הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
AlphaMetrix

קנצלר גרמניה לשעבר גרהארד שרדר ינאם בוועידת AlphaMetrix מונקו 2012

קנצלר גרמניה לשעבר, גרהארד שרדר, ינאם בוועידה של AlphaMetrix (AlphaMetrix Summit) שתיערך בין התאריכים 12-14 בספטמבר בנסיכות מונקו.

6/8/2012 12:00
שיקאגו --(BUSINESS WIRE)-- חברת AlphaMetrix, שמפעילה את השוק המקוון והמאובטח המוביל להשקעות פרטיות, הודיעה היום כי קנצלר גרמניה לשעבר, גרהארד שרדר, ינאם בוועידה של AlphaMetrix (AlphaMetrix Summit) שתיערך בין התאריכים 12-14 בספטמבר בנסיכות מונקו. הקנצלר שרדר ידון בעתיד של Eurozone במסגרת דיון של שאלות ותשובות אותו ינחה מרק בלית, פרופסור ממכון ווטסון ללימודים בינלאומיים של אוניברסיטת בראון. האירוע יתקיים במהלך ארוחת ערב חגיגית (Gala Dinner) באולם Salle des Etoiles, ב-13 בספטמבר.

"אנו שמחים מאוד שהקנצלר שרדר יצטרף אלינו במונקו. ההבנה המעמיקה שלו בסוגיות הקשורות ל- Eurozoneמבטיחה דיון נוקב ועכשווי" אמר אלכס קינס, מנכ"ל AlphaMetrix.

ועידת AlphaMetrix מונקו 2012 תיערך במשך יומיים מלאים במתכונת של פגישות אישיות בין משקיעים מוסמכים בקרנות לבין מנהלי קרנות, בהשתתפות מספר מוגבל של ספקי שירותים שנבחרו בקפידה. ב- AlphaMetrix צופים שלוועידה יגיעו כאלף משתתפים, ומתכננים יחס טוב מ-1:1 בין משקיעים למנהלים.

אודות גרהארד שרדר קנצלר גרמניה בין השנים 1998-2005

הקנצלר גרהארד שרדר נבחר פעמיים להנהיג את גרמניה ומילא תפקיד חשוב בזירה הפוליטית העולמית במשך שנים. הוא ידוע כנואם כריזמטי בעל תובנות יחידות במינן, ומוכר כבר סמכא ברמה עולמית בנושאים של יחסים בינלאומיים, פיתוח כלכלי ושינויים חברתיים. גרהארד שרדר הוא הראשון מבני הדור החדש של מנהיגים גרמניים נמרצים. הוא סחף את גרמניה המאוחדת והוביל בעוזר את הכלכלה השלישית בגודלה בעולם אל המאה ה-21. כדמות לאומית כריזמטית ורבת עוצמה, נבחר שרדר להנהיג את גרמניה בשנת 1998.

במשך שבע שנות כהונתו תרם גרהארד שרדר למודרניזציה של כלכלת גרמניה יותר ממה שנעשה במשך עשרות שנים. בתקופת כהונתו השנייה, החל משנת 2002, הגביר הקנצלר שרדר את ההשפעה של המדינה שלו על הזירה העולמית תוך נקיטת עמדות איתנות בסוגיות עולמיות וחיזק את מעמדה של גרמניה בדיפלומטיה הבינלאומית.

אודות חברת AlphaMetrix

חברת AlphaMetrix מפעילה את השוק המקוון והמאובטח המוביל בעולם למחקר, מעקב וניתוח מידע על מנהלים של קרנות גידור, יועצים לסחר בסחורות (CTAs) וקרנות השקעות פרטיות. השוק מספק בדיקות נאותות רחבות היקף, שקיפות בזמן אמת וניטור סיכונים 24 שעות ביממה. חברת AlphaMetrix יוצרת קשר מקוון בין יותר מ-100,000 גורמים בענף ומספר החברים, שעומד כיום על כ-50,000 גורמים מוסדיים ומשקיעים בעלי הון, הולך וגדל.

לקבלת פרטים נוספים אפשר לפנות למליק עבדול, events@alphametrix.com או (212)750-8293. https://www.alphametrix.com/

מוצרים של השקעות חלופיות עלולים להיות נדיפים. משקיע עלול לאבד את כל השקעתו, או חלקים משמעותיים ממנה. במוצרים של השקעות חלופיות מתבצע לעתים קרובות חלק ניכר מהסחר בבורסות מחוץ לתחומי ארצות הברית. השקעה בשווקים מחוץ לתחומי ארצות הברית עשויה להיות כרוכה בסיכונים שונים מאלו שמאפיינים השקעות בשווקים של ארצות הברית.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50365815&lang=en

המקור: חברת AlphaMetrix


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת AlphaMetrix
מליק עבדול, (212)750-8293