הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Moody's

מודי'ס אנאליטיקס מציגה גרסה חדשה לפיתרון ה- RiskOrigins™ שלה לניהול ומחזור חיי אשראי עבור מלווים מסחריים

3/8/2015 05:40
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—מודי'ס אנאליטיקס, חברה מובילה בתחום ניהול סיכוני אשראי, הודיעה כי שיפרה את פתרון ה- RiskOriginsשלה, כלי המסייע בהחלטות ובניטור אשראי למלווים מסחריים. בין השיפורים ישנו מודל זרימת עבודה משותף חדש ופונקציונאליות בניית עסקה, אשר מסייעים למלווים לקבל החלטות אשראי חכמות יותר, לייעל את התהליך המורכב של הערכת סיכוני האשראי, לשפר את היעילות ולעמוד בתקנות.

"בסביבה היום, של מתח רווחים נמוך ותחרות גוברת, על הבנקים לעבוד ביעילות ובצורה חכמה יותר מאי פעם –על אחת כמה וכמה כשמדובר בהערכת אשראי," אמר קית'ברי, מנכ"ל הערכת וחידוש אשראי במודי'ס אנאליטיקס. "שיפרנו את פתרון ה-RiskOrigins שלנו כך שייתן מענה מעבר לדרך הערכת ההלוואות המסורתית ויעזור למלווים לקבל החלטות אשראי חכמות יותר, מה שיכול לעזור לשפר את איכות החיתום, להגדיל את התפוקה ולשפר את הרווחיות."

פתרון ה-RiskOrigins, הנמצא בשימוש כמה מן המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם בתריסר מדינות, נותן למלווים הבנה טובה יותר את העסקות בדוחות שלהם, או בתהליך עיבוד הנתונים שלהם, ושופך אור על ההשפעה הפוטנציאלית של פרופיל האשראי הכולל של מוסד זה או אחר.

מודל העבודה החדש של הפתרון מייעל את מחזור החיים של סיכון אשראי על ידי שיפור ומיכון תהליכים ידניים המועדים לטעויות, כגון הפצת ודירוג סיכון, ניטור וניהול אמות מידה ומידת ההסתכנות של הבנק. בנוסף, פונקציונליות ההבניה העסקית של הפתרון עונה על האתגרים העומדים בפני מוסדות פיננסיים על ידי לכידה יעילה של נתוני העסקה והגדרת מפחיתי סיכון בארצות המקור של מבקשי ההלוואה.

יתר על כן, פתרון ה-RiskOrigins עוזר לתקן מידע ממקורות שונים כדי לשפר את שלמות וניהול הנתונים, תחומים שהולכים והופכים לנושאים בוערים בקרב הרגולטורים של הבנקים. על ידי אכיפת שקיפות התהליכים, כלומר יצירת תהליכים שניתן לחזור עליהם ולבקר אותם, פתרון ה-RiskOrigins עוזר למלווים לשלב שיטות עבודה מומלצות בפעילותם ולעמוד באתגרי הציות לרגולציה בבטחה.

"הבנקים צופים הגדלה בהוצאות על טכנולוגיית הלוואות מסחריות, יותר מעל מערכות אחרות, ומתמקדים באימוץ פלטפורמות הלוואות מסחריות שהן מודרניות ומשולבות דוגמת RiskOrigins כדי לתקנן ולפשט את התפעול," אמרה ג'ואן פוליט, יועצת בכירה ב-CEB TowerGroup, המספקת ייעוץ למנהיגי שירותים פיננסיים בנושאים טכנולוגיים החשובים לעסק שלהם. "אנו צופים צמיחה חזקה ומתמשכת בביקוש למערכות אלו בשנים הקרובות."

למידע נוסף אודות פתרון RiskOrigins, בקרו באתר: www.moodysanalytics.com/riskorigins.

אודות מודי'ס אנאליטיקס

מודי'ס אנאליטיקס עוזרים לשוקי ההון ולמומחי ניהול סיכונים בעולם להגיב בביטחון לשוק מתפתח. החברה מציעה כלים ייחודיים ושיטות עבודה מומלצות למדידת סיכון באמצעות ניסיון ומומחיות בניתוח אשראי, מחקר כלכלי וניהול סיכונים פיננסיים. על ידי אספקת תוכנות מובילות, שירותי ייעוץ ומחקר, כולל ניתוח קנייני מאת שירות ההשקעות של מודי'ס, משלבת מודי'ס אנאליטיקס ומתאימה את שירותיה להתמודדות עם אתגרים עסקיים מוגדרים. מודי'ס אנאליטיקס היא חברת בת של חברת מודי'ס(NYSE:MCO) , אשר דיווחה על הכנסות בסך 3.3 מיליארד דולר בשנת 2014, מעסיקה כ-10,000 איש ברחבי העולם ובעלת נוכחות ב -33 מדינות. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.moodysanalytics.com .

המקור: Moody’s Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Moody’s Analytics
PRANITA SOOKAI, 212-553-4181
Associate Communications Strategist
pranita.sookai@moodys.com