutCast Agency
415-392-8282
dolby@theoutcastagency.com