הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Yardi Systems

חברת Cluttons בוחרת ב- Yardi Voyager 7S לתמיכה בהרחבת פעילותה במזרח התיכון

פלטפורמת ניהול הנכסים תשמש להגדלת המכירות, ההשכרה ושירותי הניהול

14/12/2014 12:00
דובאי, איחוד האמירויות הערביות—(BUSINESS WIRE)—מחלקת המזרח התיכון בחברת Cluttons בחרה בYardi Voyager® 7S לתמיכה בהרחבת שירותי ניהול נכסיה ברחבי האזור. Cluttons תיעזר בפלטפורמה כדי לתמוך בשירותי הסוכנות למערך נכסי המגורים, המסחר, המשרדים ומבני התעשייה כמו גם לתמיכה במכירות יוזמות מגורים חדשות.

Cluttons, חברה שמקורה במחצית המאה ה-18, צמחה והפכה לאחת ממותגי חברות ניהול הנכסים המובילות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. "הפעילויות שלנו במזרח התיכון יעבדו עם פלטפורמת ה-Yardi כדי קודם כל לעזור ולנהל מכירות יחידות דיור וקרקע", העיר סטיב מורגן, מנכ"ל. "בהמשך ננהל את פעילויות ניהול הנכסים הקיימים של תיקי לקוחות בעלי שימוש מעורב בעזרת ה-Voyager 7S."

"אנו שמחים מאד ש Cluttons בחרה ב Voyager 7S לתמיכה בניהול פעילות הנכסים שלהם במזרח התיכון", אמר ניל ג'מסמר, סגן נשיא המחלקה הבינלאומית בחברת Yardi Systems. "זהו ביטוי להשקעה שהשקענו במזרח התיכון ומוכיח פעם נוספת את היעילות והגמישות של הפתרונות שלנו המספקים ללקוח פלטפורמה אחת דרכה הוא יכול לנהל תיקי מוצרים מגוונים."

אודות Cluttons

חברת Cluttons היא שותפות עצמאית של מודדים מוסמכים שנוסדה ב-1765, בעלת רשת משרדים במזרח התיכון, אירופה ודרום אפריקה. משרדי המזרח התיכון נמצאים באיחוד האמירויות הערביות, עומאן ובחריין. 

 חברת Cluttons מציעה טווח רחב של שירותי ניהול נכסים מקצועיים, ייצוג וייעוץ במגזרי המגורים והמסחר עבור משקיעים ויושבי נכסים כאחד. למידע נוסף ראו www.Cluttonsluttons.Cluttonsom.

אודות Yardi

חברת Yardi®, שזהו לה העשור הרביעי, מחויבת לעיצוב, לפיתוח ולתמיכה של תוכנות לניהול השקעות בנדל"ן וניהול נכסים. לצד Yardi Commercial Suite™, Yardi Residential Suite™, Yardi Investment Suite™, ו-Yardi Orion™ בינה עסקית, פלטפורמת ה- Yardi Voyager® היא פתרון ניהול נדל"ן מלאה. היא כוללת פעילות, הנהלת חשבונות ושירותים עם מערך רחב של בינה עסקית וניידות. Yardi משרתת לקוחות ברחבי העולם ממשרדיה באוסטרליה, אסיה, המזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה.

למידע נוסף אנא בקר ב-www.yardi.ae.

המקור: Yardi

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yardi
Martin Gedny – Marketing Manager (Europe & Middle East)
+44 (0) 1908 308400
Email: martin.gedny@yardi.com
or
Yardi Systems Middle East
Unit 333, Building 16
Dubai Internet City
P.O. Box 500562, Dubai 17018
United Arab Emirates
Tel: +971-04-4322679
Email: middle-east@yardi.com