הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Proximex

גרסה 6.0 של פיתרון Proximex Surveillint הגיעה לשלב הגמר בתחרות הבינלאומית על פרסי האבטחה בוועידת IFSEC 2012

ועידת IFSEC 2012 דוכן #5/F50

25/4/2012 11:00
סן חוזה, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת Proximex™, המובילה בניהול אירועים ומידע הן בשוק האבטחה הפיזית והן בשוק של האבטחה הלוגית, הודיעה היום כי פיתרון Surveillint™ (אשר מוצע כיום בגרסה 6.0) הגיע לשלב הגמר בקטגוריה של מוצר האבטחה המשולב של השנה (Integrated Security Product of the Year) בתחרות הבינלאומית על פרסי האבטחה (International Security Industry Awards) בוועידת IFSEC 2012. זהו התואר המשמעותי השלישי בו זוכה פיתרון Surveillint 6.0 תוך פחות מחודש. בוועידת IFSEC תשיק Proximex את פיתרון Surveillint 6.0 באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, והציבור הרחב יוכל להתרשם מהחידושים והתפקודים של המוצר בדוכן #5/F50.

"שמחתי מאוד לשמוע שחבר השופטים בתחרות הבינלאומית על פרסי האבטחה בוועידת IFSEC 2012 בחר בפיתרון Surveillint 6.0 לשלב הגמר" אמר צ'רלי שרלוק, סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת Proximex. "הצוותים שלנו השקיעו מאמצים רבים כדי לספק לארגונים את האמצעים הנחוצים כדי לשפר את המידע הכולל ביחס לאבטחה ולהגיב לתקריות במהירות רבה יותר, במיוחד בהתמודדות עם סוכנויות חיצוניות".

פיתרון Surveillint משלב מערכות אבטחה נפרדות במרכז אחד לפיקוד ובקרה, על מנת להעניק לארגונים תצוגה מלאה יותר ביחס לסביבות האבטחה שלהם. הפיתרון נבחר והוכח ביותר מ-50 פרויקטים ברחבי העולם, והוא משלב, בתקשורת דו-כיוונית, יותר מ-160 פלטפורמות אבטחה ברשת עולמית של שותפי ייצור. ברחבי העולם סיפק פיתרון Surveillint תוצאות מרשימות וסייע לארגונים לחסוך זמן רב וסכומי כסף משמעותיים. הוא סייע ללקוחות לשפר את זמני הדיווח בשיעור של עד 60 אחוזים, את היקף ההתראות בשיעור של עד 40 אחוזים, את זמני התגובה השונים בשיעור של עד 90 אחוזים לאירוע ואת שיחות הטלפון ASA בשיעור של עד 450 אחוזים.

התחרות הבינלאומית על פרסי האבטחה (International Security Industry Awards) בוועידת IFSEC נחשבת לאחד האירועים השנתיים החשובים ביותר במגזר האבטחה, הן כחגיגה והן כהכרה במצוינות של מוצרים וחידושים טכנולוגיים שמשפיעים על עולם האבטחה ומעצבים את פניו. מזה 39 שנים, נחשבת הוועידה הבינלאומית IFSEC לאירוע שנתי ועולמי חשוב, אשר מאגד את כל שרשרת האספקה של עולם האבטחה תחת גג אחד.

אודות חברת  Proximex

חברת Proximex מסן חוזה שבקליפורניה מובילה בניהול של אירועים ומידע, הן בשוק האבטחה הפיזית והן בשוק של האבטחה הלוגית. לקוחות ממגזרי התחבורה, ההגנה והתאגידים משבחים את פתרונות האבטחה של Proximex, אשר מציעים את זמני ההתקנה והיישום המהירים ביותר, את כושר ההרחבה הגבוה ביותר, את נתוני הזמינות וההתאוששות הטובים ביותר ואת יכולות השילוב האיתנות ביותר בענף. הפתרונות של Proximex משלבים ומשווים מידע ממערכות אבטחה נפרדות בסביבה מרכזית אחת, וכך הופכים כמויות ענק של נתונים למידע שימושי שעל פיו אפשר לפעול. הפתרונות של Proximex נסמכים על מסורת המיחשוב של החברה ומשלבים מערכות אבטחה פיזיות ולוגיות עם טכנולוגיות רשת וניטור מצב על מנת לגלות מתקפות משולבות ולשלוח מידע חשוב ברמה עסקית. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.proximex.com.

השמות של המוצרים והחברות הנזכרים כאן עשויים להיות סימנים מסחריים של הבעלים המתאימים.

המקור: חברת Proximex
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Dopp & Associates
ג'יל דופ, 303-324-0044
jill@doppinc.com