הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Stagee

סטארט-אפ ישראלי השיק אתר חדש בתחום הבידור בהשקעה ראשונית של 330,000$

האתר מאפשר קידום מקצועי, פירסום ונטוורקינג לטאלנטים בתעשיית הבידור

23/11/2011 12:00
23 בנובמבר, 2011 – Stagee.com, רשת חברתית חדשה המציעה פלטפורמה מקצועית לטאלנטים, הושקה בגירסת Alpha. בשלב זה, מפעילי האתר יאתרו טאלנטים אשר ימלאו את האתר בתוכן מקורי. החברה, אשר הוקמה בתחילת 2011, גייסה הון ראשון בסך 330,000$ מאנג'לים (משקיעים פרטיים) וכעת נמצאת בעיצומו של סיבוב גיוס שני.
Stagee הינה רשת חברתית בידורית, אשר תוכננה ונבנתה ע"מ לעזור לטאלנטים להגיע לקהלים חדשים שטרם נחשפו אליהם, וכן לאתר הזדמנויות מקצועיות בענף הבידור. Stagee מציגה לקהל העולמי של צרכני השואוביז חווית בידור חדשה.
"החזון שלנו הוא לעזור לאנשים עם כישרון במה להגיע לקהל הרחב ולאנשי מקצוע מתעשיית הבידור, שייחשפו לכשרונם ויגשימו את חלומם לצמוח ולהצליח בתחום זה", אומר ליאור מימון, מנכ"ל ואחד המייסדים. "Stagee, בפשטות, תהיה המקום בו כל גולש יוכל ליהנות מבידור צרוף".
פרופילים ב-Stagee הינם חלון ראווה המציג את הטאלנט באופן מרשים ומקצועי. הפרופילים מציגים תכנים שונים של הטאלנטים: וידאו, תמונות, שירים ועוד. הטאלנטים יכולים ליצור באזז סביבם ע"י הפצה בכלי השיתוף החברתיים המוכרים, המתאפשרת לכל סוג מדיה שהעלו. הם בונים באתר קהל מעריצים תוך השגת כמות צפיות, הצבעות ודירוגים. בהמשך הדרך יציג האתר פלטפורמת תחרויות מהפכנית שתכניס ריגוש וחוויה גדולים אף יותר.
"בנינו את אתר Stagee במיוחד ע"מ לענות על הצרכים של שחקנים, קומיקאים, מוזיקאים, דוגמנים, זמרים ורקדנים, אשר עובדים קשה מאוד כיום ע"מ להגיע לחשיפה בהיקפים גלובליים", אומר ליאור מימון. "מעבר לכישרון ועבודה קשה, שני הדברים שטאלנט צריך כדי להצליח הם בסיס חזק של מעריצים, וקשרים טובים עם האנשים הנכונים בתעשייה. זוהי הבעיה אותה Stagee פותרת. אנו מאמינים ש-Stagee תשנה את הדרך בה אנשים מוכשרים פוגשים בהזדמנויות עסקיות בתעשיית הבידור".
Stagee הוקמה במטרה למלא את החלל הקיים בעולם הרשתות החברתיות, חלל בו אין אף אתר העונה על צרכי הקריירה הספציפיים של טאלנטים בתחום הבידור.
"כל החלטה טכנולוגית נעשתה תוך חשיבה ממוקדת לעומק, כיצד לדאוג לכך שאתר Stagee ישמש סביבה סופר-נוחה לשימוש לטאלנטים", אומר עופר זליג, מנהל פיתוח וטכנולוגיות ואחד המייסדים. "אנו בטוחים כי טאלנטים יראו ב-Stagee כלי חברתי חזק ביותר לקידום מקצועי המותאם לענף הבידור".
אתר Stagee.com פותח במהלך השנה החולפת, והחברה מבטיחה להוסיף לו עוד ועוד יכולות שכל מטרתן לעזור לטאלנטים להיחשף לקהל חדש ולהגדיל את כמות מעריציהם.
וידאו המציג את אתר Stagee: http://www.youtube.com/watch?v=XAfHmLOesSE

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ליאור מימון, מייסד משותף ומנכ"ל, press@stagee.com, טל' 03-919-8890