הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

לוויין ASTRA 2E שוגר בהצלחה

הלוויין ה 54 במספר של חברת SES ייכנס למסלול היקפי 28.2/28.5 מזרח

30/9/2013 01:00
1/10/2013

באיקונור ולוקסמבורג –Business Wireחברת  SES S.A LuxS:SESG  NYSE Paris:SESG גאה להודיע כי לוויין ASTRA 2E זינק ברעם לעבר החלל על גבי רקטת ILS Proton Breeze M אמש ב 3:38 בבוקר זמן באיקונור (00:38 שעון ישראל). לאחר טיסה בת 9 שעות ו 12 דקות, חלקו העליון של ה Breeze M שחרר את ה ASTRA 2E בהצלחה היישר לתוך מסלול מעבר גאוסטציונרי.

 

לוויין ASTRA 2E, אשר נבנה עבור SES על ידי חברת Astrium בצרפת, ייכנס למסלול היקפי 28.2/28.5 מזרח. כלי החלל הבנוי על בסיס היורוסטאר E3000 האמין ביותר נושא 60 משדרים-מקלטים בתחום התדרים Ku, 12 מהם לאספקת שירות מחוץ לאירופה, ו 4 נוספים בתחום Ka. הלוויין יאפשר שידורים בטכנולוגיות הדור הבא  ושירותי פס רחב באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. ה ASTRA 2E, אשר שקל כ 6 טון בעת שיגורו, יהיה בעל מוטת כנף של 40 מטר בעת פרישת הפאנלים הסולאריים שעתידים לספק הספק חשמלי של 13kW לפחות עד למועד סיום שירותו המתוכנן בעוד 15 שנה.

 

"ברצוננו להודות לאסטריום ול ILS על שיגורו המוצלח של ה ASTRA 2E. הלוויין ה 54 בצי של SES מוסיף לחברה קיבולת משמעותית באזור המסלולים האסטרטגי מעל אירופה. יחד עם ה ASTRA 2F ששוגר בספטמבר 2012 ושיגורו הקרב של ה ASTRA 2G בשנה הבאה, ה ASTRA 2E מהווה חלק משמעותי מתכנית חידוש הצי שלנו על מסלול 28.2/28.5. הלוויינים המתקדמים טכנולוגית מספקים מיקוד והספק עדיף ללקוחותינו בתחום השידור, והמקלטים-משדרים בתחום התדרים Ka המורכבים עליהם תומכים בטכנולוגיות הדור הבא של שירותי הלוויין לפס רחב," הצהיר רומיין באוש, נשיא ומנכ"ל SES.

 

הערה לעורכים:

השיגור הבא של SES ממתוכנן לאוקטובר 2013, מכף קנוורל, פלורידה. רקטת SpaceX Falcon 9 תשגר למסלול היקפי את הלוויין SES-8, המיוצר על ידי חברת Orbital.

 

עקבו אחרינו:


טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites


פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany




ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה: http://www.ses.com/4245221/library

 

 

אודות SES


SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.


בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.


לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES
Yves Feltes
Media Relations
Tel. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com