הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Atrenta

חברת Atrenta מכריזה על רשת של שירותי תכנון במסגרת ברית בישראל

שיתוף הפעולה הנרחב יאפשר להציע את היתרונות של פלטפורמת SpyGlass למסד רחב יותר של לקוחות

20/6/2013 12:00
אבן יהודה, ישראל --(BUSINESS WIRE)-- חברת Atrenta, הספקית המובילה של פתרונות SoC Realization לענפי התעשייה של מוליכים למחצה ואלקטרוניקה בידורית, הכריזה היום על תוכנית של ברית עם מספר ספקים של שירותי תכנון בישראל. היעד של התוכנית הוא להציע את היתרונות של פלטפורמת SpyGlass RTL של Atrenta למגוון רחב יותר של לקוחות. התנאים של הברית ינוהלו במסגרת תוכנית השותפים SpyLinks™ של Atrenta.

בתוכנית יוכלו להשתתף ספקים של שירותי תכנון אשר מתמחים בכל תחום - מחברות FPGA ועד לחברות SoC מובילות. על הארגונים המשתתפים בתוכנית נמנים Inomize, Rachip ו- Veriest Venture. על פי התנאים של התוכנית, יפעלו ספקים אלה של שירותי תכנון בשיתוף עם Atrenta כדי לפתח מומחיות בפלטפורמת SpyGlass שאותה הם יוכלו ליישם במסגרת השירותים שהם מציעים.

"במסגרת המחויבות הרחבה לשוק הישראלי, מקדמת חברת Atrenta בברכה את השותפים החדשים אשר מספקים שירותי תכנון" אמר אורי פרקש, מנהל לקוחות אסטרטגי של חברת Atrenta בישראל. "עם טכנולוגיית SpyGlass המובילה של Atrenta, אני משוכנע שהתוכנית תניב לוחות זמנים צפויים יותר ותוצרים משופרים עבור לקוחותינו המשותפים".

חברת Atrenta תציג פרטים נוספים על התוכנית בסמינר בן יום אחד, בנושא “Making RTL Signoff Real”, שנערך היום במלון דן אכדיה בהרצליה. כל המקומות שהוצעו במסגרת האירוע נמכרו בשבוע האחרון.

"כלי SpyGlass CDC של Atrenta מסייע לנו ב- Inomizeלאתר בעיות סנכרון בין מתחמי שעון לפני המעבר לשלב העורף בתכנון של יחידות ASIC גדולות" אמר דוד וולף, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחברת Inomize. "מלבד זאת, הוא משפר באופן משמעותי את יעילות התכנון ומסייע ללקוחותינו להגיע מהר יותר לשוק. אנו בחברת Inomize עובדים עם מסד הלקוחות הצומח של Atrenta בישראל בניהול פרויקטים מורכבים של תכנון שבבים, תוך מתן דגש מיוחד לתכנון בתחומים של תקשורת, רשתות, אודיו, וידאו ויישומים רפואיים".

אודות חברת Atrenta

פלטפורמת התוכנה SpyGlass® Predictive Analysis של Atrenta משפרת באופן משמעותי את יעילות התכנון עבור החברות המובילות בעולם למוליכים למחצה ואלקטרוניקה בידורית. הפתרונות המוגנים בפטנט מספקים תובנות בשלבים מוקדמים של התכנון ביחס לדרישות של ביצועים, כוח ושטח במערכות מורכבות על שבב (מערכות (SoC אשר מזינות כיום את המהפכה של האלקטרוניקה הבידורית. למעלה ממאתיים חברות ואלפי מהנדסי תכנון ברחבי העולם נעזרים בפלטפורמת SpyGlass כדי לצמצם סיכונים ועלויות לפני היישום של כלי EDA מסורתיים. תפקודים של פלטפורמת SpyGlass, דוגמת מערכת הנחיה למהנדסי תכנון ומנהלים, מסייעים למצוא את מסלול היישום המהיר ביותר, והפחות יקר, עבור מערכות SoC מורכבות.

פלטפורמת SpyGlass של Atrenta: תובנה. יעילות. ביטחון. www.atrenta.com

כל הזכויות שמורות לחברת  Atrenta © 2013. השם Atrenta, לוגו Atrenta והשם SpyGlass הם סימני מסחר רשומים של חברת Atrenta. כל שאר המונחים שייכים לבעלים המתאימים.

הודעה זו לעיתונות כוללת הצהרות ביחס לעתיד. חברת Atrenta אינה מקבלת על עצמה שום חבות ואינה מתכוונת לעדכן או לתקן את ההצהרות ביחס לעתיד בהודעה זו לעיתונות.

המקור: חברת Atrenta

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Atrenta :
צ'רו פורי,
+1-408-453-3333
cpuri@atrenta.com
או
משרד יחסי ציבור של Atrenta:
Lee PR
ליז מסינגיל, +1-650-363-0142
liz@leepr.com