הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

חברת Quintiles מתרחבת לאזור מזרח אפריקה כעת מפעילה החברה משרדים ב-60 מדינות ברחבי העולם

חברת Quintiles הרחיבה את פעילותה באזור אפריקה, עם פתיחת משרד בניירובי, קניה.

15/3/2010 08:40
ריסרץ' טריאנגל פרק, צפון קרוליינה--(BUSINESS WIRE)—חברת Quintiles הרחיבה את פעילותה באזור אפריקה, עם פתיחת משרד בניירובי, קניה. צוות אנשי מקצוע קליניים מקומיים יהיו אלה שיפקחו ברחבי מזרח אפריקה, ובכך ישפרו את יכולתה של חברת Quintiles לספק שירותי מחקר קליניים ביבשת.
הם ישלימו את העבודה המתבצעת ע"י משרד החברה בגאנה, אשר נפתח ביוני 2009, ומשרדי  Quintiles בדרום אפריקה, המתמקדים במחלות אנדמיות כמו מלריה, שחפת ואיידס. אפשרויות למחקרים קליניים עתידיים נוספים כוללות מחקרים בנושא עליית שכיחותן של מחלות כמו מחלות לב, סוכרת, וסרטן.
ג'ף תומיס, נשיא Core Clinical ציין: "ההתרחבות אל המדינה ה-60 במספר הינה אבן דרך משמעותית המציגה את האופן בו רוחב היריעה והגמישות של חברת Quintiles יכולים לעזור ללקוחות להצליח בתחום הבריאות החדשה. מאחר והלקוחות מחפשים לשפר את פריון העבודה והיעילות, הם יחפשו בן ברית המסוגל לשפר את פריון העבודה ולהאיץ את לוחות הזמנים במגוון רחב של תחומים תרפויטיים ובאזורים גיאוגרפיים מרובים".
ג'יליאן קורקן, מנכ"ל Quintiles Africa מסר: "בדומה לאזורים לא-מסורתיים בעבר, אפריקה תהפוך לאזור גאוגרפי החשוב לנו בכדי להגיע לאוכלוסיות גדולות של חולים במגוון תחומים תרפויטיים כולל אונקולוגיה ומחלות קרדיו-וסקולריות. הניסיון שלנו בגאנה מאפשר לנו לגדול בצורה יעילה ברחבי היבשת, תוך שימוש באותם הנהלים עם הכישרון והמומחיות המקומית."
אודות Quintiles
חברת Quintiles היא חברת הביו-פרמצבטיקה היחידה שהינה משולבת לחלוטין ומציעה פתרונות  קליניים, מסחריים, שרותי יעוץ ופתרונות הון ברחבי העולם. הרשת של Quintiles הכוללת למעלה מ-20,000 אנשי מקצוע ב-60 מדינות פועלת מתוך מחויבות חסרת פשרות למטופלים, לבטיחות ולהתנהלות אתית. חברת Quintiles עוזרת לחברות ביו-פרמצבטיקה להתמודד עם סיכונים ולנצל הזדמנויות בסביבה בה השינוי הוא עובדה קבועה. למידע נוסף, נא היכנסו לאתר www.quintiles.com.
מקור: Quintiles
 
צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://wwwbusinesswire.com/news/home/20100311006283/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אנשי קשר
Quintiles
שרלוט טיילור, קשרי תקשורת
charlotte.taylor@quintiles.com
+441344 708 392
או
גרג קונורס, קשרי משקיעים
invest@quintiles.com
+1 919 998 2000