הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Solera Networks

חברת Solera Networks מכריזה על שיתוף פעולה עם InnoCom להרחבת ערוצי השיווק באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

המפיצה הישראלית המובילה תציע את הפתרונות של Solera Networks לתובנות אבטחה של Big Data והגנה מתקדמת מפני איומים

17/1/2013 12:00
 (BUSINESS WIRE ) סולט לייק סיטי -- Solera Networks, הספקית המובילה של תובנות וניתוח לאבטחה של Big Data, הודיעה היום על חתימת הסכם בלעדי של מפיצה בעלת ערך מוסף (VAD - value-added distributor) עם חברת InnoCom, אשר תספק מוצרים ופתרונות בטכנולוגיות מתקדמות לשוק המיחשוב בישראל. שיתוף הפעולה נעשה במסגרת ההתרחבות המואצת של Solera Networks ומחויבותה לספק פתרונות של תובנות אבטחה והגנה מתקדמת מפני איומים לארגונים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ולתת מענה לביקוש בשוק האבטחה באזור, אשר צומח בקצב מהיר.

חברת InnoCom, שהוקמה בשנת 2004, מציעה את המוצרים והפתרונות הטובים מסוגם לאבטחת רשת, אופטימיזציית WAN וניהול מבוסס ענן. במסגרת שיתוף הפעולה עם Solera Networks תגייס InnoCom גם משווקים נבחרים בעלי ערך מוסף (VAR - InnoCom) אשר יפיצו את פתרונות האבטחה המתקדמים של Solera Networks.

"בזירת האבטחה המאתגרת של ימינו, חייבים לקבל תמונה מלאה על תעבורת הרשת בארגון כדי להבין טוב יותר ולמנוע מתקפות מתקדמות, עקשניות וממוקדות" אמר יונתן גד, ממייסדי InnoCom ומנכ"ל החברה. "אנו מצפים לפעול בשיתוף הדוק עם Solera Networks, חברה מובילה בשוק של תובנות האבטחה וההגנה המתקדמת מפני איומים. המערך המקיף של פתרונות DeepSee של החברה משתלב בפלטפורמות האבטחה המובילות, ומעניק תמונה של 360 מעלות על כל תקרית אבטחה".

פלטפורמת DeepSee של Solera Networks מסייעת לארגונים לנטר, לתעד, להפעיל מחדש ולחקור כל מנה, זרם, קובץ ויישום ברשת. כך יכולים הארגונים ליהנות מההגנה המתקדמת מפני איומים ומתובנות האבטחה הנחוצות כדי להשיג תמונה והקשרים ברמה של 20/20 (20/20 visibility), לאתר את שורשי הבעיות (determine root cause), לאמת את ההשפעות ולצמצם את תקריות האבטחה והמתקפות.

"לחברת InnoCom הבנה מעמיקה של זירת האבטחה הייחודית בישראל והיא מספקת פתרונות אבטחה מקיפים למגוון ענפי תעשייה" אמר ג'יימס פטינסון, סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת Solera Networks. "ישראל היא שוק חשוב מבחינתה של Solera. הטרור המקוון הוא בעיה ממשית עבור כל הארגונים באזור, ומאחר והישראלים בקיאים היטב באבטחה, הם מבינים את הצעת הערך. כעת מציעה Solera חלופה תחרותית של ממש ל-RSA NetWitness, ומגייסת מספר שותפים נבחרים באמצעות InnoCom. חברת InnoCom זכתה כבר להצלחה נאה בישראל ועבדה עם כמה משותפי ההטמעה של Solera, דוגמת Palo Alto Networks ו-FireEye".

אודות חברת Solera Networks

See everything. Know everything.™

(לראות הכל. לדעת הכל.)

Solera Networks היא החברה המובילה בתובנות וניתוח לאבטחה של Big Data. פלטפורמת DeepSee™ עטורת הפרסים של החברה יוצרת זירת קרב שווה כנגד מתקפות ממוקדות מתקדמות ותוכנות זדוניות, ומעניקה לאנשי המקצוע בתחום האבטחה תשובות חדות וברורות לשאלות האבטחה הקשות ביותר. פלטפורמת DeepSee של Solera מבוססת על הטכנולוגיות מהדור הבא לבדיקה מעמיקה של מנות והכנת אינדקס, לכידה מלאה של מנות, ניתוח תוכנות זדוניות, תובנות אבטחה בזמן אמת ויכולות ניתוח. בארגונים מרשימת Global 2000, ספקיות של שירותי ענן וסוכנויות ממשל נסמכים על Solera כדי להשיג מודעות למצב בזמן אמת, להגיב לתקריות אבטחה, לגלות איומים בצורה מתקדמת, לנטר ולנתח זליגה של נתונים, לוודא עמידה במדיניות של הארגון ולהבטיח אבטחה - על מנת שיוכלו להגיב במהירות ובצורה נבונה לאיומים מתקדמים ומתקפות, להגן על נכסי מידע קריטיים, לצמצם חשיפה וזליגה ולהפחית את החבויות העסקיות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.soleranetworks.com.

המקור: חברת Solera Networks

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Schwartz MSL Boston
בשם Solera Networks
דייב באוקר או אן לונדרגן, 781-684-0770
SoleraNetworks@schwartzmsl.com