הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
RED Micro Wire

חברתRED Micro Wire מכריזה על טכנולוגיה פורצת דרך של מיקרו חוטים לענף המוליכים למחצה

חוטי נחושת עם ציפוי זכוכית מציעים חלופה יעילה, חסכונית וברת מזעור לפתרונות הקיימים

26/3/2012 02:00
סינגפור --(BUSINESS WIRE)-- RED Micro Wire (RMW), חברה בת של RED Equipment, הכריזה היום על חוטי נחושת חזקים ואיכותיים עם בידוד זכוכית עבור חיבור מסוג wire bonding בענף של המוליכים למחצה. החוטים מבוססים על טכנולוגיה פורצת דרך לייצור של מיקרו חוטים, וניתן להשתמש בהם בדומה לחוטי נחושת רגילים לחיבור מסוג wire bonding, אך הם מציעים מספר יתרונות שהופכים אותם ליעילים וחסכוניים יותר.

"ספקי OSAT, חברות IDM, יצרניות לוחות (Wafer) וחברות fabless מענף המוליכים למחצה ימצאו בפיתרון של RMW חלופה אמינה לשימוש בחוטי זהב, שעד עתה נחשבו לתקן בפועל" אמר שמעון דהן, מנכ"ל RED Micro Wire. "הודות לאספקה של חוטים מבודדים יעילים וחסכוניים, בקוטר קטן, באיכות כמו של זהב, אנו יכולים לסייע ללקוחות OEM להמשיך ולהתקדם בקצב שמכתיב חוק מור תוך היערכות לעתיד".

בניגוד לחוטים רגילים, החוטים של RMW מיוצרים ביציקה (cast) ולא במשיכה (drawn). כך ניתן לייצר חוטים עם ליבת מתכת רכה, בחוזק גבוה, ועם ציפוי זכוכית דק במיוחד. הבקרה החדשנית של RMW על הליבה וציפוי הזכוכית מעניקים יעילות וחיסכון מעל לכל תחרות.

"טכנולוגיית אריזה חדשנית נחשבת כיום למרכיב חיוני באספקה של פתרונות יעילים וחסכוניים בתחום של המוליכים למחצה, למגוון יישומים בתעשיית האלקטרוניקה. היצרניות ניצבות בפני האתגר של אימוץ טכנולוגיות חדשות עבור wire bonding" אמרה ג'ואן איטואו, אנליסטית מחברת Semico Research Corp.. "אםRED Micro Wire  תוכל להוכיח יעילות וחיסכון, בנוסף ליכולת לספק כושר מזעור, איכות ותמורה מעבר לטכנולוגיות האריזה הקיימות, גורמים בענף עשויים להתרשם מאוד מחוטי המיקרו בעלי ציפוי הזכוכית".

RED Micro Wire מציעה מספר יתרונות, ובכלל זה:

- מניעת סוגיות שקשורות לנוגדי חמצון, לחיי מדף ארוכים יותר

- יכולת לתמוך בסלילים גדולים, לניהול פשוט יותר של החומרים

- הגנה מפני 'קצרים' משום שהחוט מצופה ואינו בא במגע

- יכולת מזעור עד 4 מיקרון - הרבה מעבר למינימום של 14 עד 16 מיקרון בפתרונות הקיימים, לתמיכה בתכנונים עתידיים והתאמה כוללת לתעשייה

- גמישות בתכנון - חופש פעולה ללא חוטים חשופים

חברת RMW תחל לספק דוגמאות של הטכנולוגיה ללקוחות OEM בחודש מרס 2012, והייצור בהיקף מלא יחל עד סוף השנה. המחקר והפיתוח של RMW נערכים בישראל והייצור ייעשה במפעלי RED בסינגפור, לקרבה מרבית אל מפעלים גדולים וחברות אריזה במזרח אסיה (שיהיו הלקוחות של RMW).

אודות חברת RED Micro Wire

RED Micro Wire היא חברה חלוצית בענף של המוליכים למחצה, אשר מציגה טכנולוגיה פורצת דרך לייצור מיקרו חוטים. החברה מפתחת ומייצרת מיקרו חוטים עם ציפוי זכוכית לענף המוליכים למחצה. הטכנולוגיה תיושם בשלב ראשון בחוטי נחושת, בהמשך תשמש גם בליבות מתכת נוספות (ובכלל זה Pt, Au ו-Ag) וניתן ליישם אותה גם לפתרונות שאינם קשורים לענף המוליכים למחצה.

RED Micro Wire היא חברה בת של RED Equipment, חברה מובילה שמספקת ציוד עזר לענף המוליכים למחצה. חברת RED Micro Wire רשומה בסינגפור, מקום מתאים במיוחד לשירות השוק של המוליכים למחצה. www.redmicrowire.com

כל הסימנים המסחריים הנזכרים כאן שייכים לבעלים המתאימים.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50214699&lang=en

המקור: חברת RED Micro Wire
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Rainier Communications
סוזן מורן או קרן קטרומוני, 508-475-0025 שלוחה 118/150
smoran@rainierco.com / kquatromoni@rainierco.com
נייד: 617-515-8005/978-855-0412
או
חברת RED Micro Wire
דני הכהן, +1 972 4 8736248
סגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק
dhacohen@redequipment.com