הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Covidien

חברת Covidien זכתה בפרס Gold Medical Design Excellence Award על מערכת הניתוח העל-קולית האלחוטית Sonicision™

מערכת ההכלבה החשמלית iDrive™ Ultra של Covidien הגיעה לשלב הגמר של MDEA

26/6/2013 09:00
מנספילד, מסצ'וסטס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Covidien , ספקית עולמית מובילה של מוצרים רפואיים, הודיעה היום כי מערכת הניתוח העל-קולית האלחוטית Sonicision™ זכתה בפרס Medical Design Excellence Award (MDEA) לשנת 2013, אחד הפרסים החשובים ביותר בענף של הטכנולוגיה הרפואית. גם מערכת ההכלבה החשמלית iDrive™ Ultra של Covidien הגיעה לשלב הגמר של MDEA, באותה קטגוריה של ציוד כירורגי, מכשירים ואספקה. מאז שנת 1998 הוקירה תוכנית MDEA חידושים משמעותיים בתכנון והנדסה של מוצרים רפואיים, אשר משפרים את האיכות, הנגישות וההספקה של הרפואה.

"לכבוד הוא לנו ששני מוצרים שלנו זכו השנה להכרה מצד התוכנית היוקרתית MDEA" אמר פול הרמס, מנהל הטכנולוגיה הראשי לפתרונות כירורגיים בחברת Covidien. "אנו מברכים הן את הצוות של Sonicision והן את הצוות של iDrive Ultra על ההישגים המרשימים שלהם. המחקר והפיתוח של מוצרים עשויים להיות מורכבים ומאתגרים. אולם, האנשים הרבים והמסורים שלנו הופכים רעיונות מעולים לפתרונות רפואיים מוערכים. אנו גאים מאוד ביכולת של Covidien לפתח טכנולוגיות חדשניות שמשפרות את הביצועים הקליניים, תוך שאיפה לצמצם את העלות הרפואית הכוללת".

כמוצר הראשון מסוגו, מכשיר הביתור העל-קולי האלחוטי Sonicision הוא כלי ניתוח לאחיזה ביד שפועל בכוח סוללה, ופותח לצורך חיתוך של רקמות רכות ועצירת דימומים במגוון רחב של הליכים כירורגיים. המכשיר החדשני מפיק גלי על-קול בתדר גבוה לחיתוך והקרשה בו-זמנית. מכשיר Sonicision הפגין ביתור מהיר יותר של רקמות1 ופחות אדים, לראות טובה יותר2 בניתוחים.

התכנון האלחוטי הייחודי והמבנה הפשוט של מערכת Sonicision מעניקים חופש תנועה רב יותר ויעילות גבוהה יותר בחדר הניתוח. הבקר הדו-מצבי האינטואיטיבי להפעלת אנרגיה מקל על המעבר בין המצבים השונים, לשימוש קל יותר.

מערכת iDrive Ultra היא האנדו-מכלב החשמלי היחיד לשימוש חוזר שמוצע כיום בשוק, להפעלה ביד אחת ובעזרת לחצן של כל פעולות ההכלבה, ברמה מעולה של דיוק. הבקרה נעשית בקצות האצבעות, תוך הפחתה של תנועות לא רצויות בכל פעולות ההכלבה, עם חופש תנועה בלתי מוגבל בזווית של 45 מעלות שמאלה או ימינה. כך יכול המנתח להציב את המכשיר בכל נקודה רצויה ולהותיר אותו שם במהלך ההכלבה. מערכת iDrive Ultra יכולה לשמש בהליכים שבהם מותווית טעינה מחדש של Covidien Endo GIA™, הן בניתוחים בעלי פולשנות מינימלית והן בניתוחים פתוחים. כמכשיר לשימוש רב פעמי, תוכננה המערכת לסטריליזציה חסכונית בקיטור בדוד עיקור.

מכשיר iDrive Ultra מציע תאימות מלאה לכל סדרת הטעינה מחדש של Covidien Endo GIA™ בטכנולוגיית Tri-Staple™, לביצועים עקביים בטווח רחב של עוביי רקמות.



1. Tsirline VB, Lau KN, Swan RZ, Montero PN, Sindram D, Martinie JB, Iannitti DA, Evaluation of an Innovative, Cordless Ultrasonic Dissector. Surg Innov, 2013.

2. Kim FJ, Sehrt D, Pompeo A, Molina WR, Comparison of surgical plume among laparoscopic ultrasonic dissectors using a real-time digital quantitative technology. Surg Endosc, 2012.



אודות חברת Covidien

Covidien היא חברה עולמית מובילה למוצרים רפואיים, אשר יוצרת פתרונות רפואיים חדשניים לתוצאות טובות יותר בקרב המטופלים, והיא מספקת ערך הודות לרמה מובילה של מצוינות קלינית. חברת Covidien מייצרת, מפיצה ומשרתת מגוון רחב של סדרות מוצרים מובילות בתעשייה, בשלושה פלחי שוק: מכשירים רפואיים, פרמצבטיקה ואספקה רפואית. בשנת 2012 הסתכמו הכנסותיה של חברת Covidien ב-11.9 מיליארד דולרים, והיא מעסיקה ברחבי העולם 43,000 עובדים, ב-70 מדינות. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-140 מדינות. פרטים נוספים על פעילותנו אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.covidien.com.

המקור: חברת Covidien

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

מכשיר Sonicision זכה בפרס gold Medical Design Excellence Award לשנת 2013. Sonicision הוא מכשיר הביתור העל-קולי הרפואי האלחוטי הראשון מסוגו. זהו מכשיר ניתוח לאחיזה ביד, שפועל בכוח סוללה, אשר מותווה למגוון רחב של הליכים כירורגיים. התכנון האלחוטי מעניק למפתחים חופש תנועה מלא בחדר הניתוח - לראשונה ביישומים כירורגיים של אנרגיה על-קולית.

תצלום (Photo)

מערכת iDrive Ultra היא המכלב האנדוסקופי-כירורגי החשמלי היחיד בעולם לשימוש חוזר, שפועל בכוח סוללה. עם הפעלה ביד אחת, באמצעות לחצן, וחופש תנועה בלתי מוגבל, מצמצמת המערכת את הצורך בכוח ידני ומשפרת את יכולת התמרון בהשוואה למכלבים אנדו-מכניים מסורתיים.

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Covidien
ג'ון ג'ורדן, 508-452-4891
מנהל תקשורת, פתרונות כירורגיים
john.jordan@covidien.com
או
מרגריטה קופל, 203-821-4720
סגנית נשיא לתקשורת, פתרונות כירורגיים
marguerite.copel@covidien.com
או
קולמן לנום, CFA, 508-452-4343
סגן נשיא לקשרי משקיעים
cole.lannum@covidien.com
או
טוד קרפנטר, 508-452-4363
מנהל בכיר לקשרי משקיעים
todd.carpenter@covidien.com