הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
ICE Canyon LLC

חברת ICE Canyon שכרה את אנשי החובות בשווקים מתפתחים של AllianceBernstein

לוס אנג'לס--(BUSINESS WIRE)-- חברת ICE Canyon LLC שמחה להודיע כי ג'יימס ברינאו, פרננדו גריזלס ואלכסנדר מוסלי, חברים בכירים לשעבר בצוות החובות בשווקים מתפתחים של חברת AllianceBernstein L.P., יצטרפו החל מ-28 ביוני 2010 לחברת ICE Canyon.

4/5/2010 03:10
בחברת AllianceBernstein כיהנו מר ברינאו, מר גריזלס ומר מוסלי כחברים בכירים בצוות השקעות שניהל אחד מהמאגרים הייעודיים הגדולים ביותר לחובות בשווקים מתפתחים. תחומי האחריות שלהם כללו ניהול תיקים, סחר, אסטרטגיית השקעות ומחקר. אנשי הצוות יתרמו ל-ICE Canyon ניסיון מקצועי עשיר (למעלה מארבעים שנים של ניסיון משולב בניהול השקעות, סחר ומכירות ושירות ציבורי ב- Federal Reserve Bank of New Yorkובמשרות נוספות בממשל של ארה"ב) ורקורד מוכח, ארוך טווח, של מצוינות בתחום החובות של מדינות מתפתחות.
ב-ICE Canyon יופקדו אנשי הצוות החדשים על פלטפורמות השקעות ייעודיות לאשראי של גופים ריבוניים (Sovereign Credit) ומטבע מקומי (Local Currency).
חברת ICE Canyon הוקמה באוקטובר 2006 ומנהלת אסטרטגיות השקעות בשווקים מתפתחים ואשראי עולמי בהיקף של למעלה מ-2 מיליארד דולרים. חברת ICE Canyon פועלת כמיזם משותף עם Canyon Capital Advisors - חברה עולמית מובילה לניהול של השקעות חלופיות, ששווי הנכסים שבניהולה עולה על 17.5 מיליארד דולרים.
נתן סנדלר, ממייסדי ICE Canyon ושותף מנהל בחברה, הדגיש את הערך האסטרטגי שיתרמו אנשי הצוות החדשים למעמד האיתן של ICE Canyon בתחום של שווקים מתפתחים ואשראי עולמי: "ההזדמנות לגייס ל- ICE Canyonאת ג'ים ברינאו, פרננדו גריזלס ואלק מוסלי מלהיבה אותנו מאוד. אנשי הצוות ישלימו באופן מיידי את הפלטפורמה שלנו להשקעות עולמיות. כעת יוכלו הלקוחות של ICE Canyon ליהנות ממערך מורחב ומלא של אסטרטגיות השקעה בשווקים מתפתחים ובאשראי עולמי, אותן ינהלו אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים".
מר סנדלר הוסיף והדגיש כי "המשימה שלנו ב- ICE Canyonהיא להשקיע בשווקים מתפתחים ובאשראי עולמי תוך גילוי מצוינות, גישה מוכחת להשקעות, מחקר ברמה הגבוהה ביותר ובדיקות נאותות, אסטרטגיית השקעות קפדנית וניהול סיכונים וכן שימוש במוצרים חדשניים. צוות ההשקעות בגופים ריבוניים ממחיש את המחויבות המוסדית שלנו לביצועים ולמצוינות".
המקור: חברת ICE Canyon LLC 
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת ICE Canyon LLC
אנג'לה קיי, +1-310-272-1706
akay@icecanyon.com