הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

The Anschutz Company תמשיך להחזיק בבעלות על חברת AEG

19/3/2013 12:00
דנוור ולוס אנג'לס - The Anschutz Company  הודיעה היום כי תמשיך להחזיק בבעלות על חברת Anschutz Entertainment Group) AEG) ולפיכך היא מבטלת את הליך המכירה של AEG.

פיליפ פ. אנשוץ, יו"ר AEG, ימלא תפקיד פעיל יותר בחברה, תוך מתן דגש מיוחד לאסטרטגיה ולפעילות העולמית של החברה. דן בקרמן ימונה לתפקיד הנשיא והמנכ"ל של החברה. בקרמן הצטרף ל-AEG לפני למעלה מ-15 שנים ובעבר כיהן כמנהל כספים ראשי וכמנהל תפעול ראשי.

טים לייווקה, שכיהן כנשיא AEG ומנכ"ל החברה מאז שנת 1996, יפרוש מהחברה בהסכמה הדדית. "אנו מעריכים את התפקיד שמילא טים בפיתוח של AEG, ומודים לו על תרומתו החשובה לחברה. אנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה" אמר אנשוץ.

טד פיקרה, שהצטרף לחברה בשנת 1997, ימונה לתפקיד משנה ליו"ר החברה ויוסיף לכהן כמנהל הראשי לעניינים משפטיים ופיתוח. פיקרה יופקד גם על קשרי הממשל וקשרי המדיה של AEG. ג'יי מרסיאנו, שמכהן כיום כנשיא וכמנכ"ל של AEG באירופה, יעבור מלונדון ללוס אנג'לס וימונה לתפקיד מנהל התפעול הראשי. טוד גולדסטיין, שעובד בחברה מאז שנת 2001 וקודם לאחרונה לתפקיד מנהל ההכנסות הראשי, יוסיף לכהן בתפקידו זה. סטיבן כהן, סגן נשיא בכיר ב- Anschutz Company, ישמש כמנהל האסטרטגיה הראשי של AEG במקביל לתפקידו בחברה האם של AEG.

בקרמן, פיקרה, מרסיאנו, גולדסטיין וכהן יכהנו בהנהלת AEG בהנהגתו של יו"ר החברה אנשוץ (ישמשו כ- Office of the Chairman של AEG).

"כבר בתחילתו של הליך המכירה הבהרנו לעובדינו ושותפינו ברחבי העולם שאם לא יימצא קונה מתאים שיציע עסקה בתנאים סבירים לא נמכור את החברה" אמר אנשוץ, היו"ר והמנכ"ל של The Anschutz Company. "כבר מימיה הראשונים של חברת AEG החזון שלי נסוב על פיתוח של נכסי נדל"ן ברמה עולמית שמשמשים כאצטדיונים, בשילוב עם אירועי ספורט יוקרתיים ומופעי בידור. בשנים האחרונות פיתחנו עסקים נלווים על מנת לקדם ולהרחיב עוד יותר את ביצועי המתקנים של AEG, לתועלת שותפינו ובהם נותני החסות, האמנים, הצרכנים והקהילות שבקרבן אנו פועלים. את ניהול החברה אנו ממשיכים להפקיד בידי הצוות הניהולי הבכיר והמנוסה של AEG, שרובו מלווה את AEG מזה למעלה מעשור שנים. נוסיף לקבוע את הסטנדרטים בענפים שבהם פועלת AEG, ולממש את החזון הייחודי ואת מודל הפיתוח במוקדי בידור ברחבי העולם".

"חידוש המעורבות הפעילה של פיל בניהול החברה הביא עמו רוח רעננה ומרץ מחודש לצוות הניהולי, ואנו מתמקדים כעת בצעדים הבאים של AEG" אמר דן בקרמן. "בפני החברה ניצבות מספר הזדמנויות עסקיות מעניינות, והמומחיות של הצוות הניהולי, ושל 26,000 העובדים שלנו ברחבי העולם, תאפשר לנו לבחור בהזדמנויות שיתרמו במידה הרבה ביותר לשיפור הביצועים של החברה. בראש סדר העדיפויות ניצבים הפיתוח של Farmers Field סמוך לקמפוס L.A. Live שלנו וקידום התוכנית להשיב את NFL ללוס אנג'לס; הפרויקט שעליו הודענו לא מכבר, בשיתוף עם MGM, להקמת אצטדיון חדש בלאס וגאס; רכישת הבעלות והשיפוץ של מספר אצטדיונים גדולים באירופה; וההשקעה המתמשכת שלנו ב-AXS.com, הפלטפורמה שלנו למכירת כרטיסים וסחר אלקטרוני - אנו מבקשים להרחיב את יכולותיה לתועלת האצטדיונים, השותפים, הספורטאים, האמנים, הצרכנים ושאר משתמשי הקצה".

אודות חברת AEG:

AEG היא אחת החברות המובילות בעולם בתחומים של ספורט ובידור, עם רשת של יותר מ-120 אצטדיונים, בחמש יבשות - בבעלותה, בהפעלתה ועם תכניה. AEG היא חברה בבת בבעלות מלאה של The Anschutz Company. חברת AEG היא הבעלים או המפעילה של כמה מאיצטדיוני הבידור הידועים ביותר בעולם, ובכלל זה STAPLES Center (לוס אנג'לס, קליפורניה), The O2 (לונדון, בריטניה), Mercedes-Benz Arena (שנגחאי, סין), Allphones Arena (סידני, אוסטרליה),O2 World  (ברלין, גרמניה), Ericsson Globe Arena (שטוקהולם, שבדיה), MasterCard Center (בייג'ינג, סין), Ulker Sports Arena (איסטנבול, טורקיה), BBVA Compass Stadium (יוסטון, טקסס), Brisbane Entertainment Center (בריסבן, אוסטרליה), The Home Depot Center (קרסון, קליפורניה), Best Buy Theater (כיכר טיימס, ניו יורק), Sprint Center (קנזס סיטי), Rose Garden Arena (פורטלנד, אורגון), Target Center (מיניאפוליס, מינסוטה) וכן O2 World Hamburg (המבורג, גרמניה). L.A. LIVE שפותח על ידי AEG הוא רובע ספורט, מגורים ובידור בשטח של כ-400 אלף מ"ר במרכז לוס אנג'לס, אשר כולל את Nokia Theatre L.A. LIVE ואת Club Nokia, מרכז כנסים בן 54 קומות ו-1,001 חדרים שהעוגנים שלו הם מלונות The Ritz-Carlton & JW Marriott Hotel בלוס אנג'לס, Ritz-Carlton Residences at L.A. LIVE  ומסעדת הדגל של וולפגנג פק WP 24, לצד שטחי בידור, מסעדות ומשרדים. מלבד פיקוח על האחזקות שבבעלות פרטית בקבוצת Los Angeles Lakers  (בליגת NBA), כוללים הנכסים של AEG Sports זיכיונות ונכסים דוגמת Stanley Cup Champion Los Angeles Kings (בליגת NHL), S Cup Champion L.A. Galaxy, Berlin Eisbaren, קבוצת ההוקי המתחרה באליפות גרמניה, מרוץ האופניים Amgen Tour of California ומרוץ Zazzle Bay to Breakers. AEG Live, החברה הבת להופעות חיות, היא החברה השנייה בגודלה בעולם לקידום של מופעים וסיבובי הופעות, אשר כוללת חטיבות לסיבובי הופעות, פסטיבלים, תערוכות, שידור, מזכרות ואירועים מיוחדים, עם 15 משרדים אזוריים. AEG Global Partnerships, חברה בת שעוסקת במכירות של חסויות ושירותים ברחבי העולם, זכויות על שמות ושיתופי פעולה אסטרטגיים נוספים, וכן AEG Merchandising, חברה בת שעוסקת במזכרות מסוגים שונים, הן יחידות עסקיות חשובות נוספות של AEG. AXS.com היא חברה בת של AEG למכירת כרטיסים וסחר אלקטרוני, והיא מייצגת את השלב הראשון בפלטפורמת בידור חדשה של AEG שתהיה המותג העיקרי של החברה לצרכנים פרטיים, ותציע גם שירותים במכשירים ניידים ושירותים של תכני וידאו. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.AEGworldwide.com.

דן בקרמן, הנשיא והמנכ"ל, הצטרף לראשונה ל-AEG בשנת 1997, בתפקיד מנהל הכספים הראשי של Los Angeles Kings, וכמנהל הכספים הראשי ומנהל התפעול הראשי של AEG הוא מילא תפקיד חשוב בכל היבטי הצמיחה של AEG. בקרמן שימש בעבר כסגן נשיא לכספים של Los Angeles Clippers וקודם לכן כמנהל חשבונות ראשי בכיר ב-Arthur Anderson. לבקרמן תואר M.B.A. במימון מ- Anderson Schoolבאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס (UCLA) ותואר בוגר בכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת UCLA.

טד פיקרה, סגן נשיא ומנהל ראשי לעניינים משפטיים ופיתוח, מילא תפקיד חשוב בכל העסקאות האסטרטגיות והפיננסיות הגדולות של AEG מאז שהצטרף לחברה לפני יותר מ-15 שנים. לפני שהצטרף ל-AEG שימש פיקרה כעורך דין בפירמת הפרקליטים Latham & Watkins. לפיקרה תואר בוגר בכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת פרינסטון ותואר במשפטים מבית הספר למשפטים של אוניברסיטת סטנפורד.

ג'יי מרסיאנו שימש כנשיא וכמנכ"ל של AEG באירופה לפני שמונה לתפקידו כמנהל תפעול ראשי של AEG. מרסיאנו שימש בעבר, במשך שש שנים, כנשיא MSG Entertainment שהיא חלק מחברת Madison Square Garden Company, שם פיקח על ההזמנות וההפקות באיצטדיונים מרכזיים ובכלל זה Radio City Music Hall, Madison Square Garden, Beacon Theatre ו- Chicago Theatre. לפני שהצטרף ל- MSGשימש מרסיאנו כמנהל אסטרטגיה ראשי של AEG Live, חברה בת של AEG להופעות חיות. לפני שהצטרף ל-AEG שימש מרסיאנו כנשיא ומנכ"ל של Universal Concerts. למרסיאנו תואר בוגר בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת הרווארד ותואר MBA מ- The Amos Tuck Schoolב-Dartmouth College.

טוד גולדסטיין, מנהל ההכנסות הראשי של AEG, יזם רבים מההסכמים הנרחבים ביותר של החברה לזכויות על שמות וחסויות, והוא מופקד על הפרויקטים העיקריים להכנסות של AEG ברחבי העולם. גולדסטיין מפקח גם על הניהול של The Ritz-Carlton & JW Marriott Hotel ב- L.A. LIVE ועל המכירות של Ritz-Carlton Residences ב-L.A. LIVE. לגולדסטיין הן תואר ראשון בתקשורת והן תוארMBA  מאוניברסיטת קולורדו.

המקור: The Anschutz Company
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מדיה:
פירמתKekst and Company
רוברט זיגפריד / לינדזי אסטין
212-521-4800
aeg@kekst.com