הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Irvine Scientific

חברת Irvine Scientific® קיבלה תו CE עבור המדיומים Continuous Single Culture™ ו- Continuous Single Culture™ Complete אשר משמשים להפריה ותרביות עוברים

19/8/2013 12:00
 
19/8/2013

סנטה אנה, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)-- חברת Irvine Scientific®, מובילה עולמית בטכנולוגיות לטיפולי פוריות (ART - Assisted Reproductive Technologies) הודיעה כי קיבלה תו CE Mark עבור המוצרים Continuous Single Culture™ (CSCM) ו- Continuous Single Culture™ Complete (CSCM-C). החברה תחל מיד במסחור המוצרים במרכזים ברחבי אירופה.

 


שני המוצרים, CSCM ו-CSCM-C (אשר מכילים Human Serum Albumin), הם תווכי תרבית לעוברים המשמשים להפריה ותרבית של עוברים עד ליום השלישי, או ליום החמישי/שישי להתפתחות העוברים. המוצרים CSCM ו-CSCM-C הם תווכי התרבית היחידים בצעד בודד אשר תוכננו לשימוש במערכת תרבית רציפה, ללא צורך בחידוש התווך או החלפת הצלוחית. במוצרים, המיועדים למעבדות שמעוניינות להפחית את הלחץ העוברי ולשפר את התוצאות הקליניות, יושמה הנוסחה האופטימלית להפחתת הלחץ העוברי ונמנע הצורך לחשוף את העוברים לתנאי תווך שונים ולתנודות בטמפרטורה וברמת ה-pH. תווך ה Continuous Single Culture של Irvine Scientific מגביר את תפוקת העוברים בשלב ה-blastocyst ובעקבות השימוש בו הודגמה עלייה בשיעורי ההפריה וההגעה לשלב ה-blastocyst.



 

"אנו שמחים מאוד להיות החברה הראשונה - והיחידה בשלב זה - שמציעה מדיומים בצעד בודד הן להפריה והן להרחבה של תרבית העוברים, אשר תוכננו לשימוש במערכת תרבית רציפה" אמר טים מולאן, מנהל התפעול הראשי. הוא הוסיף כי "אנו מאמינים שמוצרי התווך Continuous Single Culture של Irvine Scientific מציעים שיטה פשוטה ויעילה להשגת הריונות מבחנה ומשמשים כפיתרון טוב יותר למרפאות שבהן מבקשים להפחית את הלחץ העוברי. אולם העיקר הוא, שמוצרי התווך Single Culture תומכים ביעד החשוב ביותר של המרפאות ברחבי העולם - ליצור תינוקות בריאים".

 

אודות Irvine Scientific

 
חברת Irvine Scientific, מקבוצת JX, היא מובילה עולמית בתחום ההנדסה, הייצור וההפצה של מכשור רפואי. החברה מייצרת מוצרים מתחום תרביות תאים תעשייתיות, ציטוגנטיקה, טיפולי פוריות (Assisted Reproductive Technology – ART), וטיפול תאי (Cell Therapy). חברת Irvine Scientific היא יצרנית גדולה של מדיומים באיכות מתקדמת המשמשים בתרביות תאים עבור התעשייה הביולוגית, הרפואית והדיאגנוסטיקה. ניסיונה הנרחב של החברה בהנדסת מדיומים לתרביות, בהתאמה לתקינת ISO ולתקנות ה FDA עבור מכשור רפואי מסוגים 2 ו 3 ותפוקת ייצור בקנה מידה תעשייתי, מעניקה ללקוחות Irvine Scientific שירות ויכולות ייחודיות. חברת Irvine Scientific מספקת את מוצריה למעבדות מחקר, ביופארמה ורפואה בכל העולם.



 

למידע נוסף בקרו באתר http://www.irvinesci.com.

 
עקבו אחרינו בלינקדאין בכתובת http://www.linkedin.com/company/irvine-scientific?trk=tabs_biz_home


 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Irvine Scientific
Ms. Laura Mena, +1-949-261-7800
המקור: Irvine Scientific