הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
21st Century Fox

חברת 21st Century Fox והבונדסליגה מכריזות על שותפות תקדימית עולמית לזכויות שידור

15/10/2013 10:00
15/10/2013

ניו יורק ופרנקפורט –Business Wireחברת 21st Century Fox וליגת הכדורגל הגרמנית (Deutsche Fussball Liga – DFL) הודיעה היום על חתימתם של סדרת הסכמים לשידור משחקי הליגה הגרמנית למאות מיליוני המעריצים בצפון ודרום אמריקה, אירופה ואסיה באמצעות מערך נכסי הטלוויזיה העולמי של 21st Century Fox.

 

ההסכמים הם למסגרת זמן של חמש שנים באסיה וביבשת אמריקה, ולשנתיים באירופה. ההסדר הכספי לא נמסר.

 

ההסכמים ימנפו את הנוכחות העולמית של תפוצת 21st Century Fox במדינות כמו ארצות הברית, ברזיל, קנדה, סין (שידורים באנגלית), אינדונזיה, איטליה, יפן, מקסיקו, הולנד, ועוד.

 

בסך הכל, ההסכמים חלים לגבי 80 מדינות או טריטוריות בארבע יבשות, ובתחומן של שלוש יחידות של 21st Century Fox: ערוצי Fox International, Fox Sports, ו Sky Italia. לפי תנאי ההסכמים  21st Century Foxתקבל זכויות בלעדיות, הכפופות לזכויות שמורות אחרות, לשידורי משחקי הבונדסליגה ביבשת אמריקה ובאסיה – למעט הודו ואזור אוקיאניה – כמו גם באיטליה, הולנד, ובלגיה.

 

העסקה, שתצא לפועל בעונת המשחקים 2015-16, תכלול זכויות לכל משחקי הבונדסליגה במהלך העונה הסדירה בנוסף ל DFL סופרקאפ ולפלייאוף הליגה. בנוסף, חברת 21st Century Fox תקבל זכויות הפצה דיגיטאליות, הכוללות את הזכות לאפשר גישה לתוכן DFL דרך שירותי טלוויזיה מקוונת קיימים או חדשים, וגם על גבי ניידים באזורים הכלולים בחוזה.

 

"על כר הדשא כמו גם מחוצה לו, הבונדסליגה צמחה להיות אחת מליגות הכדורגל החשובות בעולם," אמר ג'יימס מרדוק, סמנכ"ל תפעול בחברה. "אנו נלהבים לקראת שיתוף הפעולה עם הבונדסליגה בחמש השנים הבאות בהן נמנף את מערך ערוצי הספורט חסר התחרות שלנו כדי לחזק את מותג הבונדסליגה בכל פינה בכדור הארץ."

 

כריסטיאן סייפרט, מנכ"ל ליגת הכדורגל הגרמנית DFL, אמר היום: "הסכמים אלו מחזקים את עובדת התפתחות הבונדסליגה לנכס עלית של תקשורת ספורט. חברת 21st Century Fox היא שותפה בקנה מידה גלובלי המספקת לכדורגל הגרמני הזדמנויות לחשיפה בינלאומית וצמיחה עתידית. אנו מקבלים הסכמים אלו בברכה כביטוי של אמונה בהמשך התפתחות הבונדס ליגה בשנים הקרובות."

 

במסגרת ההסכמים החדשים 21st Century Fox תהנה גם ממעמדה של רשת Sky Deutschland כשותפה רשמית והגוף המשדר את הבונדסליגה בגרמניה. יכולות ההפקה של Sky Deutschland יבטיחו למעריצים את מלוא ההיקף והעומק בכיסוי הבונדסליגה כמו גם מומחיות בעריכה, כאשר הסגנון יותאם להעדפות מקומיות בכל אזור שידור.

 

אודות ליגת הכדורגל הגרמנית DFL

 

לב פעילות ליגת הכדורגל הגרמנית הוא בארגון ושיווק של הכדורגל המקצועני בגרמניה. ה DFL הוקמה במאי 2001, והיא אחראית על קביעת סדר המשחקים באופן שיבטיח התנהלות חלקה ומאוזנת אך מעל לכל תחרותיות מלהיבה בליגות הכדורגל המקצועניות בגרמניה. הסדרת רישום 36 המועדונים בבונדסליגה ובבונדסליגה 2 הוא עיסוקה המרכזי של ה DFL, ושדרוג מותג הבונדסליגה הוא עמוד תווך באסטרטגיית ה DFL. פיתוח ושיווק מוצרים הוא חלק מאסטרטגיה זו, וה DFL ביססה עצמה זה מכבר כספקית תוכן. ניהול מותג אסטרטגי ברמה הלאומית כמו גם הבינלאומית כבסיס לצמיחה המתמשכת ברווחי השיווק גם הוא מרכיב עיקרי בפעילות השוטפת של ה DFL.    

  

אודות 21st Century Fox

 

חברת 21st Century Fox (NASDAQ: FOX, FOXA; ASX: FOX, FOX LV) מחזיקה בנכסי התקשורת המובילים בעולם בתחום הטלוויזיה בכבלים, גופי שידור, סרטים, טלוויזיה בתשלום ולוויין. עם תפוצה ל 1.5 מיליארד מנויים בכ-100 שפות מקומיות, חברת 21st Century Fox היא מותג האם למערך גלובלי של רשתות שידור וכבלים ונכסים הכוללים את המותגים FOX, FX, FXX, FS1, ערוץ Fox News, Fox Sports Network, Fox Sports, Fox Business Network, ערוצי National Geographic, MundoFox ו STAR; אולפני הקולנוע Twentieth Century Fox Film; ואולפני הפקת הטלוויזיה Twentieth Century Fox Television וקבוצת Shine. החברה מספקת גם תוכן סוגה עלית למיליוני מנויים דרך שירותי הטלוויזיה בתשלום של החברה באירופה ובאסיה הכוללים את רשת סקיי בגרמניה ואיטליה, ואת אחזקותיה ב BSkyBו ב Tata Sky.

 

 

המקור: 21st Century Fox

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר


DFL Deutsche Fußball Liga
Susanne Jahrreiss, +49 69 / 6 50 05-333
presse@bundesliga.de
או
21st Century Fox
Dan Berger, +1-310-369-1274
dberger@21CF.com
או
Miranda Higham, +44-(0)-20-7019-5632
mhigham@21cf.com