הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

לוויין ASTRA 2E של SES החל לפעול ב- 28.2/28.5 מעלות מזרח מעל אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

3/2/2014 08:30
לוקסמבורג – (Business Wire)- חברת SES S.A.  ((NYSE Paris:SESG (LuxX:SESG) הודיעה כי לווין ASTRA 2E החל בפעילות מסחרית במסלול היקפי 28.2/28.5 מזרח ב-1 בפברואר, 2014. הלווין שוגר על ידי רקטת  ILS Proton מ קוסמודרום בייקונור אשר בקזחסטאן ב-30 בספטמבר, 2013.


בדיקות מקיפות נעשו בחלל מאז השיגור אישרו שהלווין נמצא ביכולת תפעול מלאה ופועל בהתאם למפרט.


ASTRA 2E הוצב במיקומו הסופי במסלול היקפי 28.2/28.5 מזרח, שם הוא ממוקם יחד עם הלוויינים ASTRA 2A, ASTRA 2F ו-ASTRA 1N. במהלך השבועות הקרובים התוכניות של BSkyB, Channel4, ITV ו-BBC המשודרות במסלול זה, ישודרו אל הלווין החדש שלו יכולת רבת עוצמה באיים הבריטיים. 

הלוויין ASTRA 2E נבנה עבור SES על ידי חברת Astrium בצרפת בנוי על בסיס פלטפורמת היורוסטאר E3000 האמינה ביותר, חללית אשר נושאת 60 משדרים-מקלטים בתחום התדרים Ku, 12 מהם לאספקת שירות מחוץ לאירופה, ו 4 נוספים בתחום Ka. ASTRA 2E יאפשר שידורים בטכנולוגיות הדור הבא  ושירותי פס רחב באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. ה ASTRA 2E, אשר שקל כ 6 טון בעת שיגורו, יהיה בעל מוטת כנף של 40 מטר בעת פרישת הפאנלים הסולאריים בחלל שעתידים לספק הספק חשמלי של 13kW לפחות עד למועד סיום שירותו המתוכנן של ASTRA 2E בעוד 15 שנה.


עקבו אחרינו:





ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה: http://www.ses.com/4245221/library


אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

 המקור: SES

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

SES
Yves Feltes
Media Relations
Tel. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com