הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

AOL רכשה את חברת 5min Media שמפעילה את הפלטפורמה הגדולה ביותר לסינדיקציה של תכני וידאו באינטרנט

השילוב בין הפלטפורמה של 5min Media לבין יכולות הווידאו של AOL מעניק היצע מקיף ורב עוצמה

3/10/2010 11:50
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת AOL [NYSE: AOL] הודיעה היום כי רכשה את חברת 5min Media אשר מפעילה את הפלטפורמה הגדולה ביותר לסינדיקציה של תכני וידאו באינטרנט*. הרכישה תאפשר ל-AOL להרחיב באופן משמעותי את ההיצע לצרכנים של תכני וידאו איכותיים, בהקשרים רלוונטיים, באתרי האינטרנט שלה כן תגביר הרכישה את האטרקטיביות של AOL בעיני המפרסמים ותסייע להגדיל את התפוצה של תכני וידאו מקוריים שמפיקה AOL ברחבי רשת האינטרנט ואת ההכנסות שהם מניבים**. תנאי העסקה לא פורסמו.
"הרכישה של 5min Media היא האחרונה בשורה של צעדים שנקטנו השנה כדי לשפר את ההיערכות של AOL לקראת ההזדמנויות המתרבות בשוק של תכני הווידאו באינטרנט" אמר טים ארמסטרונג, היו"ר והמנכ"ל של AOL. "AOL מקימה מערכת אקולוגית של וידאו לקראת העשור הבא. הפלטפורמה של 5min Media משלימה היטב את יכולות הווידאו רבות העוצמה שלנו. היא מספקת את החוליה החסרה בשרשרת הערך של AOL ומאפשרת לנו ליהנות ממלוא היכולות - מהיצירה של תכני הווידאו, דרך הסינדיקציה וההפצה ועד להפקת ההכנסות מחוויית הצריכה".
"החברות AOL ו-5min Media נלהבות באותה מידה מהכיוון החדש של התעשייה, ויכולות הווידאו המשלימות שלנו מציעות שילוב אטרקטיבי ליוצרי תכנים ומו"לים" אמר רן הר-נבו, ממייסדי 5min Media ומנכ"ל החברה. "כארגון עצמאי נהנינו מצמיחה מהירה ומוצלחת, וההשתלבות ב-AOL היא הצעד המתבקש הבא. אנו משוכנעים שהעוצמה הארגונית של AOL, בשילוב עם הספרייה הנרחבת, הקהל ויכולות הסינדיקציה שמציעה 5min Media, מייצגות הזדמנויות אטרקטיביות הן עבור AOL והן עבור יוצרי התכנים שעמם אנו עובדים והמו"לים שאנו משרתים".
רשת מובילה לסינדיקציה וספרייה של תכני וידאו יעשירו את הנכסים של AOL
חברת 5min Media מפעילה את הרשת המובילה בעולם לסינדיקציה של תכני וידאו, וכן ספרייה שכוללת יותר מ-200,000 סרטונים מחולקים לקטגוריות, מתויגים ומסווגים, שמקורם ביותר מ-1,000 מחברות המדיה הגדולות בעולם ומפיקים מקצועיים עצמאיים. חברת 5min Media, שהוקמה בשנת 2006 ומשרדיה הראשיים שוכנים בעיר ניו יורק ובתל אביב, דורגה על ידי comScore כנכס הווידאו העצמאי הגדול בארה"ב, עם למעלה מ-20 מיליון צופים ייחודיים ויותר מ-130 מיליון שידורי וידאו (Video streams, כולל פרסומות ותכנים) בארה"ב בחודש אוגוסט 2010. הרשת הצומחת של 5min Media כוללת 800 אתרים שותפים ומאפשרת ליוצרי התכנים להגיע לקהל ממוקד של צופים ב-21 תחומים שונים, ובכלל זה שישה תחומים - לבית, מזון, יופי/אופנה, בריאות, נסיעות ובעלי חיים - מובילים בקטגוריות שלהם, על פי נתונים של comScore Video Metrix לחודש אוגוסט 2010. VideoSeed, הטכנולוגיה הסמנטית הקניינית של 5min Media, מסייעת לבחור את סרטוני הווידאו הרלוונטיים ביותר לתכני הטקסט באתרים השותפים, לפי ההקשר, כדי לשפר את חוויית הצריכה ולהגדיל את ההכנסות.
AOL כבר החלה לשלב את תכני הווידאו של 5min Media באתרי האינטרנט שלה לפי הסכם מסחרי שנחתם עוד לפני הרכישה. "בעזרת 5min Media אנו יכולים להציג יותר סרטוני וידאו בדפים שלנו. ומה שחשוב אף יותר, אנו יכולים גם לזהות מקומות שבהם כדאי להוסיף תכני וידאו באתרי האינטרנט שלנו, להיעזר ביכולות של פלטפורמת StudioNow שלנו כדי להוסיף את התכנים וליצור ספריית וידאו 'לפי דרישה מושכלת'" אמר ארמסטרונג.
השילוב משלים את הצעד הבא בשרשרת הערך של AOL
בעקבות הרכישה של 5min Media תרחיב AOL באופן משמעותי את ההיצע של תוכניות הווידאו לצרכנים ותסייע לקשר צרכנים לתכני וידאו איכותיים. בחודש ינואר רכשה AOL את StudioNow, פלטפורמה מקוונת מובילה ליצירה והפצה של תכני וידאו איכותיים. בעזרת StudioNow הקימה AOL פלטפורמה שמציעה את מלוא התפקודים להפקה של תכני וידאו איכותיים, בצורה מהירה, יעילה, חסכונית וברת הרחבה, הן עבור AOL והן עבור מו"לים מצד שלישי. במקביל שוקדים ב-AOL על שיתופי פעולה חדשים ומבטיחים לאספקה של תכנים רלוונטיים לקהלי יעד ספציפיים, ובכלל זה שיתופי פעולה עם The Ellen DeGeneres Show; Marlo Thomas; עםThe Jonas Group ו- MGX Labעל Cambio (www.cambio.com); ועם A Squared Entertainment LLC ליצירת תכנים לילדים בכיכובם של וורן באפט, ג'יזל בינדשן, מרתה סטיוארט וקרל סיגן המנוח.
*לפי נתונים שלcomScore Media Metrix לחודש אוגוסט 2010
**לפי נתונים של eMarketer, ההוצאה על פרסום בווידאו באינטרנט תעלה ממיליארד דולרים בשנת 2009 ליותר מ-4 מיליארד דולרים בשנת 2014 - קצב הצמיחה המהיר ביותר בין כל תצורות הפרסום באינטרנט. כמו כן, מדד Cisco Visual Networking Index צופה כי בשנת 2013 יהיו תכני הווידאו אחראים ליותר מ-60 אחוזים מכלל התעבורה של צרכנים באינטרנט.
הצהרות ביחס לעתיד
ההודעה לעיתונות כולל הצהרות "ביחס לעתיד" כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995 לגבי אסטרטגיה עסקית, פוטנציאל שוק, ביצועים עתידיים - כספיים ותפעוליים ונושאים נוספים. הצהרות אלה כוללות, בין השאר, הצהרות לגבי התועלת שתנבע מהעסקה והצהרות נוספות שאפשר לזהות לפי שימוש במילים דוגמת "עשוי", "יהיה", "צפוי", "אמור", "מעריכים" וביטויים דומים נוספים. הצהרות אלה מבוססות על הציפיות וההערכות הנוכחיות של ההנהלה לגבי אירועים עתידיים, ויש לזכור כי הן מושמעות בתנאים של חוסר ודאות וכפופות לשינויים בנסיבות דוגמת, בין השאר, שינויים בתוכניותינו, באסטרטגיות ובכוונות שלנו; בתחרותיות ובאיכות של המוצרים והשירותים שאנו מציעים; ובעוצמת התחרות בשוק. אין לראות בהצהרות ביחס לעתיד ערובה לביצועים עתידיים והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות במידה משמעותית ממה שצוין בהצהרות המובאות כאן או משתמע מהן, בשל שינויים בגורמים כלכליים, עסקיים, תחרותיים, טכנולוגיים, אסטרטגיים ו/או רגולטוריים, וכן גורמים שמשפיעים על פעילותה של AOL ועל עסקיה. פרטים מלאים יותר על גורמים אלה ועל השפעותיהם האפשריות על AOL אפשר למצוא בסעיף שנושא את הכותרת "Risk Factors" בדוח השנתי של AOL שהוגש לרשות האמריקנית לניירות ערך (Securities and Exchange Commission) כדוח Form 10-K. למעט לפי דרישות החוק, AOL אינה מתחייבת, ודוחה במפורש כל מחויבות, לעדכן או לשנות את ההצהרות ביחס לעתיד המופיעות בהודעה זו לעיתונות בעקבות מידע חדש, אירועים עתידיים או מכל סיבה אחרת.
אודות חברת AOL
AOL [NYSE: AOL] היא חברה עולמית מובילה לשירותי אינטרנט, עם מערך נרחב של מותגים ומוצרים וקהל גדול ברחבי העולם. במסגרת פעילותה מציעה AOL תכני אינטרנט, מוצרים ושירותים לצרכנים, מו"לים ומפרסמים. AOL מתמקדת בפנייה לצרכנים והפעלתם וכן באספקה של שירותי פרסום מתקדמים באינטרנט הן בנכסים שבבעלותה של AOL והן בנכסים שהיא מפעילה ובאתרי אינטרנט מצד שלישי. כן מפעילה AOL שירות גישה לאינטרנט מהגדולים בארה"ב, בדמי מנוי, אשר משמש כערוץ הפצה יעיל לתכנים, למוצרים ולשירותים שמציעה AOL לצרכנים.
אודות חברת 5min Media
חברת 5min Media מפעילה את הרשת הגדולה באינטרנט לסינדיקציה של תכני וידאו, עם יותר מ-20 מיליון מבקרים ייחודיים ב-800 אתרים שותפים. החברה מספקת למו"לים פלטפורמת וידאו מקיפה עם גישה לתכני פרימיום מספרייה שכוללת יותר מ-200,000 סרטונים מחולקים לפי נושאים מאפלי חברות מדיה מהגדולות בעולם ומפיקים מקצועיים עצמאיים. חברת 5min Media הוקמה בשנת 2006 ומשרדיה הראשיים שוכנים בעיר ניו יורק ובתל אביב. פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת http://solutions.5min.com.
המקור: חברת AOL
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קרוליין קמפבל (עיתונות)
917-606-4772
C.Campbell@teamaol.com
או
איאן ריאן (קשרי משקיעים)
212-206-5025
Eoin.Ryan@teamaol.com