הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
PayPal

קמפיין המותג של PayPal משיב לאנשים את השליטה בכספם

הקמפיין הכלל-עולמי הראשון בהיסטוריה של PayPal

4/5/2014 12:00

סן חוזה, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)-- PayPal, אחת מחברות התשלומים המובילות והגדולות בעולם, משיקה את קמפיין המותג הכלל-עולמי הראשון בהיסטוריה שלה, שבו משולבת הבנתה הייחודית לגבי האופן בו אנשים חושבים על כספם ומשתמשים בו.


התובנה המשמעותית העומדת בבסיסו של הקמפיין נוגעת לכך שבימינו אנשים חשים צורך רב יותר ביצירת דרכים חדשים לתקשורת, לתשלום עסקאות ולביצוען בהתאם לתנאים שהם מכתיבים בעצמם. PayPal מובילה את הלך הרוח הזה הלכה למעשה, באמצעות הפיכתה של חווית התשלום לקלה, בטוחה ואינטואיטיבית יותר לאנשים כך שביכולתם לשלם בכל מקום בו יחפצו ובכל עת שירצו.


את הקמפיין הכלל-עולמי של המותג, שכותרתו “Powering The People Economy” ("מעצימים כלכלה של אנשים"), פיתחה סוכנות התקשורת והשיווק Havas Worldwide. הקמפיין יופיע בטלוויזיה, בתקשורת המודפסת והדיגיטאלית, בשלטי חוצות, במסגרת שיווק חווייתי, בחנויות ובמדיה החברתית. פרסומות הטלוויזיה של הקמפיין ישודרו בתחילה בגרמניה, בבריטניה, באוסטרליה ובארצות הברית.


"ל-PayPal יש הזדמנות, וגם אחריות, לסייע לאנשים לשלוט בכספם ולהשתמש בו בהתאם לרצונם ובמסגרת חוויות תשלום מהנות וחלקות", אמר דייויד מרקוס, נשיא PayPal והוסיף: "קמפיין ‘Powering The People Economy’ מכיר בציפיותיהם ובדרישותיהם האפשריות של לקוחותינו מאיתנו – חוויות תשלום בטוחות, קלות ונוחות שיאפשרו להם להתפנות לעיסוקים נוספים ולהתקרב ליעדיהם".


כריסטינה סמדלי, סגנית נשיא מותג PayPal העולמי, ציינה: "PayPal מאמינה שהעולם צריך להתאים את עצמו לאנשים, ולא להיפך. מוצרינו משפרים את איכות חייהם של אנשים בדרכים ממשיות, מעשיות וקסומות ויוצרים עולם בו כל יום הופך לקל ופשוט יותר לכולם. הקמפיין החדש מציב אנשים, ולא מוסדות, בראש סדר העדיפויות".


בהמשך לכך, התייחס מט ווייס, סמנכ"ל השיווק העולמי ב-Havas Worldwide לקמפיין: "מטרתנו הייתה להעניק למותג זווית עדכנית, אנושית ועממית ולמצב את PayPal כמי שמחוללת דברים נפלאים לאנשים מהשורה. במקום לתאר יתרונות פשוטים, בחנו את תרומתה של PayPal לאנשים כגוף אחד, כלומר, את האופן בו המותג מאתגר את הסטטוס-קוו ומשנה אותו.‘Powering The People Economy’ מתבסס על המחשבה הזו ומרחיב אותה". 


פרסומות הטלוויזיה יתמקדו ביצירת הבנה פעילה וכלל-עולמית של PayPal וישודרו ברשתות מובילות ובמגוון רצועות שידור בכל שוק. במקביל לכך, יפרוץ הקמפיין לתקשורת המודפסת והדיגיטאלית במהלך הקיץ הקרוב ויופיע בהן גם במהלך הסתיו.


הקמפיין החדש אינו מתמצה רק בשיווק, אלא עוסק גם ביצירתה של זהות מותג חדשה ל-PayPal לצד לוגו מעודכן בעיצובה של חברת fuseproject. מדובר בלוגו במראה מודרני יותר ובעיצוב המתמקד בשימוש במכשירי טלפון ניידים. זהות המותג החדשה תופיע במוצרים, בהודעות שיווקיות ובמסמכים המשמשים למכירת שירותים. כמו כן, ניתן יהיה להבחין בזהות המותג החדשה במגוון ערוצי האינטרנט של PayPal, ובכללם PayPal.com, PayPal-Forward.com וערוצי המדיה החברתית של החברה.


לצפייה באחד מתשדירי הטלוויזיה החדשים, בקרו ב-http://bit.ly/PPEvideo. למידע נוסף, בקרו ב-http://bit.ly/PPFbrand.


אודות PayPal

ב-PayPal, אנו מתמקדים באנשים בכל דבר שאנחנו עושים. הוקמנו ב-1998 ומאז אנו ממשיכים לנכוח בחזית מהפכת התשלומים הדיגיטאליים ולהעניק לאנשים שליטה ישירה על כספם. הודות לחידושינו, אנו משפרים את איכות חייהם של יותר מ-148 מיליון בעלי חשבונות המשתמשים ב-26 מטבעות שונים ב-193 שווקים. מדי יום, מתבצעים באמצעותנו יותר מ-9 מיליון תשלומים. כחברה המקושרת ל-eBay Inc. (NASDAQ: EBAY), PayPal מציעה את הדרך המהירה והבטוחה ביותר לביצוע תשלומים ולקבלתם. שירותי החברה מעניקים לאנשים דרכים פשוטות יותר לשליחת כסף מבלי לחשוף מידע פיננסי ובחירה גמישה באמצעי התשלום – חשבון המשתמש, חשבון הבנק או כרטיס אשראי.

למידע נוסף, בקרו באתר www.paypal-media.com ועקבו אחרינו ב-Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn ובבלוג שלנו, PayPal-Forward.

המקור: PayPal

לצפייה בהודעה בשפת המקור:

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
PayPal
Pablo Rodriguez, 917-286-8396
PabloRodriguez@paypal.com
or
Grayling
Martha Shaughnessy, 1 415-593-1400 ext. 2220
Martha.Shaughnessy@grayling.com