הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Fairfax County

הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA) נותנת חסות לכנס ישראלי המתמקד בנושאי בטחון המולדת וטכנולוגיה

מנהל משרדי ה- FCEDA בתל אביב ינחה ב-11 בנובמבר פאנל בנושא ניהול מצבי חירום

28/10/2014 10:00
מחוז פיירפקס, וירג'ניה—(BUSINESS WIRE)--הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס FCEDA)) נותנת חסות לכנס HLS ישראל 2014, הכנס הבינלאומי לביטחון המולדת בישראל, שיתקיים בתל אביב בתאריכים 9-12 בנובמבר ויתמקד בביטחון פנים וסוגיות בטחון וטכנולוגיית סייבר.

ב-11 בנובמבר ינחה יאיר אפרתי, מנהל משרד ה-FCEDA בתל אביב, פאנל בשם "שימוש ביחסי אמון בין העם לממשלה כאמצעי לניהול מצבי חירום", ודיון בניהול מצבי חירום ביעילות גדולה יותר.

מחוז פיירפקס, הסמוך לוושינגטון הבירה, הולך והופך למרכז לביטחון המולדת ולמרכז לתעשיית אבטחת הסייבר ובו תשלובת חזקה של חברות של תעשיות ביטחוניות, טכנולוגיית מידע וסייבר, סוכנויות ממשלתיות, מוסדות אקדמיים ומרכזי מחקר. כ-12.6 אחוזים מרכש המחלקה לביטחון המולדת בשנת הכספים 2014 נרכש מעסקים ממחוז פיירפקס - זאת על פי מערכת נתוני הרכש הפדרלית.

הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס מפעילה משרד בתל אביב מאז שנת 2004 על מנת לשתף פעולה עם חברות ישראליות שמבקשות להרחיב את פעילותן בארצות הברית. מעל ל-25 חברות שבסיסן בישראל, או בעלות שורשים ישראלים, פעילות במחוז פיירפקס כאשר רבות מביניהן מתמקדות בטכנולוגיית אבטחה והגנה.

מלבד ה-FCEDA, ניתן למצוא בין נותני החסות של כנס HLS ישראל 2014 מספר חברות ישראליות או שהוקמו בישראל ופעילות במחוז פיירפקס: אלביט מערכות אמריקה; מגל-סנסטאר וחברת ורינט מערכות. חברות ישראליות אחרות הפועלות במחוז ומציגות בכנס: מעבר לביטחון, אל-פר אלקטרוניקה, וחברת ארטיס, חברת הבת של פלסן.

" אנו שמחים להיות בפעם השלישית בין נותני החסות של אירוע זה משום שהוא כולל רבים מן השחקנים המרכזיים המעורבים בהתמודדות עם בעיות ביטחון מולדת ואבטחת סייבר למגזר הציבורי והפרטי, והוא מתמקד במגזרי תעשייה בהם מחוז פיירפקס הוא מוביל עולמי", אמר ד"ר ג'רלד ל. גורדון, נשיא ומנכ"ל FCEDA. "בשל קרבתו לוושינגטון ולפנטגון, ובגלל נוכחות חברות רבות העוסקות בפיתוח טכנולוגיות אבטחת מולדת ואבטחת סייבר, חברות ישראליות שרוצות להשפיע בשוק האמריקאי צריכות לבחור להתמקם במחוז פיירפקס."

כתב העת טיים כינה את פיירפקס "אחד מסיפורי ההצלחה הכלכלית הגדולים של זמננו". הרשות עטורת הפרסים לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (@FairfaxEBird)מקדמת את מעמדו של מחוז פיירפקס כמרכז עסקים וטכנולוגיה. ה- FCEDAמציע סיוע בפיתוח עסקי, איתור מיקום וקשרים לסוכנויות הממשל של המחוז ושל המדינה כדי לעזור לחברות להתמקם ולהתבסס במחוז פיירפקס. מלבד המטה הראשי ב-Tysons Corner , רובע העסקים הגדול ביותר של מחוז פיירפקס, מפעילה הרשות משרדי שיווק בשישה מרכזים עסקיים חשובים ברחבי העולם: בנגלור, בוסטון, מינכן, לונדון, לוס אנג'לס, סיאול ותל אביב.

מקור: Fairfax County Economic Development Authority-FCEDA

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FCEDA
Alan Fogg, 703-790-0600 (o)
571-213-5065 (m)
afogg@fceda.org