הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coty

חברת Coty מבקשת לרכוש את מותג Bourjois Cosmetics משאנל כדי לחזק את עמדת ההובלה העולמית שלה בקוסמטיקת צבעים

עם השלמה מוצלחת של העסקה תהפוך שאנל לבעלת מניות חשובה של Coty

7/10/2014 03:00
ניו יורק ופריז—(BUSINESS WIRE)—חברת Coty (סימול: COTY) ושאנל הודיעו היום שחברת Coty הגישה הצעה קושרת לרכישת המותג Bourjois cosmetics משאנל עבור 15 מיליון מניות סדרה א' של Coty. שאנל הסכימה לפתוח במשא ומתן בלעדי.

מערך  מוצרי  קוסמטיקת הצבעים של  Bourjois נמכר בכ-23,000 נקודות מכירה במעל ל-50 מדינות ברחבי העולם, ונהנה מעמדות מובילות בכמה מהשווקים האטרקטיביים בתחום קוסמטיקת הצבעים, כגון מערב אירופה, המזרח התיכון ואסיה. Bourjois נוסדה בשנת 1863 על ידי השחקן הצרפתי ג'וזף-אלברט פוזן, שפיתח קו של מוצרי קוסמטיקת צבעים עבור חבריו השחקנים.

"אנחנו מצפים לרגע בו מותג Bourjois יהיה חלק מממערך המוצרים שלנו של מוצרי טיפוח ויופי מובילים, וכן מברכים את שאנל על הצטרפותה כבעלת מניות Coty", אמר בארט בכט, יו"ר ומנכ"ל ביניים של Coty. "מותגי Bourjois משלימים ומתאימים מאד לתיק המוצרים הקיים של קוסמטיקת הצבעים של Coty. בנוסף, מורשת החברה, איכות מוצריה ועמדות המנהיגות החזקות שלה במספר מדינות מערב אירופאיות בהן Coty מבקשת לחזק את נוכחותה, מספקות הזדמנות נהדרת ל- Cotyלהמשיך ולחזק את מעמדה המוביל בקטגוריית קוסמטיקת צבעים הגדולה וההולכת וגדלה".

"אנו שמחים על ההזדמנויות הפוטנציאליות שהחבירה ל- Cotyתוכל להציע ל-Bourjois," אמר מייקל רנה, נציג שאנל. " Cotyו-Bourjois חולקות תשוקה לקוסמטיקת צבעים ויחד תהיה להן הזדמנות אמיתית לקדם עוד יותר את עמדות המנהיגות שלהן בקטגוריה גלובלית אטרקטיבית זו. בכוונתנו לבחון את פרטי ההצעה ולהתחיל בסדרת שיחות בונות עם חברת Coty."

ההצעה כפופה לתנאי סגירה מקובלים, לרבות אישורים רגולטוריים. לפני ההתקשרות בהסכם סופי יוועצו החברות בגופי ייצוג העובדים הרלוונטיים.

הצהרת הסרת חבות

הודעה זו מכילה הצהרות שהן הצהרות תחזית. הצהרות אלה משקפות את נקודת המבט הנוכחית של חברת Coty בנוגע להצעה לרכישת Bourjois  וליתרונותיה של עסקה שכזו, לרבות השפעתה על עמדתה של חברת Coty בשוק קוסמטיקת הצבעים. לרוב ניתן לזהות הצהרות תחזית אלה לפי המילים או המשפטים המכילים את המילים "מברכים", "מצפים", "מעריכים", "הזדמנות", "פוטנציאל", "עשוי", "מתכוון" ודומיהם. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מהמוצהר בתחזיות עתידיות אלה בשל סיכונים ואי וודאויות בנוגע להשלמת העסקה לפי התנאים ו/או לוח הזמנים הצפוי, אם בכלל, אי דיוקים בהנחות שלנו בהערכת העסקה, קשיים בשילוב מותג קוסמטיקת Bourjois עם Coty וקשיים אחרים בהשגת יתרונות העסקה הצפויים. מידע נוסף על סיכונים פוטנציאליים ואי ודאויות שעשויים להשפיע על התוצאות העסקיות והפיננסיות של חברת Coty כלול בסעיף "גורמי סיכון" ו- "דיון הנהלה וניתוח של המצב הפיננסי ותוצאות הפעילות" בדוח השנתי של Coty על גבי טופס K-10 לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2014, ודוחות תקופתיים אחרים המוגשים או יוגשו על ידי חברת Coty לרשות לניירות ערך מעת לעת. חברת Coty אינה נושאת באחריות לעדכון הצהרות תחזית המפיעות במסמך זה או אחר.

אודות חברת Coty

Coty היא חברת יופי וטיפוח מובילה בעולם עם הכנסות נטו בסך 4.6 מיליארד דולר לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני, 2014. Coty, שנוסדה בפריז בשנת 1904, היא חברת קוסמטיקה וטיפוח בעלת מערך מוצרים המכיל בשמים ידועים, קוסמטיקת צבעים ומוצרי טיפוח לפנים ולגוף הנמכרים במעל ל-130 מדינות ואזורים. היצע המוצרים של Coty כולל מותגים עולמיים כגון אדידס, קלווין קליין, קלואה, דוידוף, מארק ג'ייקובס, OPI, philosophy, פלייבוי, רימל וסאלי הנסן.

אודות Bourjois

יופי עם מבטא צרפתי מאז 1863! זהו המוטו של Bourjois, חברה צרפתית הפועלת בלמעלה מ-50 מדינות. המותג מפיץ כבר יותר מ-150 שנים מוצרים מקוריים, יצירתיים וגחמניים, ההופכים את השיק הפריזאי המפורסם נגיש לכל הנשים בעולם.

המקור: Coty Inc

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141007005238/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
COTY INC.:
Catherine Walsh, 212-389-7346
Chief Communications Officer
Catherine_Walsh@cotyinc.com
or
CHANEL:
Kathrin Schurrer
Kathrin.schurrer@chanel-corp.com