הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Panaya

פאנאיה נכללה ברשימת Technology Fast 50 עם צמיחה של כ- 7500%

פאנאיה נכללה ברשימה בזכות צמיחה מהירה, חדשנות טכנולוגית וגישה יזמית

28/10/2013 10:00
28/10/2103

תל-אביב -–NewsWire-- פאנאיה (www.panaya.com), חברה ישראלית מובילה בתחום אוטומציית תחזוקה למערכות ERP, הודיעה היום שדורגה במקום החמישי ברשימת Technology Fast 50 היוקרתית של Deloitte לחברות טכנולוגיה. תוכנית ה- Technology Fast 50 של Deloitte הנה אחת מתוכניות הדירוג המובילות בארץ ובעולם ומדרגת את 50 חברות הטכנולוגיה בישראל, בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בחמש השנים האחרונות. מכירות חברת פאנאיה גדלו בשיעור של כ- 7500% בין השנים 2008 ו-2012.

"להיות אחת מ-50 חברות הטכנולוגיה בעלות שעור הצמיחה הגבוה בישראל זה הישג מרשים. אנו מברכים את פאנאיה על כניסתה לרשימת Technology Fast 50 של Deloitte עם שעור צמיחה יוצא דופן של 7500% במשך חמש השנים האחרונות," אמר טל חן, שותף האחראי על תכנית Technology Fast 50 ב- Deloitte בריטמן אלמגור זהר.

יוסי כהן, מנכ"ל ומייסד פאנאיה הוסיף, "אנחנו גאים לקבל את ההכרה הזו על הגידול החזק במכירות שלנו, שהוא תוצאה של המחויבות שלנו לחדשנות טכנולוגית, השקעות גדולות במחקר ובפיתוח והתרחבות גלובלית של החברה. אנו מודים ללקוחותינו, שותפינו ועובדינו ברחבי העולם על חלקם בהישגים שלנו וכולנו מצפים להצלחות גדולות אף יותר בשנת 2014."

החברות הזוכות מתמודדות על מקום בדירוג ה- EMEA Fast 500, שמציג את 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. ההכרזה על הזוכים תתקיים בתאריך 28 בנובמבר, 2013.

 

###

 

חברת פאנאיה

התכנה-שירות של פאנאיה עוזרת ללקוחות סאפ ואורקל להפחית עד 70% מהמאמץ והסיכון הכרוכים בשדרוג ובבדיקות מערכות ERP. פאנאיה מדמה את השדרוג הקרוב, מזהה באופן אוטומטי את חלקי התכנה שייפגעו מהשדרוג ומתקנת בעצמה את רובם. פתרונות הבדיקה של פאנאיה מאיצים באופן ניכר בדיקות של מערכות ERP וחוסכות את הצורך בתחזוקת תסריטי בדיקה ידנית. באמצעות לכידת תהליכים עסקיים בזמן שהמשתמשים העסקיים עובדים במערכת, פאנאיה מחוללת תסריטי בדיקה בשפת אדם הניתנים להרצה מהירה ומתחזקים את עצמם באופן אוטומטי על-פי תוצאות הבדיקות.

פאנאיה משרתת מעל ל-1000 לקוחות ביותר מ-60 מדינות בעולם באמצעות משרדיה בישראל, ארה"ב, גרמניה ויפן.

 

Deloitte בריטמן אלמגור זהר

Deloitte בריטמן אלמגור זהר הינה בין הפירמות המובילות בישראל למתן שירותים מקצועיים ומעניקה שירותי ביקורת וחשבונאות, מסים, ניהול סיכונים, ייעוץ כלכלי- פיננסי וייעוץ ניהולי. Deloitte בריטמן אלמגור זהר הינה פירמה מובילה בישראל במתן שירותים מקצועיים עבור לקוחות בכל ענפי המשק וביניהם גופים עסקיים מובילים וחברות ציבוריות שמניותיהן נסחרות בישראל, בארצות - הברית ובאירופה. כל זאת, באמצעות 76 שותפים ודירקטורים, למעלה מ- 1000 עובדים ב- 6 משרדים ברחבי הארץ ונציגויות בערים החשובות באירופה ובארה"ב.

Deloitte מדורגת כפירמה השנייה בגודלה בין פירמות ראיית החשבון והייעוץ בעולם.Deloitte  משרתת את החברות המובילות בעולם באמצעות כ- 200,000 אנשים, בכ- 700 משרדים וב- 154 מדינות בעולם. מחזור העסקים של Deloitte בשנת הכספים 2013 הסתכם ב- 32.4 מיליארד דולר. באוקטובר 2013 Deloitte התמקמה ראשונה בעולם מבין ה-Big4 בהתבסס על נתוני הכנסותיה המצרפיות אשר הסתכמו בשנת הכספים FY13 בלמעלה מ-32 מיליארד דולר.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אודי לדרגור, סמנכ"ל שיווק, פאנאיה

טלפון 09-7618018 / 052-4056805

דו"אל udi@panaya.com