הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Realizing the Dream

ארגון Realizing the Dream של מרטין לותר קינג השלישי עורך ב-14 וב-15 באפריל, ברמאללה ובתל אביב, ועידות ראשונות בסדרה של ועידות לאי-אלימות

אטלנטה--(BUSINESS WIRE)--בהתאם למורשתו של ד"ר מרטין לותר קינג הבן ועל רקע המתיחות במזרח התיכון, ינחה מרטין לותר קינג השלישי ועידות ראשונות בסדרה של ועידות לאי-אלימות (Nonviolence Conferences) מתוך שאיפה לכונן דיאלוג פתוח באזורי סכסוך. את האירוע עורך ארגון Realizing the Dream של מר קינג אשר משמש כיום כזרוע הפרויקטים של King Center for Nonviolent Social Cange באטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה בארה"ב.

15/4/2010 12:20
ועידת Strengthening Nonviolence In Palestine שנערכת ב-14 באפריל ברמאללה, וכן ועידת Constructive Nonviolent Action שנערכת ב-15 באפריל בתל אביב, מייצגות היטב את חזונו של קינג לעריכת ועידות באזורי סכסוך מרכזיים בעולם, שיגיע לשיאו בוועידת International Conference on Nonviolence בינואר.
"איזה מקום בעולם מתאים יותר לקידום פתיחה של דיאלוג ומציאת מכנים משותפים מאשר פלסטין וישראל?" אמר קינג. "כדי שנזכה אי פעם לשלום בר קיימא באזור, אנו חייבים לזנוח את השפה של המלחמות והפוליטיקה ולאמץ את שפתה של הקהילה הבינלאומית".
את הדיון הראשון שמיועד בעיקר לקהל פלסטיני ברמאללה, ואת האירוע השני שייערך בתל אביב עבור קהל ישראלי, מארגנים מר קינג וארגון Realizing the Dream של King Center בשיתוף עם ארגונים אזרחיים בולטים באזור - Middle East Nonviolence and Democracy (MEND), Center for Democracy and Community Development (CDCD) ומרכז פרס לשלום, אחד הארגונים החשובים בישראל שפועלים לקידום השלום.
הוועידות הן בבחינת צעד ראשון לחידוש תהליך השלום שגווע ולשבירת הקיפאון החברתי והפוליטי שמאיים על התהליך ועל זכויות האדם באזור. באמצעות יצירת דיאלוג אזורי ובעזרתם של גורמים מקומיים, מאמין מר קינג שהאסטרטגיה תניח את היסודות להמשך הנוכחות באזור ותסייע לבסס את הקשר בין הסכסוך באזור לבין פרויקט International Nonviolence Initiative. פרויקט Intenational Nonviolence מציע את עצמתה של האי-אלימות כחלופה ישימה ומעשית לאלימות באזורי סכסוך בעולם.
"שימוש בונה ושיתופי באמצעים בלתי אלימים למחאה ושינוי חברתי עלול לגרור תגובות חריפות מצד הממשלה וכוחות הביטחון, אבל באזור זה עומדים להתחולל שינויים בלתי הפיכים" אמר קינג, והוסיף כי "לקיפאון בתהליך השלום במזרח התיכון עלולות להיות השלכות קשות על האזור, ואולי על העולם כולו".
קינג הסביר כי "אנו מציעים לבדוק את האפשרויות, ההשלכות והסיכויים של פעילות בונה ובלתי אלימה, מצד העם עצמו, ככוח אזורי עולה וכנגד התגובות הממשלתיות; את התפקיד שעשויה למלא החברה האזרחית בישראל במאבק הפלסטיני הבלתי-אלים; את הגבולות בין פעילות בונה ובלתי אלימה לבין מאבק אלים; את הביטוי במדיה של הפעילות הבלתי-אלימה; וכיצד מתקבלת פעילות בלתי אלימה על ידי כוחות הביטחון".
קינג ואנשיו ביקרו בישראל מספר פעמים ב-36 החודשים האחרונים, ונשאו עמם את המסר של הארגון - אי-אלימות, כבוד הדדי וחזון של דו-קיום ארוך-טווח. בוועידות שנערכות באפריל 2010 מבקש קינג להביא את המסר הן לקהילה בישראל והן לקהילה הפלסטינית, ובמיוחד לקובעי מדיניות, אנשי אקדמיה, מנהיגים אזרחיים ופעילים חברתיים.
אודות ארגון Realizing the Dream
ארגון Realizing the Dream הוקם על ידי מרטין לותר קינג השלישי בשנת 2006 שלא למטרות רווח, וכיום הוא משמש כזרוע הפרויקטים של King Center for Nonviolent Social Cange באטלנטה, ג'ורג'יה. המשימה של הארגון היא להמשיך את העבודה ההומניטרית והמאבק לחופש שהחלו ד"ר מרטין לותר קינג הבן וגב' קורטה סקוט קינג, תוך התאמה למאה הנוכחית, התמודדות עם האתגרים וניצול ההזדמנויות לקידום החופש, הצדק והשוויון, מאבק בעוני, פעילות בקהילה וקידום השלום באמצעים בלתי-אלימים ברחבי העולם.
המקור: ארגון Realizing the Dream
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

ארגון Realizing the Dream
ווסלי תרפ
טלפון (מקומי): 011 972 50 686 9847
wtharpe@realizingthedream.org
או
משרד Ogilvy Public Relations Worldwide
פרנק סינגלטון, 404-881-2336
frank.singleton@ogilvypr.com