הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
UBP

הבנק השוויצרי Union Bancaire Privée ו-Guggenheim Fund Solutions מפעילים פלטפורמת קרנות גידור המספקת את כל הצרכים של משקיעים בינלאומיים

הפלטפורמה מאמצת שיטות עבודה מומלצות, עומדת בדרישות השקיפות, ומציעה מדיניות איתנה לשליטה בהשקעות, עמידה בתקנים, תפעול קרנות, ניהול סיכונים ומשילות. שירותים אלו יהיו זמינים עבור משקיעים מוסדיים מוסמכים בישראל

22/4/2013 12:00


ג'נבה, 22 באפריל 2013

בעקבות הרכישה והשילוב של Nexar, השיק Union Bancaire Privée) -UBP SA) מחלקה להשקעות אלטרנטיביות, המציעה ללקוחותיה ניסיון רחב בהשקעות אלטרנטיביות ופתרונות חדשניים. במסגרת אסטרטגיה זו, בחר הבנק ב-Guggenheim Fund Solution-GFS כשותפה שתספק ללקוחות פלטפורמה חדשנית. פלטפורמה זו משלבת מנהלי קרנות גידור דינמיים שנבחרו בקפידה, בשילוב עם פתרון מהדור הבא המציע למשקיעים את השקיפות, המשילות ומזעור הסיכונים המובנה הנחוצים להם. שירותים אלו יהיו זמינים עבור משקיעים מוסדיים מוסמכים בישראל.

מתוך מסגרת זו, UBP משתמש בניסיונו העשיר בהשקעות של קרנות גידור לאיתור ולבחירה, מתוך המנהלים העובדים עם פלטפורמת החשבונות המנוהלת על ידי GFS ולמעקב אחר ביצועיהם. עד כה נפתחו ארבעה עשר חשבונות ועל פי התוכנית, עד סוף השנה יהיו שלושים חשבונות פעילים.

UBP בחר בגוגנהיים לאור ניסיונה בניהול חשבונות באמצעות קשת רחבה של אסטרטגיות לניהול קרנות גידור,המשתרע על פני יותר מעשור. טכנולוגיית פורטל הלקוחות של GFS מספקת שקיפות מהגבוהות בשוק, התומכת בהרכבת תיק ההשקעות של UBP, בניהול הסיכונים ובתהליכי ניטור מתמשכים. הערכה, ניהול ומשמורת בלתי תלויים מאפשרים שקיפות של הסיכונים על בסיס יומי, וזאת מתאימה לתבניות ההשקעה העומדות בתקנים כגון AIFMD, Basel III ו-Solvency II, שחשיבותם הולכת וגוברת בעיני לקוחותיו של UBP.

הפלטפורמה תוכננה כך שהיא תתאים לדרישותיהם הרגולטוריות ולדרישות הדיווח של מגוון רחב של משקיעים, ממקומות ומסוגים שונים. כל הלקוחות נהנים משקיפות על בסיס יומי של ההשקעות, הכוללת הערכות וכן דיווח על הסיכון הכולל (position-based aggregated risk reporting). נתונים אלה נגישים באמצעות פורטל מקוון ומאובטח. UBP ו-GFS מנצלות את גודלן המשותף כדי להציע עלויות תחרותיות ותמורה גבוהה בכל הרמות.

אריה אסייג, מנכ"ל מחלקת ההשקעות האלטרנטיביות ב-UBP אמר: "אנחנו משוכנעים שמעתה והלאה מנהלי קרנות גידור יהיו בעמדה הטובה ביותר להבטחת תשואות מוחלטות או א-סימטריות וליישום אסטרטגיות ה-tail hedging, שהלקוחות שלנו מביעים בהן יותר ויותר עניין. לאחר מחקר מעמיק הגענו למסקנה ש-GFS מציעה את הפתרון הטוב ביותר בשוק ושיש לה את הפלטפורמה היחידה המונעת ללא עוררין כל העברה של נזילות. אנו רואים בשירות זה גישה חדשה להשקעות אלטרנטיביות אשר תאפשר ללקוחותינו לראות את ביצועי ההשקעות באופן יותר בטוח."

דייגו ויינגרדנר, העומד בראש GFS, הוסיף: "אנו שמחים על בחירתנו כשותפה של UBP, אחד ממובילי הדעה בענף ההשקעות האלטרנטיביות, המבין את ערכה של השקיפות וכיצד היא יכולה להוביל את ביצועי ההשקעות. יש לנו אותו החזון בנוגע לעוצמה הגלומה בגישת ההשקעות, שיכולה לחזק את ביטחונם של משקיעים בכך שיושג פתרון לחלק מהבעיות הקיימות כיום בתעשיית ההשקעות האלטרנטיביות. אנו בטוחים שהמומחיות המשותפת שלנו תהווה יתרון משמעותי עבור משקיעים המבקשים להעביר חלק גדול יותר מתיקי ההשקעות שלהם להשקעות אלטרנטיביות."



• משקיעים מוסדיים המעוניינים בפרטים נוספים מוזמנים לפנות ל- UBP , אשר לה משרדים בישראל.



Union Bancaire Privée -UBP

 UBP הוא אחד מן הבנקים הפרטיים המובילים בשוויץ ואחד מן הבנקים המהוונים ביותר במדינה, עם יחס רובד 1 בשיעור 25.7%. הבנק מתמחה בניהול הון ללקוחות פרטיים כמו גם ללקוחות מוסדיים. מקום מושבו העיקרי של הבנק הוא ג'נבה והוא מעסיק כ-1,300 עובדים ב-20 אתרים לערך ברחבי העולם. נכון ל-31 בדצמבר 2012, הבנק מחזיק בניהולו נכסים בשווי 80 מיליארד CHF , שהינם כ-87 מיליארד USD .


Guggenheim Partners

חברת Guggenheim Partners LLC היא חברה עולמית לשירותים פיננסיים באחזקה פרטית שבניהולה נכסים בשווי יותר מ-170 מיליארד דולר, לרבות שירותי ייעוץ ללקוחות בעלי נכסים בסך כ-37 מיליארד דולר. החברה מספקת שירותי ניהול נכסים, בנקאות השקעות ושוקי הון, ביטוח, פתרונות פיננסיים מוסדיים וייעוץ השקעות למוסדות, לממשלות ולסוכנויות שונות, לתאגידים, ליועצי השקעות, למשרדים משפחתיים וליחידים. מטה החברה הוא בניו יורק ובשיקאגו, והיא משרתת לקוחות מכל העולם ביותר מ-25 משרדים ב-8 מדינות.

www.guggenheimpartners.com

 



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ג'רום קואצ'לין ((Jerome Koechlin),
מנהל תחום התקשורת, UBP
טל 41588192640
דוא"ל: jko@ubp.ch