הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Genband

שירות fring חוסך ממשתמשי סלולר בצרפת את עלויות הנדידה

מפעילת הסלולר הצרפתית Bouygues Telecom חברה ל-GENBAND כדי לספק את שירות “Telco OTT” של fring המאפשר למנויים הנוסעים ברחבי העולם לערוך שיחות ולהתכתב בהודעות SMS בחינם

30/9/2013 01:00
29/9/2013


פריסקו, טקסס --(BUSINESS WIRE)-- חברת fring, המציעה שירות תקשורת IP במכשירים ניידים ונרכשה לא מכבר על ידי חברת GENBAND, מפתחת מובילה של פתרונות מולטימדיה ותקשורת בענן, הודיעה כי מפעילת הסלולר הצרפתית Bouygues Telecom בחרה בשירות fring Over the Top) OTT) על מנת לאפשר ללקוחות Bouygues לערוך שיחות טלפון ולהתכתב בהודעות SMS בחינם, ברשתות Wi-Fi, כשהם נמצאים במדינות אחרות.

 

ההשקה המוצלחת של השירות הפופולארי World & YOU שערכה חברת Bouygues Telecom בקיץ האחרון עבור המותג B&YOU הניבה משוב חיובי מאוד בקרב הלקוחות, אשר נהנו מאפשרות לערוך שיחות טלפון ולהתכתב בהודעות SMS בחינם כשהם נמצאים במדינות אחרות.

 

"לקוחותינו מצפים לשירות סלולר איכותי בעלות נמוכה, והודות לשירות fring אנו יכולים כעת לספק שירות כזה גם מעבר לתחומי הכיסוי הסלולרי שלנו בצרפת, ולהעניק למנויינו אפשרות ליהנות מתקשורת בינלאומית כאילו הם מתקשרים מצרפת" אמר בנואיט טורלוטינג, מנהל תחום דיגיטל ושירות B&YOU בחברת Bouygues Telecom. "בעזרת פיתרון fring OTT, אנו חוסכים את דמי הנדידה בין רשתות הסלולר ויכולים לקיים את ההתחייבות שלנו ליחס תחרותי בין איכות לעלות אפילו כשלקוחותינו נוסעים ברחבי העולם". טורלוטינג הוסיף וציין כי "שירות World & YOU שהשקנו זכה להצלחה רבה והוביל לעלייה בעניין שמגלים לקוחות חדשים וקיימים בשוק הצרפתי".

 

"השירות המוצלח שמציעה חברת Bouygues Telecom ממחיש את הביקוש בשוק לפיתרון fring Telco OTT, אשר מאפשר למפעילות טלקום לספק למנוייהן תקשורת חסכונית ויעילה, להעשיר את חוויית המשתמש ולצמצם את הזליגה ליישומים עצמאיים" אמר רועי תימור-רוסו, לשעבר מנכ"ל fring וכיום מנהל בכיר בחטיבה העסקית למולטימדיה של חברת GENBAND. "המינוף של הניסיון העשיר שלנו ביישומים למכשירים ניידים ושירותי ענן ברמה של חברות טלקום, סייע לנו לספק לחברת Bouygues Telecom פיתרון מלא - ולאחר שהוגדרו הצרכים הייחודיים שלBouygues, השירות הושק תוך שבועות ספורים".

 

בסרטון קצר של שירות World & YOU המבוסס על fring עבור מנויי World & YOU של Bouygues Telecom אפשר לצפות כאן (here).

 

אודות חברת Bouygues Telecom

 

כמפעילת תקשורת אלקטרונית המציעה מגוון מלא של שירותים (סלולר, קווים נייחים, טלוויזיה, אינטרנט וענני מיחשוב), מצטיינת Bouygues Telecom במוצרים חדשניים וקשרי לקוחות עטורי פרסים, מהם נהנים 11.3 מיליון לקוחות סלולר ו- 1.9 מיליון לקוחות בעלי קווים נייחים, ובכלל זה יותר מ-1.5 מיליון אנשי מקצוע ולקוחות ארגוניים, ויותר מ-1.6 מיליון לקוחות B&YOU.  

 

גם לאחר שהמציאה את ה mobile talk-plan בצרפת בשנת 1996, המשיכה Bouygues Telecom להוביל בחדשנות: היא הציגה את החבילות הראשונות שכללו שיחות ללא הגבלה - (Millennium (1999 ו- (Neo (2006; בשנת 2007 היא השיקה שירות ראשון המשלב בין קווים נייחים וניידים עבור לקוחות ארגוניים; בשנת 2009 היא המציאה את פיתרון “all-in-one” עם ideo; וכבר ביולי 2011 המציאה החברה את הטלפוניה 2.0, עם שירות B&YOU, השירות הראשון עם כרטיס SIM בלבד ובאינטרנט בלבד. ביוני 2012 השיקה Bouygues Telecom את Bbox Sensation, מערך חדש של נתבים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק, אשר מחולל מהפכה בחוויית הדיגיטל הביתית.

 

רשת הסלולר של החברה מכסה 99 אחוזים מהאוכלוסיה בצרפת בדור שני, 96 אחוזים בדור 3+ בקצב של 7.2 מגה-סיביות לשנייה ו-60 אחוזים בטכנולוגיית H+, בקצב של עד 42 מגה-סיביות לשנייה. חברת Bouygues Telecom מקימה גם רשת ארצית בדור רביעי אשר תכסה למעלה מ-100 ערים, ותעניק ל-40 אחוזים מאוכלוסיית צרפת גישה לדור רביעי החל מאוקטובר 2013.

 
מדי יום מפתחים 9,441 העובדים של החברה פתרונות  המותאמים לצרכים המשתנים של הלקוחות.

2,000 יועצים לקשרי לקוחות, בשילוב עם רשת הפצה שמונה 650 חנויות Clubs Bouygues Telecom - עם 2,500 יועצי מכירות - ואתרי אינטרנט, מבטיחים שמדי יום ייהנו הלקוחות משירות מעולה. www.bouyguestelecom.fr


 

אודות חברת GENBAND ושירות fring

 

חברת GENBAND היא מובילה עולמית בפתרונות רשת חכמים, מרמת ה- Coreדרך ה- Edgeועד ל-Experience, עבור ספקיות שירות וארגונים ביותר מ-80 מדינות. הטכנולוגיה של החברה משפרת רשתות IP ומגבירה את כושר ההרחבה, האבטחה, הרווחיות והיעילות. הטכנולוגיה המובילה של GENBAND תומכת במולטימדיה, קול, נתונים ווידאו, וביישומים של תקשורת אחודה נייחת-סלולרית, עם כושר הרחבה ברשתות ציבוריות ופרטיות. עם פלטפורמה גמישה, מוכנה לענן, מסייעים פתרונות IMS, edge ו- applicationללקוחות של GENBAND להתחרות בצורה יעילה, להגדיל את ההכנסות, להגביר את הרווחיות, למשוך לקוחות ולשמרם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.GENBAND.com.

 

שירות www.fring.com) fring) הושק בשנת 2006 כפתרון לתקשורת voice-over-internet במכשירים ניידים. יישום fring לצרכנים פרטיים, שנהנה ממיליונים רבים של משתמשים, מאפשר לבצע שיחות קול ווידאו בטכנולוגיית peer-to-peer, לשוחח בצ'אט ולערוך ועידות, וכן ליהנות משירותי טלפוניה כגון שיחות יוצאות ונכנסות והודעות SMS. כדי ליצור חוויות תקשורת אלה ממנף פיתרון fring את החיבור לאינטרנט של הטלפון הסלולרי. שירות fring של GENBAND מוצע עבור כל הפלטפורמות הנפוצות של טלפונים חכמים ומחשבי לוח (ובכלל זה מכשירי iPhone/נגני iPod touch/מחשבי iPad, מכשירי Android ומכשירי נוקיה), עבור כל הספקיות של שירותי הסלולר, ובכל הטכנולוגיות של החיבור לאינטרנט במכשירים ניידים (דור שלישי/רביעי, Wi-Fi, GPRS, EDGE). השירות מוסיף לצמוח בקצב מעריכי עם עשרות מיליוני משתמשים ביותר מ-200 מדינות, כאשר מדי חודש נוספים יותר ממיליון משתמשים חדשים בטלפונים חכמים. בשנת 2012 נוסף לפיתרון fring שירות Telecom OTT שמאפשר לחברות סלולר, חברות לתקשורת נייחת, ארגונים וספקיות אינטרנט לשווק תחת מותג שלהן (white-label) שירותי תקשורת באינטרנט במכשירים ניידים, באיכות גבוהה ובעלות נמוכה.

 

המונחים fring®  ו-fringster™, לוגו fring™, המונחים DVQ™ ו-GENBAND, וכן לוגו וסמל GENBAND, הם סימני מסחר של חברת GENBAND.

 

המקור: חברת GENBAND
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת GENBAND
ג'ו מק'גרווי, +1-972-521-5826
joe.mcgarvey@genband.com