הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
יד עזר לחבר

ציזיק: ראיתי מול עיני פרויקט יחודי של סיוע לניצולי שואה וזה מרגש

מנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג הודה למנכ"ל מכבי חיפה על ביקורו במתחם העמותה ועל המפגש המרגש עם הניצולים.

23/7/2015 10:00
 "מכבי חיפה מסייעת לקהילה ותסייע גם לעמותת יד עזר לחבר", כך הבטיח מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק למנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג במהלך ביקורו של ציזיק במתחם העמותה ברחוב קסל בחיפה.

צ'יזיק פגש במהלך ביקורו עשרות ניצולי שואה ושמע את סיפורם האישי בקשב רב. ציזיק עצמו סיפר על משפחתו שהיתה נרדפת על ידי הנאצים וחלקם ניצולי שואה שהצליחו להימלט מהצורר האכזרי וחלקם נספו. בבואו לעמותה הוא התקבל במחיאות כפיים סוערות כשנכנס למועדון החברתי שם המתינו לו עשרות ניצולים כאמור.

במהלך הטקס הוא שוחח באופן אישי עם כמה וכמה ניצולים שסיפרו לו שהם אוהדי מכבי חיפה. ציזיק אמר באותה הזדמנות לניצולים כי "מי שרוצה להגיע למשחק של מכבי חיפה. המועדון ישמח לארח אותו תמיד.

עשרות ניצולים וניצולות קפצו על המציאה. כמו כן הבטיח צ'יזיק שיתוף פעולה ברמה ההומנית. מספר ביקורים במהלך השנה של שחקני הקבוצה הבוגרת, ביקורים לימודיים וסיור במתחם העמותה המשכן כמאה ניצולי שואה נזקקים וסיוע לזקנים. כמו כן הוא הבטיח כי שחקני מחלקת הנוער מהנערים ועד לנוער יבקרו ויתנדבו לסירוגין במהלך השנה בעמותה ויעזרו לניצולים.

 צ'יזיק סייר במרפאה של העמותה, בחדר הכושר, במוזיאון של העמותה, בחדר האוכל. הוא גם ביקר בחדרים ונראה היה כי הוא מתרגש מאד. צ'יזיק התראיין באולפני הטלויזיה של העמותה והעניק ראיון ממושך במהלכו ניכר היה כי הוא נרגש מאד. ציזיק הבטיח שיתוף פעולה וסיוע ככל שהמועדון יכול. הוא גילה כי המועדון מסייע למספר עמותות במסגרת הפעילות החברתית. "הכבוד כולו שלנו לסייע לניצולי שואה שמתאכסנים בבית החם של עמותת יד עזר לחבר" אמר המנכ"ל.

במהלך הביקור אליו נלווה מנכ"ל העמותה שמעון סבג, העובדת הסוציאלית עמית אשד, הרופאה ד"ר ארינה ניימארק אלוחין, קצין הביטחון ישראל כהן, השף שמעון חן ועוד רבים אחרים, נראה צ'יזיק כמי שמתקשה להאמין אל מול הפרויקט שהוקם במתחם העמותה בשני העשורים האחרונים.

"הפכתם רחוב בהדר לפנינה של ממש", סבג הוסיף ואמר לציזיק: "אנחנו שמחים לארח אותך ושמחים לקבל את הסיוע שלכם. הביקור שלך כאן ריגש את הניצולים והמתנדבים והוא מוסיף הרבה למען שיתוף פעולה עתידי בין מועדון כדורגל מכבי חיפה לניצולים הכמהים לקשר כזה שכה חסר להם לשעות הפנאי.

העמותה דואגת לכל מחסורם ביום יום ושמחה לקבל סיוע בתחום שעות הפנאי ובכלל במיוחד כשמדובר במוסד מכובד כמו מכבי חיפה".
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
תמי סינר מנהלת קשרי קהילה ויח"צ, עמותת יד עזר לחבר
טלפון: 04-8666988 / 050-5707127