הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TransRe

חברת TransRe קיבלה רישיון לפתיחת סניף בסינגפור

תוספת אחרונה זו למערך האזורי נועדה לשפר את השירות למבטחים וסוכנים באזור

12/11/2013 10:00
11/12/2013

ניו-יורק –Business Wireחברת TransRe הודיעה על קבלת אישור ה MAS (Monetary Authority of Singapore), הבנק המרכזי של סינגפור, לפתיחת סניפה החמישי באזור שיצטרף לסניפים הקיימים בהונג קונג, שנגחאי, סידני וטוקיו.

 

פול בוני, נשיא TransRe אירופה ומזרח אסיה אמר, "במהלך 35 השנים האחרונות בנינו רשת של משרדים אזוריים במטרה לשפר את השירות לחברות ביטוח מקומיות וסוכנים, על ידי שילוב ידע וקשרים מקומיים עם נסיון ומומחיות בינלאומיים. צמיחת שוק הביטוח באסיה ממשיכה בקצב פנומנאלי וסינגפור נמצאת בעמדה אידיאלית להפוך למרכז חשוב לביטוח משנה. אני משוכנע שהמשרד החדש יעזור לנו למנף את הקשרים הקיימים של החברה באזור."

 

אנדי טיילור, מנהל חיתום ראשי לאזור אסיה והים השקט, אמר, "אנו נלהבים מקבלת האישור לפתיחת הסניף. תעשיית הביטוח היא ענף מרכזי בכלכלה הסינגפורית ואני מרוצה מהצטרפותנו. אני שמח על כך שנהיה חלק תומך בצמיחת הענף על ידי ביסוס הסניף, היצע השירותים ובניית הצוות בראשות רוב סאוויל."

 

אודות TransRe

 

TransRe הוא שם המותג לחברת Transatlantic Holdings וחברות הבת הקשורות אליה (הכוללות את Transatlantic Reinsurance Company). TransRe, בבעלות מלאה של תאגיד Alleghany (NYSE-Y), היא חברת ביטוח משנה עם משרדים ראשיים בניו יורק ופעילות חובקת עולם. מאז 1978, TransRe מציעה ללקוחותיה את המומחיות, היצירתיות ואת היכולת לעמוד בנפחי עבודה גדולים בבנייה של תכניות לכל רוחב תחום ביטוח הרכוש ופגיעות גוף. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.transre.com .

 

 

מקור: TransRe
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Robert Saville, SVP and Branch Manager

8 Marina View

Asia Square Tower 1, Level 07-04

Singapore 018960



T (65) 6407 1085

rsaville@transre.com



או

TransRe
Thomas V. Cholnoky, 212-365-2292