הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pluralsight

פלורלסייט מודיעה על תעודות Direct-to-Profile ללינקאדין

השילוב מאפשר למשתמשים לפרסם באופן אוטומטי השלמת קורסים בפרופיל בלינקאדין

25/3/2015 12:00
סולט לייק סיטי – Business Wire – פלורלסייט, מובילה עולמית בהכשרה מקוונת של אנשי מקצוע בטכנולוגיה, הודיעה היום על הוספת תעודות ישירות לפרופיל (Direct-to-Profile) בלינקאדין, המאפשר לתלמידים לפרסם באופן מידי על השלמת קורסים בפרופיל המקצועי שלהם.

האמצעי המשולב החדש מאפשר למשתמשי פלורלסייט לפרסם בקלות את תעודות השלמת הקורסים בפרופילים בלינקאדין בפשטות על ידי הקלקה על הכפתור החדש “Add to profile” בתעתיק שלהם בפלורלסייט.

"פלורלסייט נרגשת להביא את כלי מדידת היכולות החדשים ואת השיטות למיומנות אל הזרם המרכזי" אמר אהרון סקונארד, המנכ"ל של פלורלסייט". "על ידי שילוב תעודות הקורסים של פלורלסייט לתוך פרופילי לינקאדין של לקוחותינו, התלמידים יכולים להציג בצורה מעודכנת את ההכשרה הטכנולוגית הרלוונטית שלהם, מה שפותח דלתות להזדמנויות חדשות אצל מעסיקים פוטנציאליים."

תוכנית תעודות ישירות לפרופיל הינה הצינור הרשמי של לינקאדין לווידוא השלמת קורסים ותעודות, שמוסיף אמינות למשתמשי הפרופילים. הלומדים בפלורלסייט יכולים בצורה אחידה לעדכן את הפרופילים שלהם בלינקאדין עם השלמת הקורס וההערכה, ומאפשרת להם להציג באופן רציף את הרחבת הידע שלהם ולהבטיח שהפרופילים שלהם תמיד יציגו את הישגיהם האחרונים.

בית הספר  Code, שיעדו לימוד קודים מקוון שנרכש לאחרונה על ידי פלורלסייט, גם כן מציע תגים של הקורסים שלו, ונותן למספר גבוה יותר של תלמידי טכנולוגיה את ההזדמנות להציג את כישוריהם והידע שלהם לרשת המקצועית המקוונת שלהם.

אודות פלורלסייט

פלורלסייט שנוסדה בשנת 2004 הינה מובילה עולמית בלימוד מקוון עבור מפתחי תוכנות, מומחי IT וטכנולוגיים יצירתיים. כאוצרת הגדולה בעולם של פלטפורמת פיתוח מקצועית ואנשי מקצוע, החברה מציעה כניסה מידית לקרוב ל-4,000 קורסים שנכתבו על ידי המומחים המובילים. עם לקוחות בלמעלה מ-150 מדינות, פלורלסייט משמשת כזרז לקריירה, מספקת הכשרה זמינה לתפקידים בעלי הדרישה הגבוהה ביותר בהם יש חסרים של בעלי מקצוע כיום. למידע נוסף הנכם מוזמנים לבקר באתר Pluralsight.com.

המקור: Pluralsight

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150324006277/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
for Pluralsight
Megan Herrick, 801-831-4663
megan-herrick@pluralsight.com
or
Katy Kenealy, 801-461-9788
katy@methodcommunications.com