הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Yardi Systems

חברת סעדיאת לפיתוח והשקעה (SDIC) בוחרת ב- Yardi Voyager 7S כפלטפורמה הטכנולוגית המרכזית שלה באיחוד האמירויות הערביות

כפלטפורמת שירותים תספק התוכנה שירותי ניהול נכסים, ניהול חשבונות וניהול תקציב לנכסי וילות יוקרתיות

7/1/2015 10:30
דובאי, איחוד האמירויות הערביות—(BUSINESS WIRE)—חברת סעדיאת לפיתוח והשקעה (SDIC) צופה התרחבות משמעותית של הפורטפוליו שלה הודות לנכס מגורים ומסחר חדש באי סעדיאת שבאיחוד האמירויות הערביות. החברה בחרה ב- Yardi Voyager® 7S כפלטפורמת ניהול הנכסים וניהול החשבונות החדשה שלה עבור Hidd Al Saadiyat, חלק הווילות המפואר של הפורטפוליו. Yardi Voyager 7S היא תוכנת פלטפורמת שירות המותאמת למובייל ועצמאית משירותי דפדפן.

הודות ל-Yardi Voyager 7S, העובדת עם כל דפדפני האינטרנט ואף מותאמת לטאבלט, תהיה ל-SDIC גישה לנתונים פיננסיים ותפעוליים בזמן אמת. " Yardi Voyagerמספקת לנו פלטפורמת טכנולוגיה מתוקננת שתתמוך במעגל החיים השלם של הנדל"ן שלנו", אמר עלי יאסין, מנהל פיננסי ב-SDIC. "במקום להשתמש במספר מערכות שונות לניהול השקעות, בנייה, מכירות, ניהול נכסים ומתקנים, נוכל לפשט ולנתב תהליכים מכל טווח הפעילות שלנו באמצעות פתרון אחד."

SDIC תקדם מספר פעילויות עסקיות עיקריות על ידי שילוב מוצרים חדשים אל תוך ה- Yardi Voyager 7S. אחד מהם הוא מוצר ניהול התקציב והתחזית הפיננסית של Yardi (YardiAdvanced Budgeting & Forecasting™), פתרון אוטומטי המספק תחזיות תקציב מדויקות של הכנסות והוצאות בהתבסס על נתוני חוזי השכירות המוזנים ל- Yardi Voyager 7S. SDIC גם תאמץ את כלי ניהול הבנייה של Yardi  (Yardi Construction Management™), שישפר את ניהול ההוצאות והשמירה על התקציב על ידי איתור אוטומטי של הוצאות הבנייה של SDIC והשוואתם לתקציב הפרויקט.

"אנו שמחים על הצטרפות SDIC כלקוחה חדשה הבוחרת ב-Voyager 7S שיאפשר לה לפעול ביעילות גדולה יותר על ידי ביצוע מספר פעילויות עסקיות במקביל על גבי פלטפורמה אחת. בחירה זו שבה ומדגימה את מחויבותה של חברת Yardi לאספקת פתרונות העונים על צרכים מורכבים של מנהלי שימוש מעורב במזרח התיכון", אמר ניל ג'מסמר, סגן נשיא בינלאומי בחברת Yardi.

אודות חברת סעדיאת לפיתוח והשקעה

חברת סעדיאת לפיתוח והשקעה (SDIC) היא חברת פיתוח נדל"ן היושבת באבו דאבי שבאיחוד האמירויות הערביות, המתכננת בימים אלה את הפיתוח והבנייה של Hidd Al Saadiyat, פרויקט יוקרתי באי סעדיאת. הצוות עובד בשיתוף פעולה צמוד עם קבוצה נבחרת של קבלנים ויועצים על התכנון המפורט והשלמת הבניה של אתר מיוחד ויפה זה. המטרה היא לבנות קהילה כוללת שתספק לתושבים העתידיים אורח חיים יוקרתי, מבחר גדול של אמצעי נוחות ו"מפלט" מהמולת העיר. למידע נוסף אנא בקרו באתר www.sdic.ae.

אודות חברת Yardi

חברת Yardi®, הקיימת זה העשור הרביעי, מחויבת לעיצוב, לפיתוח ולתמיכה בתוכנות לניהול השקעות נדל"ן וניהול נכסים. פלטפורמת ה-Yardi Voyager® , על כלי ה- Yardi Commercial Suite™, Yardi Residential Suite™, Yardi Investment Suite™  וה- Yardi Orion™בינה עסקית, היא פתרון ניהול נדל"ן שלם. היא כוללת תפעול, ניהול חשבונות ושירותי בינה עסקית בעלי טווח פורטפוליו רחב ונייד. Yardi משרתת לקוחות מרחבי העולם ממשרדיה היושבים באוסטרליה, אסיה, המזרח התיכון, אירופה ובצפון אמריקה. למידע נוסף בקרו באתר: www.yardi.ae

המקור: Yardi

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150106006339/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yardi
Press Contact:
Martin Gedny – Marketing Manager (Europe & Middle East)
+44 (0) 1908 308400
Email: martin.gedny@yardi.com
Yardi Systems Middle East
Unit 333, Building 16
Dubai Internet City
P.O. Box 500562, Dubai 17018
United Arab Emirates
Tel:
+971-04-4322679
Email: middle-east@yardi.com